Pitääkö taas vkoloppuna valvoa[emoji51] mihin mä joudun sun kanssa[emoji13]
Printable View
Pitääkö taas vkoloppuna valvoa[emoji51] mihin mä joudun sun kanssa[emoji13]
Maistoin tupakkaa viikko sitten ei mitään muuta irti kuin paha maku suuhun
Jännä asia että 3v takaisin paloi vielä 2 askia päivässä ja hyvää oli
No kaikki hyvä loppuu aikanaan pian huuruttelukin [emoji69]
Hyi ässä[emoji51] yök tupakka!!!
Kyllä nyt on akan mentävä koisimaan,astetta rankempi vkoloppu taas edessä [emoji38] se on öitä[emoji8]
Olikos ässä sedällä se lumisusi testissä? Oliko minkäämoine? Ihan susi? Paljon haluut eurovaaluuttaa siitä jos oliki hyvä peli [emoji15] sori, kyselyikä.[emoji85]
Itsellä yli 5kk viimeisestä relehankinnasta eikä mikään hinku enää hommatakkaan [emoji13]
Mulle tuli tänää vaihtareista reissumodi. Nyt viä kotimodi ja ehkä joki vara-ato ja täts it [emoji41]
Juu nahkiaiset & luonto virtaa suonissamme [emoji123]
On ja oli tuossa se tellingissä köllöttää
En tykkää yhtään millään tavalla
Ennemmin vaikka Evic VTC mini tai Sx mini
Laitan lahjoitukseen varmaan suden jossain kohtaa
Susi jo syntyessään idea hyvä toteutus huono
Och äSSä on puhunut
4.9 jälkeen höyrytelly kerran pikku hiprakassa. Muuten täysin ilman höyryjä ja röökiä jopa kännissä. Reilu neljä vuotta siinä meni höyrytellessä kun pysty sanomaan et eiköhän se ollu tässä, ja kiitos höyryttelyn pääsin röökistä eroon lopullisesti. Joskus jos alkaa tekeen mieli palaan höyrytteleen, röökiin en enään koskaan.
jasso, asioilla on tapana järjestyä vai miten se oli. Eikös teitäkin ole taas kohta kaks :)
Totta, mikäs kiire tosiaan valmiissa maailmassa, rauhassa se pitää katsella et miten lähtee sujumaan kaikin puolin. Mutta lähtökohtahan on aika mukava jos kaksi ihmistä on löytämässä toisensa :) Tuleeko se sitten sinulle muuttoa tännepäin jossain vaiheessa vai häh?
Örp, nyt on taas hyvä olla :) Iso annos spagettia tomaattisoosilla, herkkusienillä, paprikalla, munakoisolla ja reilulla määrällä yrttejä sekä valkosipulia. Loraus Srirachaa päälle niin avot.
Itellä oli isompi satsi hernekeittoa sipulilla, kinkulla, kermalla, sinapilla, tabascolla ja mäkimeiramilla(?). Kolme päivää tota puputettu ja jumalauta että pörisee. Syöpyy vielä verkkarit puhki.
Kyllä huomaa miten häviää sisältö elämästä kun ei seurustele. Ei keksi mitää tekemistä? Töissä tulee käytyä ja nukuttua.. Tosin unirytmi iha perseellään, nytkin hereillä ja viideltä soi herätys, huoh...
HUOMENTA[emoji173] teille kaikille, se on perjantai!! ihanaa mennä kohta töihin ja upea päivä taas tulossa[emoji2] minä ja lapset ollaan terveitä, mulla on mahtava työ ja katto pään päällä[emoji2] kaiken kruunaa oman rakkaan saapuminen luokseni tänään, ei voi ihminen ymmärtää tätä onnen määrää! Toivon kaikille hyvää päivänalkua ja hyvää mieltä[emoji8] [emoji173] [emoji173] [emoji173]
Syksy ja pimeys ahistaa ... nukuttaa ja väsyttää, ehkä vähän vituttaakin.
Huomenta!
Siis onko tuo tapaus Essi Villberg ns tosi tapaus?
Ikävä kyllä on se