Kesälomat alkaa huomenna, ja huippua keliä pukkaa. :banghead:
Printable View
Kesälomat alkaa huomenna, ja huippua keliä pukkaa. :banghead:
-Autoon piti vaihtaa jarruletkut, korjata jumittava ikkuna ja nollata airbag-valo. Leiman jälkeen uusiksi pajalle ja loppusumma +1000e. Vielä jäi ei akuuttia korjattavaa about. 300e edestä.
-Viimeinen lomapäivä
-Rahat aika loppu kts. eka kohta.
Pakko muutama kalja nasauttaa ja pari paukkua votkulia.
Ainiin ja tilasin 200 meshiä vape mesh companystä 5 arkkia. No nyt tuli melkein kahden viikon jälkeen kuori jossa 9 arkkia meshiä, mitkähän noista mä tilasin? Voi vittu sano Vatanen. Laittais noi samplet ees jotenkin merkattuna, jos on pakko tunkea mukaan (pyysin siis jättämään omista noi merkinnät pois).
Vilkuilin 200/325/400 tuotekuvaukset ja esimerkiksi 400:sen kuvauksessa sanovat "We will issue 1 free sheet of 28 Micron Super Fine Vape Mesh for every sheet ordered." Ainoa 28 micronin tavara tuolla on juurikin 200 meshi elikkä sinulla taitaa olla sitä "hetkeksi".
Helvetin helvetti, nousin koneelta ylös ja sai konttia makkariin, selkä helvetillinen ja jalat ei oikein tahdo kantaa, mitäs helvettiä nyt?
Jotain välilevy-iskias -akselilta? (Puhdas arvaus, en tiedä noista ongelmista sen enempää)
Ei kai nyt noidannuolien takia jotain opiaattipiikkejä... (toki tuo voi olla muuta, ja lääkärikäynti sikäli aiheellinen, tiedä häntä)
Jomottava särky ja suoli ei tyhjennyt, eli luultavasti lievä tulehdus.
Eilisen ruohonleikkuun jäljiltä oli vähän arka, joten lisää samaa.
Helkkarinmoinen vilu, eli tulehdusta pukkaa.
Aamulla työterveyteen, ehkä tosin konttien.
Särkylääkkeitä en ala nappailla pl. tulehduskipu, liian läheltä katsellut morkkuviekkuja.
Sirdaludia ne ainakin mulle antoi joskus kun selkä meni treeneissä. Siihen tuskin jää kukaan koukkuun, joskin hyötykin taitaa olla uskon asia... Jonkun piikin ne pisti lähtiessä, varmaan oli opioidia kun se toimi. Sai ajaa autoa, jos siltä tuntui. Ja tuntuihan se.
Sirdalud on omalla kohdalla ainut lääke mikä helpottaa hetkeksi, kun selkä vittuilee. Mulla on välilevyt leikattu aikanaan ja se keljuilee ajoittain. Mutta sirdalud tosiaan auttaa sen 30min ja muut ei, ei esim tramal/ oxycontin. Sirdaludin tosin kun nappaa niin saattaa nukahtaa istualleen vaikka tietokoneelle.
Mulla taas ei Sirdalud vaikuta mihinkään. Vaikka nappaisi 8mg niin ei auta eikä edes väsytä. Omalla kohdalla taas Dolan on ollut hyvä varsinkin hartioiden kohdalla.
Siinä tietenkin on ibuprofeenia eli on lihasrelaksantti/tulehduskipulääke.
Dolan meikälläkin ollut parhaasta päästä. Monet vahvemmat lääkkeet ekasta pilleristä tulee vähän hönö olo mutta siihen se apu jää. Kuitenkin jos selkäkipuakin haluaa kuntoon niin haluais jännityksen vek eikä päätä sekas ettei käsitä koko jännitystä. No sehän on aika yksilöllistä mikä vaikuttaa ja miten.
Näin se vain alkaa vuoden paras aika olla ohi, ja maanantaina olis töihin paluu. Aivan liian nopeasti meni taas kolme viikkoa.:crying: Vielä kun ensimmäisen viikon pilasi tuulet niin uistelu tunnitkin jäivät reippaaseen 150.
Josko sitä 4 viikkoa töissä jaksais ni alkais toinen kolmen viikon jakso ja harrasteet ruotsin puolella.
