On, mutta ei se paljoa lämmitä joka paikassa. :D
Printable View
No nyt kaveri innostui kun mainitsin puffin ja nopean toimituksen, olisko mitään järkeä Kanger eVod VV 1000mah akku x2, sille laturi ja evod clearo?
Jos tuolle linjalle lähdetään niin kannattanee tarttua tähän settiin x2: eGo-eVod SMOK Winder XL 1100mAh MUSTA vv-mod-aloituspaketti säädettävä 3,2V-4,8V
Taitaa nimittäin saada ilmaseksi laturin mukana verrattuna, että poimis osat erikseen. Löytyy sieltä myös hopeisena.
Hei! Tullut höyryteltyä muutama kuukaus perus EGO-CE4 alotuspaketilla ja tilasin tyhmänä toisen samanlaisen vaikka ois saanu paremman melkeen samaan hintaan.
Mutta itse kysymykseen, haluaisin parantaa höyryttelykokemusta ja tarvitsisin pari uutta clearoa jotka sopis näihin EGO-CE4 akkuihin, hinta luokka about 8euron pintaan. Vaatimuksena et tulis hyvin höyryä.
Tää vaikuttais todella hyvältä mut mitä koitin suomesta etsiä niin loppu kaikkialta :( http://www.esmoke.fi/hoyrystimet/vap...ce5-s-bdcc.htm
Eli pitäis löytyä about yhtä hyvä (jossei jopa parempi) ja suht samassa hintaluokassa. Mieluiten myös suomalaisesta kaupasta että ei tarvitsis odotella pitkälle ens viikkoon :) Olen tosiaan täysin alottelija ja en näistä tiedä yhtään mitään mut tykkään menthol/minttu makuisista nesteistä (WizMix PolarBear pääosin käytössä) että vaikuttaako se mitenkään että mitä nesteitä sauhuttelee että mikä clearo kannattaa sillon ostaa. Voisi ehkä luulla et hedelmä,kahvi,tupakka,minttu maut vois maistua hitusen paremmi just tietynlaisissa clearoissa, tai sit ei :D Kiitos vielä etukäteen vastauksista!
^ Tuplacoil-clearot tarttee akulta vähän isompaa virtaa toimiakseen kunnolla, joten ilman säädettävää akkua pysyisin yksicoilisissa. Evod on yhä yksicoilisten vakiosuositus.
Aika moni on kysellyt samaa, joten tätäkin ketjua lukemalla löytyy kyllä suosituksia.
Okei eli nimenomaan Kanger Evod eikä Evod 2 joka on dual coil?
Eli siis tämä Kanger eVod eGo clearomisaattori 1,8/2,5ohm bottom coil 1kpl/2kpl/5kpl eikä tämä Kanger eVod 2 eGo bottom dual coil clearomisaattori 1,5ohm
Ja sori typeristä kysymyksistä, nää on tosiaan ihan hepreaa mulle. Jos irtoo paremmat höyryt kun tolla perus CE4+ V2 Vision eGo clearomisaattori 1kpl/2kpl/5kpl/10kpl/15kpl clearolla niin oon tyytyväinen, noista lähtee alussa ihan ok mut nopeesti ku höyryntuotto huononee
Juurikin noin.
Kyllä tän on ihan passeli höyrystin, paljon toki riippuu virtalähteestä ja käyttönesteestä.
En tiedä onko törkeää tulla suoraan ruinaamaan tietoa ensimmäisellä viestillä forumilla mutta kuitenkin.
Kasailin puff.fi:stä seuraavanlaisen paketin itselleni ensimmäiseksi sähkötupakakseni, ilmeisesti tankki ja vastus sopii kaikille nesteille?
Jos parannusehdotuksia löytyy kuuntelen mielellään ja hintaluokka koko paketille alle 200 euroa :)
edit: Olen muutaman viikon lueskellut aiheesta ja tutkimusteni perusteella nämä vaikuttivat päteviltä, valaiskaa tietämätöntä:confused:
Lainaus:
Okei eli nimenomaan Kanger Evod eikä Evod 2 joka on dual coil?
Eli siis tämä Kanger eVod eGo clearomisaattori 1,8/2,5ohm bottom coil 1kpl/2kpl/5kpl eikä tämä Kanger eVod 2 eGo bottom dual coil clearomisaattori 1,5ohm
Ja sori typeristä kysymyksistä, nää on tosiaan ihan hepreaa mulle. Jos irtoo paremmat höyryt kun tolla perus CE4+ V2 Vision eGo clearomisaattori 1kpl/2kpl/5kpl/10kpl/15kpl clearolla niin oon tyytyväinen, noista lähtee alussa ihan ok mut nopeesti ku höyryntuotto huononee
Juuri tuo ensin mainittu.
