Vs: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)
Katotaa ptäääkö tänne kohta kirjottaa jotain. Am i alone here?
i feel you man! :D
ps koht nukkumaa huhu
Joe täytti 40v, juurikin 3 tuntia ja 56 minuuttia sitten - kännissä.
http://www.youtube.com/watch?v=sjOzQRvqA_I
Nyt ehkä uskaltaudun tähänkin ketjuun kun Olvit kihisee päässä sopivasti. Vielä ei voi känneistä puhua, mutta sopivan rento höplä kuitenkin päällä. Ilman sen suurempaa syytä tai tarkoitusta iltaa viettelen ja rentoudun. Eiköhän tässä illan mittaan vielä muutaman hyvän luovan ideankin saa, jotka ehtii aamuksi unohtamaan.
Kovasti on menossa kännin puolelle,kesäloma menossa ja synttärit tänään :D Seurakin on vallan mukavaa: minä ja kylmät olvit jääkaapissa... Niin minä en toki ole siellä jääkaapissa :D :D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
pultti
Kovasti on menossa kännin puolelle,kesäloma menossa ja synttärit tänään :D Seurakin on vallan mukavaa: minä ja kylmät olvit jääkaapissa... Niin minä en toki ole siellä jääkaapissa :D :D
Kovasti onnea! Paljonkos tuli mittariin? Itellä vähän sama meininki... Kaapissa Koffia ja seurana itselleni :D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
DeLaHoya
Kovasti onnea! Paljonkos tuli mittariin? Itellä vähän sama meininki... Kaapissa Koffia ja seurana itselleni :D
Kiitos vaan.. Tartti oikein hetken miettiä,ja tulin siihen tulokseen että 33 paukahti mittariin nyt... Perhana vanha kääkkä jo... :o
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
pultti
Kiitos vaan.. Tartti oikein hetken miettiä,ja tulin siihen tulokseen että 33 paukahti mittariin nyt... Perhana vanha kääkkä jo... :o
Noh noh! :D
no niin. minäkin täällä pitkästä aikaa. jekku ja jekku ei sovi yhteen ainakaan mun mielestäni. täytyy vaihtaa juomaksi rommi.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Höyrymaggara
no niin. minäkin täällä pitkästä aikaa. jekku ja jekku ei sovi yhteen ainakaan mun mielestäni. täytyy vaihtaa juomaksi rommi.
Rommin kanssa toimii Captain Jack ;)
komento takas. löytyi avattu finlandia vodka lime fusion. sillä mennään.
Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)
Hep :) taitaa olla vuoden toinen lauantaivapaa ja hyvin menee:)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Esa vuke
Hep :) taitaa olla vuoden toinen lauantaivapaa ja hyvin menee:)
itse pääsin töistä 2 tuntia sitten. pääsin ja pääsin. pomon kanssa täs tulee silti vielä tekstivisetejä vaihdeltua- onneksi huomenna vapaa,.
Mökillä. Rapuja ja Savon viinaa.. Ihan niinku ois itekki bätre folke tai mudten vaan rantaruottqlainen. Hyviä höyryjä kaikille! On täällä vaan loistoporukkaa. Nyt lisääviinaa, ni loppuu tää foorumi häiriköinti.. O
Olenko ainut kännikala tänään O0 applewood + pöytäviina ja Suolakurkut ja viina raakana miten aina xD akka nukkuu(tähä aikaa) meikä kännää xD
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
EGOman
Olenko ainut kännikala tänään O0 applewood + pöytäviina ja Suolakurkut ja viina raakana miten aina xD akka nukkuu(tähä aikaa) meikä kännää xD
Kippis
nightwishin end of era soi taustalla, kylmää karjalaa ja vermillion riverin kentucky peachwood tankissa =) oha tää komiaa..
VR vanilla blend ja Jallukolaa :P
Mietin taas kännissä että tilaisko sen porvarin vai ei O0 taidan juoda vielä toisen pöytäviina pullon ja katon sit uudestaan xD