Paikallisen kaupan pihalla tiputin misterin jalkapöydän kautta asfalttiin. Misterillehän ei luonnollisestikaan käynyt mitään, mutta mustelmahan tuohon jalkaan tuli, ja muutama erittäin valikoitu kirosana kaupan päälle.
Printable View
Paikallisen kaupan pihalla tiputin misterin jalkapöydän kautta asfalttiin. Misterillehän ei luonnollisestikaan käynyt mitään, mutta mustelmahan tuohon jalkaan tuli, ja muutama erittäin valikoitu kirosana kaupan päälle.
Viisaudenhammas taas vaihteeksi tulehtunut. Onneksi sain julkiselle puolelle ajan 2vk päähän, pitää sanoa että repivät koko hampaan pois. On muuten pirun ärsyttävä vaiva kun puskee jotain mätää tuolta ikenen ja hampaan välistä :(
2 viikon päähän? Oisit sanonut että koskee etkä saa syötyä niin saat ajan samalle päivälle.
Kele tuna! Taifunin tankki laukes omasta marja/ice mixistä.
Itella oot ihana! "vastaanottajaa ei tavoitettu" Voi vitun apinat, puhelin on keksitty!
Jos lähtökohtasesti tiedetään, että järjestelmässä on rakenteellinen vika, joka estää käytön jo ennen järjestelmän rakentamista. Asiasta on ilmoitettu kaikille projektin johtosenkilöille. Kuitenkin systeemit rakennetaan valmiiksi ja koitetaan ottaa käyttöön vain huomatakseen, että ei se paska toimi. Kahden tunnin hommalla ongelma olisi poistettu rakennusvaiheessa. Nyt siihen menee kuukausi.Vittu tää on sentäs ydinvoimala
Kylläpäs on joustavaa toimintaa FedEx:llä, ei tahdo millään onnistua että jättäisivät paketin oven taakse. Kukaan töissä käyvä ei ole päivystämässä koko päivää josko kuljetusfirma sattuisi heilahtamaan paikalle :facepalm:
Tulipa sit näköjään laitettuu somppu hybrid töihin tullessa väärinpäin taskuun. Eipä oo enää tipan tippaa.
Ennemmin johtoporras. Kaveri oli Tiedolla harjoittelussa ja oli ihan mielenkiintoisia juttuja, hommat oli oikeastaan "Tässä sulle Commodore 64, kahvikuppi ilman pohjaa ja sakset. Tee niillä tietokantasofta." Esimerkki kärjistettyä, mutta niin vitun totta. Talossa käytössä vitun Basic vuodelta 70-jotain, Java vuodelta 90-jotain ja niillä pitäisi tehdä 2010-luvulla toimivaa softaa (Javalla nyt kyllä pystyy, mutta ei se mitään herkkua ole missään vaiheessa). Ainoa syy miksi ei olla siirrytty kehityksen mukana esim. C#-pohjaan tai edes johonkin muuhun vähän tuoreempaan ja toimivampaan on se, ettei johtoporras osaa muita kuin Basiciä ja Javaa. Silleen kyllä se insinööri pystyy tekemään sen auton puusta ja nauloista, mutta onko se sitten toimiva onkin ihan eri asia ja syy miksi se auto pitäisi tehdä puusta ja nauloista on usein "säästöt" ja/tai "kilpailutilanne".
Kuumuus kun apinat eivät nuku päikkäreitä :crying:
Asut omakotitalossa eikä ole ilmalämpöpumppua? :blink:
Mökillä on täyttä helvettiä kun on niin kuuma :D ei pysty nukkumaan ja palleissa on itämeri
Mun täytyy kyllä ny hommata itelleni rikas mies! Käytin autoo korjaamolla, meni kuukauden sairaspäivärahat eikä ees riittäny :( Ihanaa olla sairas ja alipalkattu. PRKL!
Saakeli tuli sunnuntaina kännis saaressa sit kaaduttua ja nyt kylkiluut nii hellänä ettei kärsi yskiä tahi pahemmin liikkua.. Eikä särkylääkkeitä kämpässä mitää ja ei jaksas mennä arvauskeskuksee jonottamaa.
Mites se sananlasku suutarin lapsista ja kengistä...
Pari mekaanikkoa tunnen ja tuntuis pätevän.
No mulle riittäis et ees jotain tienais se mies :D Olkoot ammatiltaan mikä tahansa (poliisi/palomies... :P )
Mulle riittäis että olis kiltti ja normaali. :thinking:
Ja joo, suutarin lapsella ei ole kenkiä pätee autoasentajiin munkin kokemuksen perusteella. :D Se olin minä joka pesi ja siivosi tyypin autoa koska muuten se olis nähnyt vettä ja autoshampoota ehkä kerran vuodessa.
