Onko paljonkin eroa? Jotta saat samat höyryt samalla tankilla mutta eri modeilla? Näyttääkö modit eri ohmilukua atopäälle paljonkin?
Printable View
Must noi eroaa aika paljonkin. Esim istick50wn 50w on ihan eri ku vaikka smok xpro m80 jossa saa laittaa sen 55+ et pääsee about samaan
iStick 20W:n PWM taisi olla viritetty MEAN arvolla. iStick 50W:n PWM on taasen viritetty RMS arvolla.
Ja tämä MEAN viritys käytössä tuntuu juurikin liiallisena tehona. Eli iStick 20W:lla samaan makuun tarvitaan vähemmän watteja/voltteja kuin 50W:lla.
Pico tuli tänne tänään, ja ihan kun antaisi miedommat höyryt samoilla wateilla vrt VTC Mini? VTC Minillä Black Pearlin maku muuttuu jännäksi jos watteja on 50, mutta Picolla samaan ilmiöön vaaditaan 55 wattia. Aika jännä juttu.
Se voi hyvinkin olla. No, en minä modeissa ikinä tankkeja vaihtele, kerran asetan ja modi on sitten sille tankille naitettu ja watit lukossa, eli sinänsä tuo ei haittaa.
kyllä täytyy sanoo et tää uusin istick 100w(120W)Tc on täyttä kuraa tai sitten maanantai kappaleita on miljoona liikenteessä. ensinmäisen ostin heti kun härveli tuli myyntiin ja nyt jo 9 vaihto tehty myyjän kanssa laitteesta ja taas sama vika. Sammutat laitteen ja se menee itsekseen päälle ja tulittaa. Oli tämä laukussa ni oli syttyä varmaan tuleen ku en huomannu katsoa vasta kun tunsin et mitäs helvettiä ei laukun kuulu näin kuuma olla.. ja tosiaa tuo kytkin oli lukossa ettei vahingossa voinut mennä.. Nyt lähtee takaisin myyjälle ja otan toisen tilalle..
Jumantsuka. Voiko olla mahdollista että mulla on toimiva versio tosta. Jotkut modit, lähinnä Smokin tekeleet tulittaa itsekseen jos kiinni on ruuvattu ato jossa pitkä 510-liitin. Loppuuko tulitus jos ruuvaa aton irti? Jos tulitus jatkuu kun aton ruuvaa uudelleen kiinni on kyseessä joku muu vika kuin kuvailemani tapahtuma.
ottaa aton veke tai on kiinni niin tekee tuota. 5 vaihto kappale mitä sain ni purkas akutki samalla joten nyt on ihan laatikossa tuo ja lähdössä kohti tuomiopäiväänsä.. Tosiaa jollain toimii mut kannattaa varoa ainakin tuota vikaa.. ei oo ainakaa kivaa jos laukussa jysähtäis tollanen =D
Itellä ollu 2 kappaletta noita TC 100W stikkejä. Molemmat pelittäny niinkuin pitääkin. Mustassa tuo lukitus toimi, mutta tässä hopeisessa se ei toimi. Lukon kytkin on väljä ja vaikka niin sanotusti saa napsautettua sen päälle niin se estää tulituksen vaan jos kevyesti puristaa, jos puristaa niinkuin tulittaisi laitetta niin tulittaa se lukon kanssa tai ilman. Mustassa lukko ei antanu periksi vaikka miten puristi. Musta tuli myytyä eteenpäin kaverille kun hopeinen mätsäs paremmin omien atojen värityksen kanssa.
Huono homma että kiinalaiset sählää tällä tavoin... Mulla on käynyt varmaan tuuri kun mun kaikki kolme jatkuvassa käytössä olevaa istick 40w tc:tä on toiminut tosi hyvin...
Mieluummin maksaisi vaikka tuplahinnan modista jos se varmasti toimisi. Luonnovarojen tuhlaustakin on tehdä sutta ja sekundaa... Ja sitten vielä se kiukku ja pettymys huonosta laitteesta...
.
Tuote on nyt vaihdettu toiseen sovitusti. Ja viallinen lähetetty ohjeistusten mukaan suoraan eleafille. Hj:ltä tilasin. Mut ainahan susia tulee. Toki eräs kauppias sanoikin että eleaf on vähän niinku pirkka laite. Joo ilonen olen ettei käyny pahempaa..
Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla
Alkuvuonna ostin ja toiminut kyllä tähän päivään asti moitteettomasti tuo oma tc100w. Noh tänään jymähti bypass modeen eikä lähde pois vaikka mitä tekis. Onko neuvoja?
Joo itsellä muuten ollut kyllä 5/5 tää laite, mutta usb liitin mennyt aikalailla paskaksi :<. Jotenkin tuntuu kuin heiluisi. Eli vitun tarkka asennosta missä kaapelin lyöt kiinni että lähtee ylipäätään es lataamaan. Noh onneksi pääsääntöisesti lataan patterit omalla laturilla. Ainiin joo tosiaan patterikannen laitteenpuoleinen magneetti lähti irti tässä, mutta liimasin aika vikkelään takaisin (tottakai eka väärinpäin =D ).
Nyt ei oo mikään vitsi, Eleaf Istick TC 100W kyseessä:
Reilut puoli vuotta moitteetta palvellut boksi, kunnes äsken sattumalta huomasin kun TULITTI ITSEKSEEN!!!
Onneksi olin vielä hereillä, kun aloin ihmetellä outoa tuoksua ja ääntä torpassa. Kun menin tarkastamaan mistä moinen johtuu, niin huomasin Istickin iloisesti pitävän omaa kivaa, eli tulitus oli mennyt itsestään päälle. Samoin kaikki overheat yms.-suojaukset pettäneet, koska tankki/boksi/akut olivat tulikuumia, eli 10s aikaraja oli mennyt umpeen varmaan jo aikapäiviä sitten. Jos en olisi ollut sattumalta vielä hereillä, niin tiedä mitä olisi tapahtunut...
