Ne tuli mulle.
http://i5.aijaa.com/b/00308/12611486.jpg
;)
Printable View
Ne tuli mulle.
http://i5.aijaa.com/b/00308/12611486.jpg
;)
Pitäis hetkeksi piisata :D oletko itse tuon ok merkinnän laittanu vai tehtaalla että tietävät mikä pullo oli sitä parempaa erää....
Itse merkkasin etten sotke noihin huonon erän puteleihin. Tuuletin niitä nyt reilu kuukauden ja edelleen aivan vitun hirveä maku, niin joutavat viemäriin ja säilytän pullot omia kokkailuja varten. Tilasin tosin jo valmiiksi 200ml lisää Pipesauceja kun ei sitä koskaan tiedä kuinka nämäkin kuluu... :D
Okei, itsellä ollu joskus hiukan vetinen maku mutta siinä on ollut varmaan vain steeppauksen puutetta. Pirun hyviä nesteitähän noi on varsinkin long bottom ja shire malt.
Itella is ribbul, tuonu postia lainkaa.
Kaikki hyvät nesteet loppu ja kaapissa kummittelee neljä pulloo jamesonia ja yks pullo jalippo bearsia. En uskalla ees haistaa jalippo bearsia, noi jamesonit tuoksui jo niin hyviltä.
Täs ny sit kaivelet inaweran tiivisteistä (niistä jotka jäi muutosta jäljelle) jotain ex tempore litkua.
Sain hienon idean eli DNA20 + laturipalikka tilaukseen ja noiden ympärille askarrellaan 2x18650 hirviö. Koteloa katselemaan Farnellilta ja... 5505 vaihtoehtoa. Ei pysty.
Kun löydät sopivan kotelon niin vinkkaa mullekin. :D
Tämä voisi olla yksi vaihtoehto, pitää katsella jos löytyisi sentin tai kaksi pidempi.
Oon aina tienny että kiinankopiopaskoilta ei kannata mitään odottaa, mutta K100:n plussapostin tiiviste oli kovettunut ja murentui omia aikojaan. Ihana oikkari. Ei tosiaan ole kummemmin runkattu edes takas, mutta ilmeisesti pohjolan ilmasto tuhoaa kiinalaisen kumin.
Laturipalikka on vähän ongelmallinen kahden akun kanssa.. Jos oikeaoppisesti(=turvallisesti) haluaa tehdä, niin tarttee joko tasaavan monikennolaturin, tai sitten molemmille akuille oman..
Kaksi kännykkää hävinnyt kuin tuhka tuuleen kämpästä ti-ke välisenä yönä.
Ei löydy mistään.
Pistää hitusen kylmäämään ja saa tsekkaamaan ovet kahdesti ennen nukkumaanmenoa.
Sattuuko joku tietämään, miten kytkykännyjen käy varkaus/häviämistapauksessa, ei huvittaisi maksella turhasta.
No huhhuh... Aika törkeetä jos on varkaita käyny.
Tee rikosilmoitus ja ota sen jälkeen yhteyttä operaattoriin, veikkaan että et joudu maksamaan. Tai jos sulla on kotivakuutus niin sieltä sitten rahoja hakemaan.
Kytky menee poikki rikosilmotuksella
On se Itella aika kelmi! Meillä posti saapuu yleensä aikavälillä 13.00-16.00, mutta enemmän se painottuu tuonne neljän nurkille. Tänään posti saapui vasta vähän ennen viittä...miten on mahdollista, että palvelu on näin epätasaista. Tänään saapui frankenvape ja jamesonin mansikka :)