Ottikohan messucher tänään aamulla vahingossa punaisten tablettien sijasta vihreitä?
Printable View
Ottikohan messucher tänään aamulla vahingossa punaisten tablettien sijasta vihreitä?
Uudella tapalla näkee kuka on nettipohjalla kiinni ja kuka tapalla forkalla
Jee [emoji69]
Jaa minä tulin lenkiltä ja täällähän on vilskettä[emoji13] kuules messu..teikäläisen juttuja lukiessa saa kyllä nauraa[emoji38] en aina tiedä luuletko olevas seuraava uuden maailman johtaja vai mikä vittu sua vaivaa? Jostain syystä puhut alentavasti muista lampaina jos sun kanssa ollaan eri mieltä asioista? kyllähän asioista pitää osata puhua järkevästi vai tykkäätkö vaan shokeerata järjettömillä jutuillas? [emoji53] ei aina mene jakeluun...
Kannattaa pistää ignoreen niin foorumikokemus paranee huomattavasti :)
Vähän hankala sanoa onko se trolli vai oikeesti pienenä unohdettu koppaa nostaa kynnyksen kohdalla... :confused:
Haha, vittu olis hauska tehdä sellanen youtubevideo, missä kuvattaisiin jotain täällä olevia peeloja ihannoivaan tyyliin kun he lukevat sähkötupakkifoorumia ja kirjoittavat sinne, samalla selittäen jotain "mie en kestä tätä Messsucheria. Minua niin vituttaa se, minua vituttaa se niin että ärr ja murr" :D
Ei mua vituta eikä ärsytä, oot vaan vitun tyhmä[emoji2]
Mitä täällä tapahtuu?
Mulla oli joskus ajat sitten Pörrö vai whatsherface ignoressa kunnes koin valaistumisen ja päätin hyväksyä ihmiset sellaisina kuin ovat. Olihan se nyt aika lapsellista.
Yritän suhtautua ihmisiin myönteisesti, mutta aina ei vaan pysty.Kaikki me tänne mahdutaan, mutta kuten ukki sanoi syöpä leviää... en tykkää haastaa riitaa, mutta messu saa hirveät kilarit ihan mistä haluaa ja mun mielestä tää ei ole oikea paikka olla aina haastamassa[emoji51] tosin en välitä sen jutuista aina eikä niitä ole pakko lukea, mutta aina vaan jaksan hämmästyä uudelleen ja uudelleen....
Hieman tosin nyttemmin rauhoittunut. Liekö oli vaikutusta kun bustattiin kaupan sedäksi.
Mutta jokainen yhteisöhän tarvitsee toimiakseen vihamiehen tai useampia. Todellisuudessa messut ja me muut känniörveltäjät olemme siis epäitsekkäästi ilman kiitosta toimivia forumin tukipilareita. Can I get an amen?
Niin no..ei kaikista tarvii tykätä ja olla jee jee kavereita[emoji6] sä oot naamis hyvä tyyppi ja diggaan susta ja vaikka kännis täällä välillä mesoatkin so? Et kuitenkaan omaa narsistisia piirteitä tai ole kuin jakomielitautinen [emoji8] trolli et myöskään ole..olet aidosti sympaattinen[emoji2] mut tää on vaan mun mielipide.Kai nuita vihaajiakin täällä tarvitaan..en tiedä[emoji53]
Rehellisyyttä arvostan yli kaiken[emoji106] mulla ei myöskään tuppaa suunpielet olee ruskeena[emoji6]
Sehän tässä nimenomaan on hauskinta? säälittävintä? että messsucher on 42v :facepalm:
Tuittu on rauhottunu ku saa nykyään aina isoja aamuhaleja <3
EDIT: vittu Jasso länkyttänyt jo yli 10k viestiä :blink:
:popcorn::police:
Tää oli kai tässä nyt[emoji53] mun pitää mennä tiskailemaan [emoji20] soon moro[emoji8]
Mitä mie taas oon tehnyt? :confused:
Eihän sitä tarvi enää töllöä avata iltasin kun täältäkin löytyy yhen miehen messusta tarpeeks viihdettä [emoji15]