Ärsyttää nouseva kuumotus olkapäissä ja poskissa, näinköhän sitä kärähti vaikka aurinkorasvaa kuinka holvasin. :mad:
Kyllä osaa olla vaativia naisia, kiltti ja normaali ja tulojakin pitäis olla!
Ei ihme, että homma lipsuu täällä usein hopeameisselöinniksi.
Mua vaan ärsyttää kun tohon autoon uppoaa satasia, jopa tuhansia euroja vuodessa pelkkään korjaamiseen ja se ei oo ees mun nimissä. En mä kyllä kellään miehellä maksattais sen korjausta, mutta ruuat se mies sais loppukuun ajan ostaa.
Vähän kolkko herätys maanataina noin 11.30,
"Missäs oot, sun pitäis olla töissä?"
- Kotona, lomailemassa
"Ei sulla oo enää lomaa, se loppui jo!"
- ei kun on mulla vielä viikko!
"Ei lomalistan mukaan! Tuu huomenna töihin"
- Ok, on vaan vähän lyhyt varoitus aika, saattaa väsyttää.
Olin kattonu lomalistan ensimmäistä versiota ja merkannu loman ylös, sen jälkeen sitä olikin muutettu mutta oli jäänyt informaatio jonnekkin matkalle :)
Mutta mitäs pienistä, osa-aikaisella ei oo työpäivä niin pitkä, ehtii vaikka "lomailemaan" sen loppupäivän
Tuossa vain on yksi mutta liittyen kuolinpesään ja sen edunvalvontaan...
Juu mä tuon omistussuhteen ohitin ihan kohteliaisuus syistä... Mutta tulevaa varten tuo ostamispuoli. :)
Ei kyllä nyt huvita alkaa lainaa/rahoitusta hakemaan kun rahallinen tilanne on mitä on pitkän sairasloman jälkeen. Katotaan sitte joskus ku pääsen taas jaloilleni :)
Tulevaisuudessa sit. Tuleepa uudempia kaaroja markkinoille :)
E: Ai niin. Departed to Amsterdam. X-( :banghead:
Ja tuo Taifun GT tosiaan tuossa... Joudun (taas) pyörtämään sanojani. Toi dekki suorastaan huutaa meshiä. Eli marine gradea tilaukseen...
Joo ja sitten mulla ehkä vois olla se mies kattelemassa mulle uutta autoa :)
Vitun vakuutusyhtiöt saatana! Päätin sit vihdoin vaihtaa oman auton kuolinpesän (isoisän) nimistä omilleni, vakuutusyhtiössä juttelin tovin viime viikolla ja jätin täys-kaskon ottamatta, kun olis tullut hintaa melkeen kaksin verroin. Tänään sit tuli vakuutuspaperit postista ja nyt vasta hokasin ettei oo hirvieläin vakuutusta. No, se nyt viel menis, mut äskön alko koira haukkumaan ikkunassa ku syötävä ja mikäs helvetti siellä Variksen vieressä kököttää, no hirvi vittu tietysti ja pahasti näytti, että ajatteli Varista käyttää johonkin muuhun kuin ajamiseen. Onneks menin kaljat suusta pärskyäen, paidatta ja huutaen ku suomalainen kannaksen yli, niin hirvi tajus lähteä pakoon ku ryssä ja ollu onneks laittanu edes naarmua tohon koslaan. Mä niin ajattlein, et en mä kaupunkilaisena mitään hirvieläin vakuutuksia tarvii ja jos ite ajan kolarin, niin omapahan on moka, mutta vittu kun luonto tulee jo pihalle ja yrittää alkaa autovarkaaksi. Pitää varmaan se hirvikivääri hommata, niin pääsee noistakin eroon...
Puukolla, puukolla. Ämpäri alle ja verilättyjen paistoon :)
Jos en olis vakuutuspapereita päivemmällä lukenu, niin olisin varmana hakenu Martinin ja käyny tekemässä hirvestä rukkaset. Mutta ei ollut aikaa, niin piti lähteä yrittämään talvisodan raivolla paljain käsin, mut eihän tommosesta mitään vastusta ollu ku lähti käpälämäkeen. Mikä nykyajan eläimissä on, kun edes mitään itsesuojeluvaistoa omaa? Ei nyt 190cm ja +90kg pelkää läskiä voi niin pelottavalta näyttää X-(
Tähän lisäksi: jos on hirvivakuutus niin menee vakuutuksen piikkiin vain jos eläin jää siihen. Akkelin sukulainen väisti sen verran että osui vaan takakavioon ja seurauksena auto pyöri sateella ojaan ja ojan valliin -> paskaksi. Vakuutusyhtiö ei korvaa koska ei voi todeta hirvikolariksi kun se elukka ei ollutkaan konepellillä.