AI sellainenkin olisi?
Tuskin, jotkut jutut pitäisi pysyä haudassa.
Printable View
AI sellainenkin olisi?
Tuskin, jotkut jutut pitäisi pysyä haudassa.
Olihan toi 80-luvun alussa joskus pinnalla... Eikös ne oo viimiset 15v tehny jäähyväiskiertuetta.
Tarvis ostaa taas kennoja & joku laturi testiin mutta mikä ?
Anaki ilmestyi paikalle. Joko mä voin lopettaa sunki puolesta juomisen?
Vähän katellut noita Sampan 30Q akkuja. Vain 15A jatkuva purku, eli rajoitetut käyttötarkoitukset. Tai sit tilaan MH1:siä lisää. Sopii hyvin dualiakkuiseen laitteeseen KUNHAN ajelee siellä 30W kanturoissa.
Latureista en osaa sanoa, sen Opuksen 3400 vois joskus ostaa kunhan hinta alkaa kakkosella.
Munki tarvis tilailla parit uudet kennot kohta. Uuden laturinki vois kyl hommata. Mitä laturia ässä suosittelee?
Mä en oo ostanu kohta kahteen kuukauteen mitään. Oonks mä tulos vanhaks höyryjääräks? Taidan kyllä olla jo [emoji53]
Hyvät romut ei tarvi vaihtaa ?
Oot fiksu
Kirvatsissakin täällä on viksu varis
Oltiin muksujen kanssa kattoos sitä ja ruokkiis sorsii
Mini äSSä kiipes sen pesäänkin ja juttuli sille [emoji106]
E : tässä kuva siitä
Olisitko itse kiivennyt tämän näköisen sankarin kanssa puumajaan ?
http://www.suomineito.fi/view.php?id=2744&size=normal
Jooei, taitaa tulla vanhaksi, kun houkutus jonottaa se yksikään täyteenammutuissa (ja vähän päälle) baareissa pyöreä nolla.
Ennemin istuis ulkona bussikaljalla.
Täs iässä olis komee saada kunnon jengi pussikaljalle kylille... Ikä kultaa muistot vai mite se oli???? :lol:
Mitähän tääki meinaa ku alkaa taas väsyttää näin aikasin
Ei kannata väsyä.
Swiddu ko pitäis hommata lisää nesteit ja sit meshiä nii sais toi krakeni uuen buildin, rahaa ei vaan ole just muuton edessä. Noh josko sit sais ko muutto on ohi nii sitte tilattua meshiä ja ison läjän nesteitä, ja mahollisesti pari uutta laitetta ja akkuja nipullisen