Sangen söpöä, ehkä hivenen ällöromanttista.
Printable View
Sangen söpöä, ehkä hivenen ällöromanttista.
Oletko nyt varma, että hän vain ei ollut TODELLA kännissä?
E-savukkeen oma Tinder.
Mee pois jos häirihee. :laugh:
No älä sitten. :D
"57,3 miljoonan superpotti meni meidän hitsaajillemme ? osa ei tullut töihin" - Kotimaa - Uutiset - MTV.fi
Onkoha Paralla jo puolella miljoonalla Modeja tulossa...
Puolituttuja osa tosta porukasta, vilpittömät onnittelut ja iso käsi kaikille :)
Suuret onnittelut omastakin puolesta. Toivottavasti ei nouse päähän. Aikanaan kaverin perhe voitti lotosta melkosen summan rahaa, ja muu perhe pysyi normaalina mutta tällä kyseisellä kaverilla nousi kyllä raha päähän. Siinä meni sitten sen kaverit mukaanlukien minä, ja sai tilalle niinsanottuja Lokkeja jotka hakivat hyötyä hepun rahoista. Minä sanon tähän että ihan oikein, sai ansionsa mukaan kun alkoi käyttäytymään epäasiallisesti "normaaleja" ihmisiä kohtaan. :)
Muistahan soitella kaikille vanhoille tutuille yhtä äkkiä moneen vuoteen ja kysellä kuulumisia :D "Hei mitäs sulle kuuluu? Eipä olla nähtykkään tässä öh.. Kymmeneen? vuoteen.. Tässä ollaan vaimon kanssa puhuttu melkein joka päivä että tulehan meille saunomaan heti ku kerkeät" :lol:
Kevät, ällöttävää. Hyrrr. Hyi. Eikä eniten koiranpaska.
Mäki asensin Tinderin mutta kun huomasin että se vaatii Facebookin niin poistin koko paskan. Eihän mulla mitään vitun Facebookia ole.
No ihan ensinnäkin selvisi että meikän naamalla ei kyllä pillua sieltä saada (joka ei kyllä ollut yllätys), mutta sit se meni ihan pelleilyksi kun pari "matchia" tuli. Pe-yönä oli joku mätsi tullut ja sit se seuraavana aamuna vinku miksen ollut kirjoittanut sille mitään, vastasin jotain "no mä kuule istun tässä just paskalla krapulassa ja äherrän ripulipapanaa, joten on ollut parempaakin tekemistä".
Ihan rehellisesti, vaikka tuon Tinderin kautta lentäs vittu siivillä sikari suussa mua panemaan niin en päästäs sisälle, en mä rehellisesti seuraa sieltä hakenut. Mutta näemmä ei tartte tulevaisuudessakaan hakea tällä pärstäkertoimella :laugh:
Turhia jotkut Tinderit, mitä sitä hakemalla hakemaan riesaa elämäänsä. Sitä saa ongelmia ilmankin.