Heat protection ainakin itellä kytketty pois päältä,enkä ole koskaan päälle laittamassakaam.. Toisin sanoen se on aikas,ellei täysin turha toiminto.
Printable View
Heat protection ainakin itellä kytketty pois päältä,enkä ole koskaan päälle laittamassakaam.. Toisin sanoen se on aikas,ellei täysin turha toiminto.
Joo kuulostaa samanlaiselta markkinoinnilta mitä Evicissä oli se aaltoilevan tulituksen säätö.
Alkoi isoilla tehoilla ja laski vähän sen jälkeen tjsp.
Tuossa Pipelinessä se vissiin paussittelee/pätkii tulituksen välissä.
Voihan se toimivakin olla mut en minä nyt niin kulinaristi ole :)
Hieno keli, olisi ollut täydellinen pyöräilysää mutta tietenkin kurkku oli tullut kipeäksi yön aikana..
Seisoin piritorilla höyryillä ennen metrikselle menoa, suupielessä 300e edestä rautaa ja joku energiajuoma-joonatan tulee pummimaan röökiä...HEI HALOO NIIQ!!!
...vittu
Edit: tilaan kohta pirkanmaalta pinkin egon led-valoilla varustetulla lierolla joka soittaa kissanpolkkaa lutkuttaessa.
Kävin ostamassa galaxy s3sen gigantista eikä mulla ollut tietoakaan mistään kampanjajutusta. Hiukan hoomoilasena kun jannu kantoi mulle ison pahvilaatikon puhelimen mukana ja totes että hyvä keli kokeilla tota. Juujuu, maastopyörä puhelimen kylkiäisenä. :D
Katoin just samaa ja rupesin miettimään että pitäskö hakea puhelin ja fillari ja sit myis samantien puhelimen pois :thinking: Sais halvan pyörän.
Ainakin mitä itse lueskelin, niin voi mennä H. Moilasena ja todeta, että kun lehdessä ei ollut mainintaa (ja ainakaan tänne tulleessa Gigantin mainoslehtisessä ei ollut mainintaa mistään kytkykaupoista). Ja ainakaan itselleni ei tuu mitään tunnon tuskia tehdessäni vastaavaa Gigantille :D Vitun provikkamyyjät, ku palvelevat vaan jos on puku päällä ja katselee jotain 100" Plasma-Turbo-HD-TV:tä, jonka hinta on vähintään 20k€ ja siinä vaiheessa siinä onkin yhtäkkiä kaikki myyjät kyselemässä voivatko auttaa. Eli minä käytän Giganttia siihen, että jos jotain tarviin, niin Markantalon nettisivuilta katson hinnan ja käyn vetoamassa Gigantin lupaukseen myydä tuote halvimmalla hinnalla :evil:
Joo mainoksia ei tule postiluukusta niin en tiedä, tuolla vaan sanottiin, voi olla ettei ole kaikissa tuotteissa tai sit riippuu siitä ostaako netistä vai ei :) mene ja tiedä noista.
Ei oo Giganttilaiset provikkapalkalla...
Ja kyllähän tuolla näemmä sais pyörän jos ostais 179 euron hintaisen digikameran.
No tossahan voi olla jo sitä jotain, pokkari on pitäny ostaa järkkärin kaveriks eikä pyöräkään pahaks ois ku ei sellasta omista. Hmm...
Jos haluatte mainoksia niin ottakaa se "Ei mainoksia" -lappu ovesta pois? :D Ei luulis olevan niin vaikeeta.
Jaaha... Maanantaista asti kohtuu äkänen vatsatauti/ruokamyrkytys päällänsä ja nyt alkaa pikkuhiljaa olo normalisoitumaan paitsi, että energiaa ei oo sitten ollenkaa..
Uus näyttökin odottelis paikalleenlaittoa, mutta kun ei saatana vaan jaksa! X-(
Muutenkin pitäs nyt päättää, että pitääkö ton iMacin tossa vara-/apukoneena ja iskee vaan 24"+22" winukalle, vai pistääkö 24"+2x22" näytöt.. :thinking: Suht vähäsellä käytöllähän toi mäkki on kyllä ollut, mutta toisaalta sitten ois varakone, nyt kun tän pääkoneen säädön makuun on taas päässyt.
Ja ei, mäkki plus kolme näyttöä ei mahdu tälle pöydälle mitenkään järkevästi. :D
Otin tosiaan myös sen dnan liittymän puhelimen kylkeen, sai hurjat 20e pois puhelimen hinnasta ja ehdoissa luki että 24kk liittymän voi katkaista koska haluaa mutta fillari täytyy silloin palauttaa. :D
Ei vai?
Itel jääny semmonen kuva kyseisestä lafkasta, kun mitään muuta sieltä ostanut kuin niitä halpoja alennus tuotteita. Telkkariakin ostaessa myyjä tuli kyselemään avuntarvetta vasta kun oli ~20 minuuttia seisoskellut paikoillaan ja jutellut kaverinsa kanssa ja vasta siinä vaiheessa kun katselin sitä 60" plasmatelkkaria enkä sitä ~200€ tarjous töllöä ja yllättäen myyntipuheet ja hymy loppus kun mainitsin, et emmä tämmöstä saa ees mahtumaan huoneeseen vaan sitä tarjous töllöä.
Sama juttu ollu lähes kaikessa muussakin, mikä olis pitäny saada lukitustakaapista/varastosta. Kännyköissä saat heti myyjän ku kattelet niitä kaikkein kalleimpia puhelimia, mutta katteleppa niitä 100€ halpiksia, niin saat ihan rauhassa katsella vaikka tuomiopäivään saakka, ennenkuin kukaan tulee kyselemään yhtään mitään. Kameraakin ostaessa myyjää ei olis vähempää voinut kiinnostaa myydä sitä pokkaria, jota olin ostamassa, vaan kovin olis myyny pari kertaa kallimpaa järkkäriä. Paras omaan kohtaan osunu oli myyjä jolle tuli yhtäkkiä kauhia kiire täyttämään hyllyjä, kun en ollutkaan ostamassa PS3:sta vaan Nintendo 3DS XL:ää :D
Voi tosin olla myös se, et lafkassa on jokin politiikka, ettei halvan ostajat tarvitse myyjää tai vaan bonus järjestelmä myyjille, ettei niitä kiinnosta myydä halpaa. Mene ja tiedä sitten.
Yleensäkin myymälämyyjät on järjestäen paskoja myyjiä. Ryystää kahvia ja koputtelee jääkaappia, vaikka asiakkaita on tupa täynnä.
Ei mulla ainakaan ole ollut mitään ongelmia ikinä saada apua myyjältä, jos on ollut tarve. Niitä voi nimittäin ihan lähestyä itsekin vaikka toki ei kansallisluonteeseen ehkä istukaan.
Melkein ärsytyksen aihe jo apteekki, jossa tämä tilanne on toisinpäin. Yrität jotain vitamiinia hakea hyllystä, jossa sen tiedät olevan niin eikös siinä parin metrin matkalla jo ehdi tulla parikin myyjää hymyissä suin ihmettelemään, että voiko auttaa?! Toisaalta kenties vain haluavat tarkkailla, ettei tälläsen otuksen taskuun tipu mitään.