Tilipäivä vasta kahen viikon päästä (joku on jo törsänny tän kk:n budjetin prkl), ja kirpun puolella olis kaksikin VJ-Stickeriä kaupan. Ohan se mun tuurilla varmaa että molemmat menee äääääÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!111111
Printable View
Tilipäivä vasta kahen viikon päästä (joku on jo törsänny tän kk:n budjetin prkl), ja kirpun puolella olis kaksikin VJ-Stickeriä kaupan. Ohan se mun tuurilla varmaa että molemmat menee äääääÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!111111
400 hv camry?:eek:Lainaus:
Annetaan nyt huonoa esimerkkiä sen verran että ensin pakittaessa haisi kumi ja perään mentäessä vasta kolmosta vaihtaessa loppu renkailta se kitkkaertoimen nöyryyttäminen
Kyllä se micrakin hiekalla jauhaa :eek:
Departed to Amsterdam.
Saattaa olla toi mun Cola aika hyvin kypsynyttä siinä vaiheessa, kun JA JOS toi vekotin ikinä pääsee Suomeen. Saudien sisällä liikkui sentään aika sukkelaa kyytiä. Tai sitten siellä oli herskaa 'damin pojille.
IGO-W3 postien ruuvit eivät kierry perkele millään. :banghead:
Kai se on hammaslääkäriin aika tilattava... vastahan mä armeijassa 3.1.2002 siellä kävin.
Helvetin -80 luvun matamimummu karmeine puukkoine ja piikkeineen jätti semmosen pelon ja traumat tuota instanssia kohtaan, että sitä ei voi edes sanoin kuvailla :banghead:.
Iso mies pelkää hammaslääkäriä, tiedän, säälittävää... Onhan se, myönnetään.
Vihloo niin v-mäisesti takaylähammasta kaikki kylmä- ja kuumakontaktit minkätahansa aineen kanssa. Hampaista olen kyllä aina pitänyt hyvää huolta ja eipä sen isompia juttuja koskaan ole ollut, mutta silti!
Ne ketä tietää tunteen, ymmärtää, te loput taas ette voi edes kuvitella.
Hammashoito onnistuu nykyään myös nukutuksessa tai esilääkityksessä (rauhoittavia). Toki nukutuksessa maksaa monta sataa enemmän kuin normaali hammashoito, mutta se on kuulemma sen arvoista.
Josta tulikin mieleeni, taannoin lähti juurihoitohampaan päältä väliaikainen paikka, soittelin leegopäivystykseen ja sit mulla venähti monttu auki ku täti sanos että mee apteekkii ostaa paikkaainehet ja tuki leegos ite ja kattellaa joskus.
Tuli kyl kevyt wtf tässä kohtaa, mut tein työtä käskettyä ja apoteekin kautta 3M (tää tarraliimateippi-prändi) massa kainalossa kotio ja vessan peilin edessä tumppasin mömmöt peukalolla leegoon :D
Mä en edes kättele hammaslääkäriä ennen puudutusta.
Kerran mul kyl tuli vähä kaipuu hampilääkärille, ku a) oli telkkari katossa, b) hoitsu oli nuori naaras ja paita kireä, c) lääkäri oli nuori naaras ja paita kireä.
Viihdyin operaatiosta huolimatta todella hyvin!
Joo, oon joskus katellu noita nukutushommia ja täälläpäin moisia järjestetääkin, mutta hinta on sen about 1500€ pelkkä nukutus+muut mukavat päälle. Se olis aikamoinen lovi vapo-ostoksiin sille kuulle :)
Ja kyllä se pitää hammaslääkäri kestää, on vaan jäänyt roikkumaan ja vähän kerännyt kertoimia ton kammon suhteen. Maanantaina tilaan ajan, se on lupaus.
Ja eiköhän se meininki ja laitteet ole (toivottavasti) nykyään vähän jo eritasolla kuin kultaisella -80 luvulla...
On se kehittynyt, puudutusta saa enemmän kuin tarpeeksi. Siinä on vain joskus se ongelma että tulehtuneeseen hampaaseen puudutus ei auta ja ensin joutuu syömään antibioottikuurin.
Riipaiset tukevan humalan päälle ennen toimenpidettä niin veikkaan kipujen jäävän taka-alalle :lol:
Ja saahan hammaslääkärissä rauhoittavia, ainakin täälläpäin kun vaan pyytää. Sitten on sen pillerin jälkeen aivan se ja sama mitä ne sulle tekee ja poraa :)
Elekää hyvät ihmiset edes puhuko. Kesäkuussa 2004 oli pakko mennä Kontiorannassa vastaan otolle valittamaan haljennutta hammasta. Kaksi muutakin epä-onnista kaveria mukaan, kohti Joensuuta ja jonnekkin terveysasemalle hampaan kopelointiin. Välillä oli jo oikeasti pakko sanoa hampilääkärille, ettei enää raplaisi hammasta. Vedet valu silmistä, puristin rystyset valkosina operointi penkkiä ja pidätin huutoa. Mutta onneksi enää ei ole niin pahaa hammaslääkäri kammoa, kiitos Hammasmyyrien lääkäreiden.