Lisäksi repullinen atopäitä. Enintään 1.8 ohmisia. Lisäksi jos haluaa kokeilla voi siihen tehdä itse microcoil setupin, millä irtoaa vielä vähän paremmin höyryä.
azoop:
Hyvä vain jos ruinaat lisää tietoa. Sitä ei ole koskaan liikaa.
Muuten näyttää paketti oikein hyvältä mutta lisäisin toisen akun pakettiin. Ei tarvitse odottaa akun latautumista jos loppuu virta.
Miettisin hitusen enempi investoida modiin. Sigelein 20 maksaa toki enempi, mutta antaa kyllä hintansa edestä.
Modiin voisin kyllä kerralla sijoittaa kunnolla niin ei tarvitse vaihdella samantien.
Onko atomisaattorilla merkittävää eroa tähän: Kanger ProTank II purettava clearomisaattori bottom coil 2,5ohm lasiputkella UUTUUS ?
Kun ilmeisesti tähän olisi saatavilla eri ohmisia atopäitä, mutta toisaalta puuttuu tuo ilma-aukon säätö
Eipä noissa järisyttäviä muutoksia ole tullut. Justiinsahan Puffilaan on tulossa uusin versio noista, eli Aero Mega, jossa taas menty eteenpäin, muttei kuitenkaan.
Samalla tavalla siellä langat kulkevat kumin alla.
Itse rankkaan Kangerin tyyppisen atopään alimmaksi, oli sitten Aspire tahi Kanger, sitten topcoilit tyyliin Justfog ja korkeimmalle, tosin teoriassa, Smokin Ducin, jossa muista poiketen on keraaminen kuppi, eli lanka ei kulje kumin läpi.
Azoop, 8. Päivä tulee Puffilaan myyntiin aerotank mega, vois sopia tohon vamon Nokialle hyvin ja on uusinta uutta
Ota saman tien nelipaikkainen laturi, Nitecoren i4 tai joku Xstar. Vamon tilalle tosiaan Sigelei 20 W (joka on vähän iso tosin taskuun, jollei sitten ole semmoiset hillbilly-haalarit kuten RiPillä, kun se väitti tuota taskussa kantavansa) - näissä tasavirtavehkeissä tosin tullee pian lisää valikoimaa. Tai jos Lambo 6.0 V2 on korjattu bugeistaan, niin ehkä sitten se... Tai joku tässä kuussa markkinoille tulevista lukuisista boksimodeista. Näiden odottelun ajaksi voisi toki harkita ihan säädettäjännitteisellä ego-akullakin menemistä, jolle varmaankin olisi jatkossakin käyttöä.
Akuiksi mielummin Samsungin 25R tai LG:n HE2. Tuplapohjacoil-atoista ehkä Aspirea tai Davide BDC lasitankilla, muttei sitä kauheaa Vivi Nova Glass tms. (tätä myydään vaihtelevilla nimillä, se metallikuorinen rehusiilon näköinen siis) joka tulvii herkästi.
Kiitos kaikille ohjeistuksesta!
Taidan odotella tuota Aero megaa ja voisin jonkun toisen tankin samantien tilata mukaan niin saa paria eri nestettä aina vaihdeltua, itse kasailtavaa atomisaattoria ei varmaan uskalla aluksi ostaa?
Boksimodeista olen kyllä ollut hyvin kiinnostunut joten jos joku tässä kuussa ilmestyvistä on mielenkiintoinen niin sellainen tilaukseen tai sitten tuo sigelin 20w, 4 paikkainen laturi taitaa tulla kyllä tarpeeseen sillä mulla on pahasti tunne, että tähän puuhaan tulee muutama euro vielä laitettua :D
Tuo diablokin houkuttelisi mutta vaikka videoiden perusteella vastuksen teko on kohtalaisen simppelin oloista niin sopivan (toimivan) teko voi mennä vaikeaksi? Onkohan tuossa diablossa nesteiden vaihtelu/tankin pesu kauhean hankalaa?
