Jessssss! Vihdosta viimein odotettu käänne Game of Thronesissa :D :thumbsup::esmoke:
Printable View
Jessssss! Vihdosta viimein odotettu käänne Game of Thronesissa :D :thumbsup::esmoke:
Nou hätä. :cool:
Mut on kyllä perkeleen kova sarja, pakko myöntää. Joskohan antaisin kirjoillekin uuden mahdollisuuden, kun tuo pikku prinsessa vaan antaisi sen verran aikaa...
:worship: GoT :wheee: :love:
Kuulemma naiset ei voi kattoa moista paskaa, sukurutsausta ja kaikkee :D
On kyllä tooodella hyvä sarja! Parasta sitten Sopranoksen! Meinasin kans nuita kirjoja alkaa lueskelemaan ku loppu 3 kausi niin häijysti ettei meinannu mielenrauhaa saada.. Toki myös täällä plusmiinus puolvuotias nyt 9kk poikalapsi piti huolen ettei paljoa .lue lainkaan ko. kirjojen kannet kerennyt aueta.. :)
Parempi vaan ettei tykkääkkään got:sta. Muuten joutuisin aina odottamaan että molemmat kerkee kattomaan niinkuin on käynyt monille muille mun sarjoille :D Nyt saan kattoa kun itteä huvittaa :evil:
Kai sen GoTin vois kattella kokonaan jahka saavat täysin valmiiksi, nyt loppui nimittäin mielenkiinto kakkoskauden alkuun. Aivan tarpeeksi tullut noita sarjoja seurattua niin, että kokoajan joutuu odottamaan uutta kautta. Lostiako tuli kuusi vuotta ja monia muita varmaan yhtä kauan. Toisesta ääripäästä paras esimerkki lienee Breaking Bad, jonka katoin tasan sellasella tahdilla kuin itse halusin ja olipahan intensiiviset pari viikkoa. Viisi jaksoa kun katot tollasta sarjaa putkeen päivittäin niin alkaa jo uhkaavasti sekoittumaan oikeaan maailmaankin.
https://www.youtube.com/watch?v=WzhW20hLp6M
Saattaa mahdollisesti sisältää spoilereita, mutta epäilen. Laatua!
Oli kyl 1 kovimpia sarjoja mitä oon nähnyt. Jotenkin alko himottaa ostaa labrakamaa nesteiden väsäämiseenkin :D
Liite 14236
140 dollaria huudettu VA:lla eli tällä periaatteella suomalaisten tekemät modit menisivät hemmetin kovaan hintaan. Tuossa on OKR-piiri ja herra lupailee 72 wattia.
Ihmetyttää taas tuo Itella. Puolan postin seurannan mukaan ego2:n lähetys on ollut Helsingissä eilen klo 12.00 mutta Itellan seurannassa näkyy vieläkin vain 10.4. postitettu lähtömaassa :confused: