Nytten on 3ohmisen bogen läpi mennyt 55ml nestettä ja melkein 2 viikkoa ollut käytössä eikä mitään ongelmaa vaikka vedellyt 5-5.5v eavan mahtava ainakin tämä yksilö!
Printable View
Nytten on 3ohmisen bogen läpi mennyt 55ml nestettä ja melkein 2 viikkoa ollut käytössä eikä mitään ongelmaa vaikka vedellyt 5-5.5v eavan mahtava ainakin tämä yksilö!
Melko miehekkäät punchaukset Cloud9Vapingin miehillä.
Tämmönen 2 ohminen tuli Vaper Fexion tankin mukana. Saattaapi liemi virrata kiitettävästi tosta montusta :D
http://img502.imageshack.us/img502/489/201205210561.jpg
Sorry huono kännykän kuvanlaatu :laugh:
Kunnolla ne pitää reikiä. Ite oon tehny aina 5-6 reilunkokosta reikää. 4 reikää alas joka ilmansuuntaan ja 1 tai 2 reikää keskelle cartoa.
joo kyllä mun slottauksissa näkyy vanua toi kuvan kärpäsenläjä x 15 ja hyvin möyhyää :
En oikein tiennyt mihin osioon tämän kysymyksen laittaisin joten laitan tän nyt vaan tänne!
Eli toisessa viestiketjussa oli juttua että bogen regular kartot olis modi vehkeille enempi, mutta onko mitään haittaa jos regular kartoja käyttää ilman modia?
Mitä eroa LR kartoilla on verrattuna regulaareihin käytettynä ilman modia?
SR kartoja käytetään modeilla joilla päästään korkeampiin jännitteisiin. Ego-akut, 510 yms "peruskamat" antavat yleensä pienemmän jännitteen joten niille LR kartot sopivat paremmin ja saadaan enemmän tehoa irti. LR kartot taas eivät kestä voltteja kovinkaan paljon.
Regulaarista on todella vaikea saada irti höyryä ja makua ilman modia, jossa voltteja noin 4-5. Normilaitteillahan tuleepi 3,4 volttia, ja sillä en saa kunnon höyryä edes LR Bogesta, puhumattakaan regulaarista. Dual Coilit 1,5 ohm on hyvää kamaa normivolteille.
Saapu eilen hc:lta 10 pakettia normi bogeja, niin oli kumi tutit näköjään bogeissa muuttunut. Nyt ei enää tuu pitkää tuttia vaan 2 samankokosta ja se kumipiikki on kiinteästi toisessa tutissa. Eli ei onnistu enää hyvin "kortsu 180° kääntö täyttö", koska nua uudet tutit on turhan väljiä ja lyhkäsiä. Itse boget oli sitä samaa tavaraa, kuin ennenkin.
Onkohan mulle vaan sattunu pari maanantaikappaletta kun kahdessa peräkkäisessä bogen cartossa on maistunu ihan palaneelta vaikka on miten nestettä pumpannut ja antanut yön yli imeytä yms?
e: oon täyttäny ihan kortsulla sekä ihan pullosta tiputtamalla
Välillä noistakin löytyy niitä maanantai kappaleita. Koita nuppineulalla tökkiä sitä vanua, josko sinne olisi joku tiukempi kohta jääny jonne ei neste kunnolla imeydy. Puhise sitten keskireikä auki ja kokeile imutella uudestaan. Voi kyllä olla, että kerran palanu carto on kuollu carto.
Jaahas. Taas yksi XL-boge tukossa alle viikon jälkeen. MapleWoodia höyrytellyt tankissa ehkä 10 - 15 ml. Keskireikä tukossa, maistuu palaneelle. Ja voltteja ollut alle 4 koko ajan VMaxissa.
voi vittukun on taas paskoja bogeja, kolme ei vaan ime nestettä, ja neljännen ohmit heittelee(?)
Ainoat Boget, joiden kanssa on ollut ongelmia, ovat näitä uusi XL Bogeja. Toimi tuurista riippuen 2-7 päivää ja sen jälkeen rupeavat maistumaan palaneelle tai muuten pahalle.
Pitää lyhennellä kaikki vielä käytössä olevat tankit normi Bogelle sopiviksi... :D
Kuinka kauan annatte cartojen imeä mehuja tankissa ennen käyttöä? Tänään pari kärähtänyt samantien kun laitto tulille :(. Annoin imeytyä n.puoli tuntia ja annoin satsia myös suoraan carton sisään.
Eikai niitä mehuja nyt tankista maistella? :o
Bogen Puhdistustyökalu Plus
http://img7.imageshack.us/img7/130/bogetykalu.jpg
Varoen pyörittää ja tökkii tukokset auki.