No siis Tinderhän olisi mitä mainioin paikka casual sexin etsimiselle jos olisi semmoinen naama että sillä irtoaa :lol:
Printable View
No siis Tinderhän olisi mitä mainioin paikka casual sexin etsimiselle jos olisi semmoinen naama että sillä irtoaa :lol:
Näh, onpas täällä nyt poijjaat mielet maassa kun muka naamoissa vikaa. Ryhristäytykää. :laugh:
^pyh, ei mun naamassa ainekaan oo mitään vikaa ^^
ヽ༼ ಠ益ಠ ༽ノ täällähän on mennyt taas pitkään oikein kivasti. MAAAD PROPS!
Onpa mukavaa kun kerrankin ihan työikäiset ihmiset voittivat.
Vituttaa nuo sata vuotiaat käävät, jotka ei rahan päälle mitään ymmärrä tai sitten nää helluntailaiset, jotka lähettää koko potin Afrikkaan, jotta saadaan lisää AK-47 heimo sotiin.
Sitten on nää nuijat, jotka ei tajua ees töitä lopettaa.
Penniäkään ei kukaan sinne monttuun saa mukaan perkele.
Tuli just WinCapitasta ohjelmaa.
Hei, mulla on hyvä bisnesidea, jossa on varmat voitot pikkujeneillä, kukas lähtee messiin? Aletaan ostamaan roskamaiden valuuttaa isolla kädellä ja kun se nousee 5 centtiä, myydään miljoonia kerralla pois ja netotaan vitusti rahaa. Kaikki mukaan! :evil:
Itse asiassa tuo ei ole niin tyhmää, kuin luulet.
Todennäköisesti vahvat länsivaluutat tippuvat pian ja ns."roskavaluutta" nousee, jos meno jatkuu tälläisenä.
Mä haluun tommossen :) https://www.etsy.com/listing/1723480...river-vape-mod
Mikä ihmeen tinderi? Mit vit, häh, täh?
ai ei rumat saa pimperoa? Ei pidä paikkaansa! Minäkin sain -80luvulla! Melkein!
Pappa menee nyt pissalle ja takas nukkumaan vaan, Tinder on meille nuorille epätoivoisille.
Minäkin saan pillua melkein joka päivä. Melkein maanantaina, melkein tiistaina, melkein keskiviikkona...
Ai semmonen, noh. En ole nuori, enkä epätoivoinen. Enkä edes mene nukkumaan:laugh: Nythän tässä vasta rupesin ryyppäämään, tai no mitä kaljasta saa irti? Hemmetti, olin ihan tiistaissa!