Istut kannon nokalle ja taistelupari lyö hampaan irti kiväärinperällä? Ite teki mieli repiä hammas helvettiin. Noilla takimmaisilla töhköillä edes tee mitään...
Ei kannata hammassäryn kanssa liian kauan kärvistellä, paha reikä hampaassa kun voi johtaa jonkun pöpön verenkiertoon ja aiheuttaa niin pahan sepsiksen että voi noutaja tulla muutamassa tunnissa. Siinä vaiheessa kun kuume nousee ei välttämättä selviä vaikka kärrättäisiin teholle heti. :unsure:
Ei muuta ku kokoot ittes hyvä mies ja menet sinne hammaslääkäriin! Jos on oikein pahasti kipee niin pikkusen vielä liiottelet puhelimessa, pääset nopeemmin vastaanotolle.
..ttu, tää Samsungin tabletti on ...seestä.
Lainaa sitä tai kopio tätä, ..tuiksi menee kuitenkin.
Näillä mennään, ...tana X-(
No mikäs?
Mä oon varmaan sairas masokisti kun nautin hampilääkäristä :D Mikäs sen mukavampaa kun joku muu sorkkii hampaat kuntoon kun itse vaan makaa, välillä on epämukavaa joo mutta mua se ei haitaa.
Siihen asti on kivaa, kunnes kuuluu "Ruusu 4".
Sitten on vain huutoa.
Sen jälkeen kun nukahdin juurihoitoon ja vielä ilman puudutusta.. en ole hammaslääkäriä jaksanut jännittää :)
Aikoinaan yövuoron jälkee painelin hammaslääkäriin paikattsvsksi ja hampilekuri sai työkalut suuhuni olin jo nukahtanut:)..tuumasi että oli hänellä ensimmäinen kerta lun asiskas nukahtaa kesken hoidon.
Helvetti tämä muuttaminen on aina yhtä helvettiä:(..vaikka on elämässä useamman kerran paikkakuntaa tai kämppää vaihtanu niin aina se on yhtä vittumaista ja aina tekee samat virheet. .ei opi mitään.
Vittu, loma loppu ja huomenna taas töihin :mad:
En päässyt kouluun sitten, pisteet ois riittäny mut jostain syystä hylätty valintakoe silti. Nyt harmittaa.
Hamppilääkäriaika tilattu, kuten lupasin. Keskiviikkona kuullaan sitten meneekö tonni vai kaks...
Noniin johan tässä viis viikkoa menikin ilman suurempia katastrofeja... Tiskikone päättäny laskea allensa! Vedet näyttää menneen lattia levyihin asti. Lastulevyt märkänä :wheee: En pysy taas housuissani kun on niin mukavaa. Juhuuuuuuu... Keittiöremontti täältä tullaan!
Kasvo just äsken kyrpä ohtaan!
Vittu, naiset! :mad:
Toi saatana tuhras 3 litraa maalia tokaan maalikerrokseen n. 9 m² alueelle. Prkl! :banghead:
Tikkurila kertoo riittoisuudeks epätasaiselle pinnalle 1l/4m² ja tasaiselle 1l/9m². Ite vedin ekan kerroksen, meni joku vähä reilu litra ja olis saatana näköjään pitäny vetää ite toinenkin kerros.
Ja ny ei sit suostuta kuunteleen, kun koitan puoliasiallisesti kertoo maalin riittoisuudesta ja missä mentiin vikaan. Mut naisethan ei tee virheitä, tai ei ainakaan ikipäivänä suostu myöntään tekevänsä
Käytiin kävelyllä, piti näyttää tyttöystävälle ku spurttaan. Tuulitakin taskussa dicodes + ato. Spurtin aikana takki heilahti mukavasti ja kombo iskeyty sukukalleuksiin. Spurtti loppu lyhyeen ja nyt jomottaa... :sneaky: Onneksi oli modi sentään 18350 koossa.
Pyydä tyttistä puhaltamaan, englanniksi tietenkin...
:lol:
Dripperi kusi töissä taskuun. Ai että sitä riemun määrää. Koko modi ihan juississa! X-(
Kissa kaatoi modin pöydällä, vieri tuvan penkin kautta lattialle ja tietty, rsst sattu oleen nokassa ja lasi halki. Juuri kun ehdin päästä meshin makuun, harmillista.
Ostin tohon ja päätin yrittää tuota ainokaista meshivehjettä.. rovaniemeltä espooseen matkan varrella first aid kitissä lasi mennyt rikki.. 5/5 -,,-
Kesälomalla flunssassa.. Eipä harmita ei... :whistle:
:banghead:
.
Ja kohta motoristi isä käy kyselemässä haluatko käteisellä vai jalkaisella turpaan :P