Clz:tlta? Meitsin vanha jos joo :D
Printable View
Arrow 17mm by Yellowkiss
Kayfun Lite Plus by SmoëVesto
#200 Meshiä
A1-0.25 Kanthaalia
Japanin ekovillaa
Jostain se on aloitettava :D
Kaiffarin. Täältä:thumbsup:
Magma RDA
Lisää kanthalia
Mana potion ja Copsa Blue Dragon's blood
V2 Chalice Threaded Top Cap (Full M Glass kit) oho :)
Puffilasta tiivareita ja Nautilus minin + vaihtopäitä. Pakko testata toi nautilus ja uudet bvc-päät kun tuntuu olevan niiiin hype kamaa. Tänään pitäisi myös postiin tulla Russian 91%. :thumbsup:
Möin kaverille mun Vamo v5 ja se halusi ehdottomasti kangerin aerotankin mukaan. Olin sitten pikkasen pakotettu tilaamaan uutta atoa tilalle, joten bogen kaiffari + 0.32 kanthalia tilaukseen. apteekista hain jo 100% puuvillasta tehtyä pumpulia. eiköhän se tästä.
Sat22 maksettu :cool:
Palan haapaa jos joku rele
Misteri tilattu ja Satista tuli lasku paypaliin, kiitos Pasirezin ;)
Möin kasan kiinakamaa pois ja tilasin Tensain 18350-akkuja Akkulasta. Ja vaihtokaupoissa tulee foorumilaiselta Smokin Caterpillar.
Täältä paljon kehuja saaneena tilaukseen MISTer 510 ja uudeksi modiksi tuli EA Mod B :) , parit akun siihen sitten vielä tilauksen päälle.
EA mod ei taida olla niin paljon kehuja saanut mutta kaippa se ok toimii. Nappia ei ilmeisesti saa purettua putsaamista varten...
Kylä se on toiminut ihan hyvin alusta asti (siis EA) sivunappi toimii minulla vaikka noita pohjanapillisiakin on liuta mutta niillä saan joskus sormiin kouristuksia (aka suonenvetoja)
No siis tokihan se toimii mutta se että pohjanappia ei saa purettua on huonompi homma.
ai niin se oli se B versio :) siis pohjanapillinen, sori sekoilu :blushing: