No kun ei niitä juttuja voi ostaa Suomesta! :crying: Mä joudun meneen homssuisena apinana sinne! :banghead: Syytän postikustia! :rtfm: :laugh:
Printable View
No kun ei niitä juttuja voi ostaa Suomesta! :crying: Mä joudun meneen homssuisena apinana sinne! :banghead: Syytän postikustia! :rtfm: :laugh:
Käytin tissit tiskiin taktiikkaa joskus alle kakskymppisenä, sitten aloin miettiä että onko kovin hienoa esitellä anteliaasti rintavakoaan, miksei yhtä hyvin voi kiskasta farkkuja alemmas niin että persvako näkyy. Miksei se ole yhtä cool. :lol:
Koska kun niitä housuja kiskasee ylemmäs eikä alemmas niin näyttää paremmalta ;)
Loistavat housut...näiden keksijälle iso :hatsoff:Ärsyttää kun on liian täydellinen :laugh:
Liite 15797
Jo on taas maailmanlopun darra jussista saatu. Maannut vaan 18 tuntia soffalla, yöllä ei tienny mikä on unta ja mikä totta, buranat loppu ja pierastessaki tulee paskat housuun. Ruoka ei mee alas, joten vähä heikko olo muutenki. Saapa nähä kauanko taas kestää tää oloa...
AHEEEEEEEE :eek:
Hirvittää :(
http://img.tapatalk.com/d/14/06/25/usa6utu4.jpg
Mulla olis vielä pikkuisen mutta toi on valmiiksi sekoteltua ja sä et muistaakseni 10mg tavarasta tykänny :whistle:
http://i58.tinypic.com/ygfw1.jpg
Mä jaksan ehkä odottaa :(
Ei helvetti. Ei voi olla todellista miten paskat o-renkaat on laitettu valmistajan taholta Zenith dripperiin. Ei ole edes kunnon käytössä ollu ja ovat venyneet jo tupla mittaan. Rupee nyt perkele jostain ettimään parempia, oh hoijjaa.
Vitun itella kun ei osaa toimittaa yhtä kirjettä:mad:
Tilasin 2 memphisto RDA:ta ja VITUN APINAT LÄHETTÄÄ VAAN YHEN. saa nähä miten menee että luottavatkohan mun sanaan vai ei, jos ei niin oli vika kerta tuolta puljusta vitun vitun vittu. no onneks on aerotank mega saatana.
sootanan sootana
taas silmässä jotain paskaa, eihän tästä oo ku reilu viikko kun edellinen hiekanjyvä kaihersi pari päivää
Beauty ring Provariin tuli, on oikein hieno ja kaikkee. Mutta perskules kun taitaa olla ihan joistain millin murto-osista kiinni, että Aerotank Mega ei saa kontaktia. Pepusta, etten sanois. X-(
Loma loppuu, kelit paranee, puhelimen lasin pistin just paskaksi, viikonloppuna Old Timer Run Mikkelissä eikä ole kalusto iskussa kun on toi inspiraatio ollu hieman kateissa Jawan kanssa... Ja tolla Fordsonilla en ajatellut ajella 40km/ suuntaansa... Yamahalla ei kehtais, arkipyörä nääs... X-(
Perkele! Chefs Vaporilta Flavor Westin Blu-Bacco ja tässä on jotain SAATANAN SALMIAKKIA! Tttttukerpele tätä käryä! HYI!
Afaik tän piti olla mustikka-tupakkia? Hä
killeri matkannut Jeddahista Amsterdamiin nyt 15 päivää. Varmaan koittavat uittaa sen eurooppaan.
Blu-Baccohan on tunnettu herkku suussa, todella tympeä verhoissa. Ja haju säilyy sitten sen pari päivää.
No annetaanpas viikonpari aikaa kypsentyä salmiakit helevetinkuuseen! Yrjö meinasi lentää! Jännä juttu kun ei tiivistepullo dunkannut mutta höyry sitäkin pahemmin.
Ei se höyryn haju häviä mihinkään pitkälläkään kypsytyksellä. Päinvastoin Blu-Bacco kannattaa höyrytellä tuoreena, pitkään kypsyneenä ei ole hyvää.
Ai! Roskiin menee sitten! Lukeutuu tuon Copsan salmiakkihelvetin jälkeen toiseen asiaan mikä mua on tähänastisen elämän aikana närästänyt :D vikatikki ja turha rage, oma vika mitäs tilasit!
Tiputin eilen Nemesiksen betonille kun oli taas niin kiire raijata shittiä autoon kädet täynnä. h-atty otti vähän osumaa ja nappi meni vinoon..ttu! :banghead:
en yhtään ihmettele et porukka siirtyy tilaamaan ulkomailta ku ensin tilaat kotomaan kaupasta testiin tiivaria ja kunhan oot höyrytelly ja alat tilaan lisää niin vittu täydennystä tulee kuukauden päästä... mitä vittua!!!
Shitella hautoo mun Nitecore D4 laturia :(
Sopii tänne paljon paremmin kuin video-osastolle: https://www.youtube.com/watch?v=G_XcgtzzmHA
Vitun xsmoke. Pistää riepomaan tollaset lafkat.
edit: lipsahti vielä väärä videokin, perkele.
Helvetin autot kun ei mene katsastuksesta läpi. Meni tuon avoauton käyttöönotto Suomen kesän takia niin myöhäiseen ajankohtaan, etten ehtinyt ajella tarpeeksi, että jarrut olis herkistynyt ja hylkytuomio.
Taitaapi tosiaan joutua leikkuriin tuon kämmenen takia. Teeppä nyrkki ja väännä pikkusormi nimettömän päälle 45 asteen kulmaan, stressinpurkamisella voi olla sivuvaikutuksia ja sitten kun paska luutui vielä väärään asentoon niin lisästressi on valmis.
Hyvänä puolena osaan ennustaa tulevan sateen. Sattuupi nimittäin saatanasti tuohon kämmeneen.
Niin näin vai? :D Toi taitaa toki olla vähän yli 45 astettä
http://i.imgur.com/GGlZnAMl.jpg
Niin ja vituttaa kun porukka joko menee tänään provinssiin tai on töissä joten mä varmaan jumitan koko illan kotona.
Pakko kysyä (vaikka peloittaa :crying:) että kuinkas hiljaa ite lähdit perään sieltä pihatieltä. :D