Kysymyksiä alkoikin satelemaan urakalla :mellow:
RBA-vehjettä ei kannata ostaa aivan ensimmäiseksi (tai toki voi ostaa, mutta samalla kannattaa ostaa pari clearoa ja niihin atopäitä - ja valita joku eniten täältä suositelluimmista malleista tai pari). Siksi niin, että sulla on toimivat höyrystimet siksi ajaksi kun säätelet sen RBA:n kanssa. RBA:sta yleensä suositellaan ekaksi vehkeeksi dripperiä, mutta miksei joku microcoil- tai silicavehjekin tyyliin Kayfun tms. (Toki ne Diablot ovat hyviä, vaikken sellaista itse vielä omistakaan)
Edit: Vielä tuosta ideasta ostaa säädettäväjännitteinen ego-tikku (Twist/Spinner/Winder/iTaste_VV/VW-versio) odotellessa näiden uusien mallien tuloa markkinoille: näitä käytännössä tarvitsee ainakin 2 kpl, jotta kun toinen tyhjenee, on toinen mitä käyttää kunnes saa sen ensimmäisen ladattua. Tämä ei silti ole huono idea, kun useimmilla on varmaankin noille käyttöä jatkossakin mukana kuljetettaviksi vehkeiksi. Käyttäähän suuri idolini RiP Tripperskin yleensä ulkona ego-vehkeitä. Ja hän höyryttelee 5-10 minuutin välein. :)
Ja ego-tikuissahan sitten on vain ego-kierre, eli siihen menee suoraan esim. Aspiren ET-S (joka on hyvä valinta), ja 510-kierteellä varustetut atot vaativat adapterin, mutta nuo jälkimmäiset ovat ego-tikun kanssa sitten vähän isopäisen oloisia yhdistelmiä.
Aika pitkälti kuten yllä, mutta sillä lisäyksellä tosin, että/kun RBA-puolelle siirtyy, niin Diablo on se helpoin meshvehje, jolla aloittaa ja tämä jakaa mielipiteitä, mutta meshiä enempää ei edes kannata opetella, nykypäivänä löytyy jo niin seikkaperäiset ohjeet, että onnistuminen on vain luonteenlujuudesta kiinni.
Tämä kohta ei avautunut, täsmennätkö? Tarkoititko, että muiden mesh-vehkeiden kuin Diablon kanssa ei kannata mielestäsi säädellä? Vaiko että on joku 'beyond the mesh', minne et suosittele kurkistamaan... (minulla on vielä ekakin mesh-setup tekemättä, kun pari mesh-atoani on odotellut viivästynyttä UÄ-pesurin toimitusta, ja sain ne juuri vasta putsattua käytetyistä moottoriöljyistä)
Omasta, puolueellisesta, joskin OMIIN hyviin käyttökokemuksiini pohjautuvasta, mielestäni ei.
Toki tämä on taas NIIN henkilökohtaista, mutta huonolla sorminäppäryydellä, heikolla näöllä ha lyhyellä pinnalla olen onnistunut Diablot saamaan toimimaan mielestäni helpommalla, kuin esimerkiksi Kayfunin tai Odysseuksen.
Mikään laatulaite ei sinällään ole huono, itse vain olen mieltynyt Klaukkalan Perkeleisiin.
Pitäisi muuten keksiä genny, joka olisi optimaalisin autodripperiksi. Eli ainakin pieni kammio, ja onkohan se sitten niin, että mesh-rei'ät lähellä toisiaan ja ilma-aukot toisella puolella tms., jottei valu kallisteltaessa (mutta tekeekö tämä sitten höyryistä karvaammat). Tai miksei joku muukin kuin genny, jos on toimiva autodripperinä. Pumpulin vaihto mieluiten tankkia tyhjentämättä jne. ergonomiset näkökohdat.
Melkeinpä sitten suosittelisin eXpromizeria. Ei ole ns. autodripperi, vaan ihan puhdas KF-tyylinen rta. Onhan noita muitakin, kuten Squape, mutta tuo on niin edullinen, ettei harmita hukattu pääoma, jos ei osoittaudu ns. Omaksi jutuksi.
Moikka moi!Jopotti esittäytyy.34 vuotta ikää ja 24 vuotta sauhuttelua takana.Iso aski L&M päivässä alko menemään tässä viime aikoina niin päätin kokeilla e-pöllejä.Hyvin näyttää pelittävän tähän mennessä.:)Toka aamu takana...Hommasin siis Finnvapelta aloitussetin eli Aspire CE5 BDC.Rohkeneeko kysyä mitä tohon kannattaa seuraavaks tilata.Millä vehkeillä eteenpäin.Mitkä tohon sopii ja vielä tärkeempää mitkä ei sovi,tulee turhan kalliiksi tilata ei sopivia osia.
