Pluidin avulla kasvaa vaikka ohrapelto asvalttiviidakkoon [emoji16] On se semmosta värkkiä [emoji13]
Printable View
Hitto kohta mentävä nukkuu..aamulla herää taas viideltä[emoji53]
Ei ollut nollaolut erityisen maittava palautusjuoma. Sitäkin hämmentävämpi tuote on light olut. Onkohan maailmassa ainuttakaan kaljanjuojaa, jota kiinnostaa kalorit? Jos haluaa laihtumisen ohella känniin niin ei kai siinä auta kuin siirtyä kirkkaisiin tai vetää enemana ne juomat.
Saa olla aikamoinen juoja että tuo 10kaloria vähemmän per 100ml vaikuttaisi johonkin :D Taitaa olla enemmän karppaajien juttu nuo lite mallit kun koffin lite esim 0,3g hiilaria vs. normi kolmonen 2,6g hiilari per 100ml
Pappa onkin vetänyt Amarillon hamppari haasteen 20min ja sain t-paidan + nimen seinään [emoji69]
Huomenta! Tää pappa pääsee valmiiseen aamupalapöytään, se olis tuurausreissu päiväkodin isänpäiväaamiaiselle, mielelläni sinne menenkin.
Eilen kävi mieleinen vieras, toinen niistä kavereista joihin olen tutustunut netissä (bäfän monarissa) ja joille oveni uskallan avata.
Joopa joo, 5 aikaan jo heräsin eikä unta kirveelläkään enää... Tippunu yöunet tonne 6h seutuville. Ihmettelin mistä johtuu ennenku hoksasin et ketoosi tekee mulle ton. saa sen tunnin puoltoista tiputtaa yöunista pois ja virtaa piisaa :)
Sun ei jasso tarvi lähtee Saarenmaalle possujahtiin, nythän niitä pyörii ihan lähiseudulla vajaat 150.
Aamupalalla käyty päiviksessä, tarjolla oli sämpylöitä ja kahveeta. Sain egologisen kankaisen kauppakassin, sillä on mamman hyvä kantaa ostokset kaupasta. :angel:
Mitenkäs se vaari sinne lähti, oliko isukilla työkiireitä?
Toki nuo työ- tai muut kiireet ymmärrän, elämä on ja kaikkea ei voi priorisoida, mutta vähän mietin jättääkö muksuun jäljen.
Itse kun yksinhuoltajana olen joka juttuun ehtinyt, niin ei voi sanoa mitään omakohtaista, mutta vähän mitä noiden poitsun kaverien menoa katsellut, niin kyllä huomaa keillä vanhemmat joutuvat olemaan iltaisin töissä, joskus jopa yhtä aikaa.
Ei jää näihin muksuihin jälkiä vaikka paljon ovatkin papan ja mummin tykönä, tekevät vanhempiensa kanssa kuitenkin kaikenlaista ja ei se yhdessä tekemisen määrä niinkään vaan laatu ja se mitä yhdessä tehdään ja miten. Ollanko todella läsnä vai ollaanko vaan muodon vuoksi mukana.
Olisikohan päiväkirja parempi paikka kirjoitella ylös, mitä teet lasten kanssa?
Syöpä on erittäin paha sairaus, varsinkin ihmisellä. Olen huomannut, että syöpäpesäkkeitä voi pesiytyä myös foorumeille, ne tyhjällä ja asiaankuulumattomalla joka soluun ulottuvalla kommentoinnillaan usein karkoittavat muita forumille kirjoittavia.
Ja eiköhän tähän ketjuun saa kirjoitela muustakin kuin Diablosta jne... Ja ihan sama mitä tästä eteenpäin kirjoitat, sitä minä en tule näkemään. Toki en poistu tältä pääosin hyvää sisältöä tarjoavalta forumilta.
Ai perhana, se postin työehtosopparihan meni tosiaan vanhaksi viime kuun lopussa.
Hetken ehdin tuota postin perseilyä miettiä, mutta sehän se oli!
Helppo tosin vaatia parannuksia, voi mummoja vituttaa, jos jää postikortit jakamatta.
Kohta ei paketit sitten liikahdakkaan.
Posti aloittaa lakon - koskee yli 4000 työntekijää
Toivottavasti omat paketit kerkeää maailmalta ennen puolta kuuta.
Lapsillehan on vaan rikkaus päästä olemaan mummun ja papan luona paljon, meillä kun ei tuohon ole mahdollisuutta kun mummut ja papat asustelee kaukana täältä. Hyvin useasti riippuen tietysti lasten iästä he kuuntelevat/uskovat mummua ja pappaa huomattavasti paremmin kuin omia vanhempiaan.
Jokainen varmaan kirjoittelee täällä asioista jotka ovat tiiviisti omassa elämässä mukana[emoji2] minulla on omat lapset,uusi ihana työ ja oma kulta jasso johon olen aivan lääpälläni enkä sitä häpeä[emoji173] jotkut varmaan ei tykkää aina päivityksistäni,mutta mitä sitten..kaikki me tänne mahdutaan [emoji8] että älä ukki lopeta kirjoituksias!
Kaikkia ei voi miellyttää, toiseen suuntaan kun kumartaa niin toiseen pyllistää. Foorumin suola on siinä että kaikilla saa olla oma mielipide ja omat jutut. Eihän kenenkään juttuja ole pakko lukea jos ei kiinnosta.
En missään tapauksessa lopeta usein "hiukan" rönsyilemään karkailevaa kirjoitteluani, vähensin vaan luettavakseni tulevaa. Mikäpä se voisi olla tärkeämpää, kuin omat/lastenlapset sekä siinä lisänä joku jota voit rakastaa ja joka tekee saman sinulle. Ja PRKL, jos osaisin paukauttaisin nyt esiin ekan sydäkuvion ikinä millekkään foorumille :laugh:
Tapoinko mä saatana tänki langan [emoji13]
Kaikki on väsyneitä..minäkin [emoji53]
Iltoja höyris[emoji8] miten menee?