Eipä ole vastaavaa aikaisemmin käynyt, mutta kaikki on näköjään mahdollista näiden laitteiden kanssa. Olkaa varovaisia. :rtfm:
Edellisellä sivulla oli just samanlainen tapaus et 100w tulitti itekseen :(
Alkupään 50w versiossa tuo autofire oli ominaisuus joka alkoi n.2pv takuun loppumisen jälkeen.:rolleyes: Ite sain korjattua laitteen purkamisella ja piirin sinolipesulla, toiminut taas satunnaiskäytössä reippaan puolivuotta ongelmitta, ei kylläkään uskalla enää jättää virtoja päälle.
Jaaha. Täytyypä ainakin ato ruuvailla irti yöksi. :thinking:Oliko Serpent kiinni kun episodi alkoi?
Mulla aikoinaan istick 20w tykitti itekseen. Onneksi olin hereillä kun yöllä alkoi ato suhisemaan omia aikojaan
Lähetetty minun Che2-L11 laitteesta Tapatalkilla
Niinpä olikin, en tuota juttua ollutkaan lukenut. Ei siis näköjään mikään yksittäistapaus.
Oliko tämä minulle?
Billow V3 tuossa boksissa oli kiinni, kun omakiva alkoi. Billowissa ei ole edes erikoisen pitkää 510-liitintä, jos sillä on merkitystä.
Juu sulle oli. Ulkomaan jorinoista sisäistin että pitkällä liittimellä varustetut atot olis murhannut iStickkejä kautta aikojen. Mulla Smokin m80 tulittaa itsekseen varsinkin Serpentillä. Serpenttiä en ole tähän itikkuun edes kokeillut kun liitin on kilometrinen. Mutta kiitos varoituksesta. Toivottavasti muistan irrottaa aton aina yöksi tästälähtien.
Mielenkiinnosta purin tuon boksin. Vähäsen oli tulitusnapin ympärillä nestettä, muuten ei mitään ihmeellistä paljastunut. Ruikin vähän elektroniikkaspraytä, testaillaan valvotuissa oloissa uusiutuuko vika.
Äkkiseltään en kyllä keksinyt, miksi aton pitkä 510-liitin ongelmia aiheuttaisi. Boksin 510 alapuolella paljon tyhjää tilaa, pl. johdot. Tosin plus- ja miinusjohto voivat mennä rikki/irrota, jos todella alas liitin painuu. Mä en kyllä näistä mitään ymmärrä, joten jätän suosiolla diagnosoinnin viisaammille.
E. Kerran mennyt luotto, niin en tuota uskalla kyllä käytössä pitää. Jaksa koko aikaa vahtia, tulittaako itsestään vai nou...
Hommasin tossa jo toisen Picon kun ollut niin tyytyväinen laitteeseen mutta nyt kyllä eilen saapu aika arvelluttava yksilö joka alko temppuilemaan jo parin tunnin käytön jälkeen.
Näyttö jumissa ja tulitus jäi päälle ja vaikutti että kaikki cutoffit ja sun muut turvaominaisuudet ei enää toiminut. Ei auttanut kun vaan ruuvata korkki auki ja akku pihalle.
Tämän kaiken sain toistumaan uudestaan kokeillessa...myös sitten tankki irti räpeltäessä saattoi watti säätökin jumittaa ja mennä tekstit näytössä sekasin ja akun varaus pomppi välillä tyhjästä puoleenväliin.
Samaa akkua kokeilin muissa laitteissa ja ei mitään ongelmaa.
Nyt sitten tänään kun yritän ottaa videon pätkää viasta kaupiaalle niin laite toimiikin ihan normaalisti, ei mitään vikaa. :unsure:
Sen vielä pistin merkille että laitteesta kuului täysin epäsäännöllinen vaimea tikitys...
ääneltä samallainen minkä huomasin istick TC60Wattissa missä seon säännöllinen (oletin että laitteen heartbeat eli ominaisuus).
pico ollut nyt yhden päivän testissä ja pakko sanoa että hyvin kyllä natsaa ton subtank minin kanssa yhteen , toki ei tuo mikään ihan kompaktein tankki tuohon picoon ole mutta toimii :esmoke:
Mulla on kolme istick 40w tc:tä ja yksi 50w ja yksi 150w. Kaikki toimii hyvin jo viidettä kuukautta. Mulla käynyt hyvä tuuri? Mulla on kolme muun merkkistäkin modia ja nekin toimii hyvin... Olenko Hannu Hanhi näiden kanssa? :D
Onko muilla Picon omistajilla ollut semmoista ongelmaa että joutuu kränkkää watit 5-10w normaalista ylöspäin et saa samat tehot ku jollaki toisella modilla? Muilla modeilla höyryttelen siinä 30w pinnassa ja picolla joutuu vääntää sinne 35-40w et saa samat löylyt. Kolmea eri akkua kokeiltu.
Ahaa... Tänään tilasin ekan Piconi. Hyvä tietää tuo juttu. Minä en kuitenkaan kaipaa niitä kovin isoja watteja niin ei ole väliksi sinänsä mutta hyvä tietää. Kaapissa on eleafin 150W päivitettynä 200 wattiin jos on josku tarvetta. (kiitos lahjoittajille siitä kovasti) :D
mikä tää eleaf 150w on ku edes kuullu. picossa on tosiaa lievää jännite häviötä huomannu itsekkin. toki silti eleafin paras tekele tähä mennessä.
typot tarjoaa lukihäiriö.dotorg
Mä sain lahjaksi sellaisen... Cuboid siinä lukee.