Tervetuloa! Ja onnea savuttomaan uuteen elämään :)
Anna sähkökörssille kunnolla aikaa, se ei ole mikään ihmevehje, joka korjaa vaivat hetkessä, vaan ottaa oman aikansa alkaakseen kunnolla potkia.
Mitä tulee laitteiden päivitykseen, niin kokeile noilla ihan rauhassa. Jos tuntuu riittävän, niin turha se on toimivaa vaihtaa.
Elikkäs mikä mahtaa olla vikana kun chi you klooni on rikkonut jo kaksi protank3 atopäätä, olen kokeillut tuota chi you klooni + protank3 comboa mutta ei vain toimi, rikkoo vain atopään. Missä vika?
Meni tämä nyt väärää paikkaan, piti mennä tuonne "Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta"
Combo ei ole oikeanlainen. Mekaaniseen ei käy protankki 3 vaan sitä voi käyttää voltti/watti säätöisen kanssa.
No ei se 4,2 volttia niitä nyt silti riko, vaikka mekaaniseen lyö kiinni.
Tuosta tulee n. 12 wattia tehoa 1.5ohm vastuksella. Eipä tuo ihan karmee teho ole, mutta kokeile vaihtaa 2ohminen atopää tai sitten teet itse microcoil setupin, niin pitäisi kestää.
Tai sitten se tehosäädettävä modi.
Esittelyt ja kaikki väärälle sivulle heti kättelyssä:thinking:.että sellasta,mut kiitos kuitenki.:)
Pitäs muijalle saada sähkötupakka kamppeet ja mietin, että osaisko joku sanoa mikä ois alottelijalle kaikista helppo käyttösin höyristin? Ite alottelin smoken kartoilla, mutta jotenki aluks oli ehkä vaikee määritellä sitä, että missä vaiheessa sitä pitäs täyttää ja sitte tuli höyrysteltyä vähän turhan tyhjänä ja tuli se palaneen maku siihe kartoon. Oon nyt sitte käyttäny välissä CE8 clearoa, mutta tuntuu että se valskaa välillä ja on muutenki vähän sottanen täyttää (tai sitte en vaa osaa :P). Eli joku sellanen pitäs löytää millä olis helppo päästä alkuun ja se osais itsekkin sitte täytellä sitä höyrystintä. Tietenkin minä aluks neuvon parhaani mukaan, mutta en itekkään ole mikää ammattilainen :D.
E: Huomasin tuossa, että Puffilla näyttäs olevan tuollasia kirkkaita kartoja. Vois melkee tuollasia kokeilla, vaikka eihän noi nyt esteettisesti mitää parhaimman näkösiä oo :D
Mistä halvalla kick? :)
Morjens. En tienny että mihin tämä kysymys tulee laittaa mutta kysynpäs tässä.
Olen ostamassa tuohon aloituspakettiini twist akkua kun vähän haluaa vaihtelua nuihin voltteihin. :) Kuitenkin 35 euroa budjettikatto ja en tiedä että kumman hankkis? Tässä olis nyt pikku modi ja suuri twist akku vertailussa. Kummasa parempi hinta laatu suhde ja toimivathan tämän kanssa? Aspire Vivi-S BDC 510 clearomisaattori dual bottom coil 1,8ohm Pyrex
Tässä akut..
SMOK eGo-C ARO Winder 1500mAh MUSTA vv-mod akku 3,2V-4,8V
ja sit tämä setti
Ismoka IGO MOD - Piirilliset - Laitteet
Sanyo 16650 2100mAh -akku - Akut & laturit
Kumpi nuista parempi? Onko käytössä joitakin eroa kun ensimmäinen twist akku kyseessä?
Huonosti on toiminut ainakin minun käytössäni tuo, ja se onkin päätynyt nurkkaan häpeämään. Mutta sulla oli jo tuo, vai? Investoi parempaan, vaikka nyt ET-S -malliin.
Noista säädettävistä egoista on vähän väliä täällä ollut juttua ja keskustelua, ja ego-mallisista on yleensä suositeltu Winder/Spinner/Twist/iTaste VV3 - mistä eivät mitkään ole välttämättä kovin kestäviä, mutta arpakauppaa.
Edit: jaa, toihan olikin Winder toi Smok. No sitten noista kahdesta mielummin se
Ismoka ei näytä olevan säädettävätehoinen. Jos olisi, voisi olla googletuksen arvoinen.