Päivitin introketjun urlit eli pistetään toistaiseksi sinne tärkemmät ketjut/viestit (joita voi siis ehdottaa yv:llä).
Printable View
Päivitin introketjun urlit eli pistetään toistaiseksi sinne tärkemmät ketjut/viestit (joita voi siis ehdottaa yv:llä).
Voisko jossain olla semmonen made in Finland-sivu, riittäis varmaan ihan linkit tekijöitten sivuille tms.? Lähinnä tietenkin tuo laitepuoli tulee mieleen. Olen nimittäin ite miettinyt melko tuoreena käyttäjänä, että tiedänkö kaikki suomalaiset höyrypajat ja -tuotteet. Nimistä kun ei tule aina ilmi.
Omat ketjuthan noille melkein onkin, mutta joku koonti vois olla vielä kiva ja varmaan vähän ekstraakin tekijöille.
"Naapurissa" on kaikille modaajille omat alueet (yksi uupuu, koska modaaja ei aluetta ole halunnut avata).
Tämän hetken tarjonta on :
GoC : H-Atty
Wapari : DNA20
Onn1 : Puutuotteet
Diablo Mods : Diablo One, Fulgoris, Reaver, Rare Export, rohenrohenmikäperkeleseoli
Somnium Mods : Somppu tuotteet
Crave : Swan, Owl
Veljon : MISTer
Sitten K57 vääntelee ständejä ajankulukseen, jyjärvi tuuttaa 40W dynamiittipötköjään, Jalippo - nesteet...
Olisi kyl jees kun täälläkin olisi sellainen joutsenmerkki infoposti tms.
Unohit Akun boksimodit ja Generaden putken. ;)
Edit. Ja eiköhän EA:kin ole vielä suomalainen firma.
Siinähän se jo tulikin :) Voi tehdä vaikka laitteet-alueelle oman ketjun suomituotteille ja lista + linkit foorumiketjuihin ensimmäiseen postaukseen.
Valmis :) ja olihan siinä monta mitä en tiennykkään. Hyvähyvä!
Oisko tässä nyt suunnilleen kaikki:
aku puisia modeja
Crave Swan, Owl
Diablo Mods Diablo Hybrid, One, Reaver, Ro'kenhronteys, Fulgoris
Divi DNA20-bokseja
Electric Angel EA-Mod, Nebula
Garage of Creation H-atty
Generade G-Tube
Jalippo Jalippo Bears
jyjarvi VV-modeja
K-57 moditelineitä
Larma VV- ja DNA20-modeja
Onni piippuja ja telineitä
Somnium Mods hybridi, ato, Novum, Totum
VJ-Mods MISTer, tippejä
Wapari DNA20-modeja
Tuolta voi käydä vielä itse bongailemassa muita: http://www.e-savuke.com/vb/laitemodifioinnit/
No, nyt on ketju luotu: http://www.e-savuke.com/vb/laitteet/...ituotteet.html
Näppäiltiin sitten samaan aikaa. Noh, kopioin vaan ohjeistuksen/tägit sinun ketjuusi.
Joo, pysyy varmasti selkeempänä noilla ohjeilla. :D
Voi tosin olla, että pitää vielä vähän muokkailla tota listaa ja laittaa ne ketjujenkin linkit niihin mistä puuttuu, koska muuten voi olla vaikeahkoa löytää, etenkin kun kaikilla laitteilla ei ole omaa ketjua, vaan esim. Diablon tuotteet on kertyneet siihen "suomalainen hybridi"-ketjuun. :p
Muokkasin vielä otsikon hakukoneystävällisemmäksi. Kiitoksia teille vielä.
btw Onko muuten foorumi vähän tahmea tänään vai oonko se minä vaan?
Kyllä se vähän mutta ei mitenkään hirveästi.
Tuolla oli tukiasemia sen verran EINOn jäljiltä kyykyssä että siitähän se johtui... Tosin mulla ei nykiny kun ei ollu sähköjäkään. *badumtsih*
Mutta eilen päivällä ja tänään ei lagipiikkejä havaittu.
Onko muuten softan puolesta mahdollista saada yv:t menemään vaikka vastaanottajalla boksi täynnä, jolloin kun tilaa tulee vastaanottajalle räpsähtäis tulevat viestit laatikkoon?
Eihän tuossa olisi mitään järkeä, ko. tapauksessa olisi ihan turha edes viestilaatikolla pitää mitään kokoa kun ne viestit palvelimella veis kuitenkin tilaa. Tietenkin joku semmoinen ominaisuus, että jos henkilöllä on laatikko täynnä ja sinne olisi uusia viestejä tulossa niin henkilölle pamahtaisi ruudun keskelle iso ilmoitus, TYHJENNÄ POSTILAATIKKOSI.
Jos ymmärsin oikein, niin eihän se noin menis:
Edit. Eli siis jos oikeen luin, niin viesti menis perille tai ois vastaanottajan luettavissa vasta sitten kun laatikossa on tilaa..
On kyllä hyvin ärsyttävää, kun yrittää lähettää viestiä jollekin ja softa vaan herjaa että ei mahu.. Odottele siinä nyt sitten, että vastaanottaja joskus tajuaa kansion olevan täynnä, kun ei siitä mun mielestä mitään hirveen selkeetä ilmotustakaan tule, jos ei satu kattomaan viestejään..