Friday 13th, my beautiful red mouse died today. X-(Liite 15597
Unohdin että hangsenin eilen saapuneen 100ml potun kansi oli auki ja aloin räväkästi ravistelemaan, lopputuloksen voikin arvataX-(
Ja tänään saapunutta hana modia ei kestänytkään lompakko yllättävien kulujen takia ja täytyi laittaa saman tien postin tiskiltä palautukseen:rtfm:
Bonuksena ihana koirani päätti varastaa juuri grillailemani possupihvit pöydältä toiletissa käydessäni :sneaky:
Ei paljon paremmin olisi voinutkaan alkaa perjantai 13.
Nyt on siis aika testata kalepon hermoja ja koittaa saada hänet väärinkäyttämään valta-asemaansa :D
Voi vitun vittu saatana saatana! Saatana boksin liitin korkkasi ja heiluu kuin hullun mulkku mielipuolen perseessä! Epoksilla en saanut pysymään ja epätoivoinen kuumaliimakokeilu oli vielä huonompi. Illalla juhlat tiedossa ja mitä vittua vielä helvetti?
Ei jumalauta. Ei saatana.
Koitas loqtiten gel pikaliimaa.
↑kauppaan.
Näin täysikuun aikaan pientä erimielisyyttä nukkumasan kanssa siitä, että kannattaako meikäläistä moikata ollenkaan. Ilmaisen lievän harmistukseni.
...tu.
Juurikin samaa vikaa paikkailin omavalmisteboksissa. Heilu jo pitemmän aikaa ja tänään vihrosta viimein antautui ja irtos kokonaan. Oli kiinni ihan tavallisella hetipitiliimalla.
Nyt pistin loctiten hybrid gluella. Josko tuo pitäis paremmasti? Aika näyttää...
6 päivää auto pajalla ja 1166€. X-(
Raakaa peliä tämä sairasloma sijaisuuksien tekeminen. Menin kerrankin vessaan ilman puhelinta kun tabletti oli vapaana :whistle: ja sillä aikaa oli tullut työtarjous 7 päiväksi, ja saman vessareissun aikana se paikka oli myös täytetty. Nyt sitten joutuu alkaa miettimään mitä tekis juhannuksena :D Ei siis vituta että pitää kohta ottaa olutta vaan se että noillekkin rahoille olis kovasti ollut käyttöä :banghead:
On näköjään jonkunlaista allergiaa, meinaa kutittaa niin rkeleesti.
Sama homma, nokka vuota kokoajan... Ainiin, täällä sataa lunta, kesäkuun puolessavälissä, ihan kivat lomakelit.
Taidanpa katella äkkilähdön Etelä-Eurooppaan.
Napattu tänään joskus kymmenen pintaan.
http://i.imgur.com/QvkZCxH.png
Ensin kunnon raekuuro jonka jälkeen lunta.
kaveri laitto Facebookiin osuvasti: "KESÄ, Suomen vuoden paras päivä" :D
Soitin hammaslääkäriin. Halusin ihan semmosen perus-tsekkausajan, täti kysy että millon oon viimeks ollu hammaslääkärissä. No 10 vuotta sitten. Vastaus oli: älä soita meille, me soitamme teille. 3-6 kk päästä.
Ei oo totta :smoke:
Uskomatonta! Täällä Espoossa pääsee about kuukauden sisällä lekuriin, just toissa viikolla tais olla hehkutusta Länsiväylässä. Tilanne parantunut huimasti siitä mitä se jossain vaiheessa on ollut.
Ehkä tässä oli sitten se ongelma, kun mulla ei periaatteessa oo mitään hätää. Oisin vaan nyt kesälomalla halunnu hoitaa tuon homman kuntoon.
Ja siis tuo 3-6kk on se jonotuslista, ei vissiin oo mitään takeita että siihen mahtus. "On vähän lääkäreistä pula", joo, mutta mitäs ne suuhygienistit tekee? Kai semmonen osaa kattoo suuhun ja rapsuttaa sillä kaviokoukulla? :facepalm:
Mä olin viime kesänä samassa tilanteessa, edellisestä käynnistä 10 vuotta, ei reikiä, pikkasen hammaskiveä. Ja silti sain silloin parin kuukauden päähän ajan. Nyt justiinsa istun odotushuoneessa ja tän suuhygienistiajan sain neljän viikon päähän kun toukokuussa aikaa soittelin.
edit. Täällä ei pääse suuhygienistin rapsuteltavaksi suoraan. Mutta viime vuonna lekuri laittoi mun tietoihin, että ei tarvi hammaslääkärikäyntiä ensin ja tän ajan varasin sit suoraan hygienistille. Ja kyllähän nää sit ohjaa lekurin pakeille jos on tarvis.