Liite 16730
Poijaat nauttii ;)
Printable View
Liite 16730
Poijaat nauttii ;)
No se nuotion aikaansaanti kyllä ON vaikeampaa, kuin kuvittelisi.
Nykyajan kädettömät pellet. Prkle mä teen kynsitulet metsässä vaik minkälaisessa kelissä vaikka oon kaupunkilaispoeka :eek:
Uusavuttomuus :(
Mitä zippoon metsässä kun loppuu bensa[emoji12]
Kyllä siinä hetken saa miettiä, kun harvakseltaan (kerran kaksi per vuosikymmen) tuhertaa.
Jätänpä tämän tänne, voi tulla jollekin teistä tarpeeseen.
http://www.drynites.fi/kysymyksia.aspx
En tuomitse, haluan aidosti auttaa!
mulla on hutikka ja pari fiskarssia. mulla on myös puukkoja. jopa käsin, kunhan on kipinää tulen saa tehtyä.
yleensä tervaskannon kiehisillä, tai tuohella sytytän.
pala kakkua. ;)
Pakko sanoa että olen samaa mieltä. Olihan se aika huvittava angstailuveto, mutta toisaalta sopii herran vetämään imagoon täysin
Olisin varmaan tehnyt ihan saman. Ja ottaen huomioon ihonvärin ja asuintaustat, jannu on varmasti saanut kokea epätasa-arvoisuutta ihan tarpeekseen.
Täällähän on pöhinä käynyt päivän aikana...
Rannallakin oli ihan mukavaa [emoji41]. Here you go, gentlemen.
http://img.tapatalk.com/d/14/08/02/usaqa4yt.jpg
Tuli mieleen vielä tuosta metsässä selviämisestä suuren katastrofin jälkeen, että eikös kaupunkilaisilla ole asiat lopulta paremmin kun ne sentään kuolee sinne nopeasti? :D
Mites tämän nyt nätisti sanoisi...En oikein perusta liian timmistä donnasta, makunsa kullakin.
Vaikka Mustan Barbaarin musiikki on mielestäni aivan hirvää, oli tuo temppu aivan oikein tehty. Jos mies (Mustaine) on niin täynnä itteensä ettei voi joltain takalavalta kuulua toisen artistin musiikkia, niin voisi mennä hieman itteensä, vaikka olisikin kuinka iso stara. Luulis Megadeathillä olevan sen kokoset kaiuttimet, ettei barbaarin keikasta olisi lavalle tai katsomoon kuulunut pihaustakaan. Jolloin on vain tuo ego paisunut turhan isoksi.
Tiiätkö miks Musta barbaari on salil eka, salil vika?
Niin, no Megadethin keikalla ei taida muutenkaan pahemmin musiikkia kuulua, jos meno on samaa, kuin Provinssin keikalla.
Suht selvänä herrojen setti meni huvittavasta myötähäpeän kautta puhtaasti vituttavaksi kun hitusen alkoi tulla kusetetuksi tulleen olo.
En sitten tiedä oliko se Mustainen vai jonkun managerin idea, mutta pohjimmiltaanhan tuo nyt oli järjestäjien vika? En ole vuosikausiin käynyt isommissa tapahtumissa, mutta sai ainakin Ruis -ja Ankkarockeissa aika rauhassa kuunnella juuri sitä mitä halusi. Olikohan 12 vuotta sitten Diokin jossain esiintymässä ja oli kyllä hurja setämies livenä. Ehti tosin vipeltää karkuun ennen kuin pääsin tukistamaan.
Kiitos tarjouksesta, mutta mulla on Lola Ferraria jemmassa.