Aamupahoinvointia? :eek:
Printable View
No ei voi olla[emoji38] mulla on laitettu putket poikki monta vuotta sitten [emoji13]
Syö inkivääriä! :teaching: Eikös se ollut maailman tehokkain pahoinvointilääke. Tosin kyllähän edellisillan väljähtänyt kaljakin mukavasti tasoittaa.
Tykkään inkivääristä,pitää laittaa korvan taakse[emoji5] stana meni hermot tänään kaupassa..silloin harvoin kun etsin vaatteita niin ei perkele kun ihme jättineuleita ja paitoja hyllyt täynnä.Emmä halua kaapuihin pukeutua[emoji21] onko ämmät kasvanu vai mikä on? ja kaikki on helvetin mamma mallia, pitää vissiin Helsinkiin asti lähtee shoppailee **#!#**!!
On kasvanut. Keskipaino on ollut nousussa koko ajan. Vain USAssa on lihavempia :D
Minä en alistu[emoji34] muutenkin vaikeeta, kun on pienikokoinen löytää mitään.Lastenosastoltakin joskus jtn ostanut[emoji16] on tää perkele! olis edes 10cm pitempi ja vähän isompi jalka niin elämä olis helpompaa[emoji20]
Jasso, nyt olis riistaa Kalajoella. :D
Villisikalauma karkuteillä Kalajoella ? valtatie 8:lla liikkujia varoitetaan | Pohjois-Suomi | Kaleva.fi
Mitäs pallokarvot pervoilee taas
On se nuorilla raakaa tuo rakkaus
Onneksi itselle riittää kun pitää emäntää kädestä [emoji8]
Mulla ollu joskus ongelmia housujen kans, oli kun nousuvettä ootellessa [emoji30] Onnex nykyään löytyy eri lahjepituuksilla [emoji106]
Ei me äSSä mitää pervoilla [emoji56]
Iltaa kaikille jälleen.
Mistä täällä puhutaan?
No mulla yksi pojista on 170 pitkä ja painaa 45 kiloa..ei vaan liho [emoji51]
Onhan se vähän niin,eihän sille mitn voi..toinen pojista bulkkaa välillä ja käy salilla niin on saanut painon 60 kiloon [emoji5]
Kansa vaatii uutta käännettä! "Kulta, musta tuntuu että olen raskaana. En tiedä, miten tässä näin pystyi käymään, sillä minun ei pitänyt pystyä tulla raskaaksi.." Höyryvaava!! :D :D :D