Rova vituttaa rankasti näin parisuhteessa olevaa, pientä mustasukkaisuutta tohon lisäksi ja soppa on valmis! Perkele!
Printable View
Rova vituttaa rankasti näin parisuhteessa olevaa, pientä mustasukkaisuutta tohon lisäksi ja soppa on valmis! Perkele!
Kesä-Rova on ihmisen parasta aikaa, kohtuudella nautittuna tosin.
Se, että moinen aiheuttaa mustasukkaisuutta on...mielenkiintoista.
No en tiedä noista parikymppisten "parisuhteista". Olihan ne toisaalta ehkä parasta aikaa elämästä, kettu mitä draamaa 24/7.
E: Eikun hetkinen olihan tuossa ikävaiheessa eräs varsin rauhallinen naaras, mutta sillähän olikin sitten "masennuslääkitys" päällä? Mihin kaikkeen sitä on piliä työnnellyt.
Joo ei siinä jos ei tarviis kahtaviikkoa teltassa homehtua ja siihen päälle kassuviikko. Siis ite olen ehkä hiukan epäluottavainen vaikkei mitään aihetta oliskaan. Vituttaa mutta eikös se kuulu asiaan :D
Kivavittu, fsusa menny sit muuttamaan reseptiään nallelle :banghead: Eikä todellakaan parempaan suuntaan, tää on ihan täysin eri neste mitä ennen!!
Sit pitää miettiäkki höyryttelyn jatkoa, nimittäin toi oli ainut neste mikä uppos 24/7
Kai sulla on sitä se litra tilattuna uudella miksillä? :| tän päivän ärsytys on tilin saldo ja tiivareitten vähyys sekä puffin 100€ laskutusraja. Huoh :(
Aah, Rova :love: 3 viikkoa munat turpeissa ja kassulle, missä odotti gines. Itse sain ylennyksen tuon reissun jälkeen ja sain hakea lomaa ylennyksen johdosta eli mulla ei ollut ginestä :)
Tuplamaku on omasta mielestäni huomattavasti parempaa kuin tavallinen.
Vittu nyt pitää rueta ehtimään uutta työpaikkaa… 3 kerta putkeen kun lisät maksettu päin vittua, lisät kuuluis maksaa sopparin mukaan kuukausittain vaan ei kun pomo saatana reissaa pari viikkoo firman piikkiin Saksassa MUKA työmatkalla ja tästä syystä firmalla ei ole vara maksaa pitkäaikais sijaisten lisiä… Ja eikun taas saatana liiton juttusille...
Ihme vitun kusettajia liikkeellä! Pistää kyl niin vihaksi tuollainen touhu saatana!
Sonispheren sää... oli aika paska reissu.
On se nyt perkele!
Naapuri porannut taas kiviseinää klo. 11 lähtien muutaman minuutin intervalleissa.. :rolleyes:
Ei siinä sinänsä mitään; sterkat kyllä saa sen verran kovalle, ettei porausta kuule, mutta kun se tunkee videolle mukaan, kun yritin rokinröyhtäyksestä jonkun näköstä katsausta kuvata. X-(
Eipä taida sitten täksi viikoksi keretä toi revikka.
Sähän oot tosi ihana naapuri sit.
:lol::lol::lol::lol::lol:
Ei nyt kuitenkaan viitti, kun en oo ihan varma mistä suunnasta se ääni tulee, kun kantautuu rakenteita pitkin. :D Ois mulla tietty ihan piikkauskonekin, jos tarttee vaikka saada naapurihuoneistoon tehtyä pikasesti poistumistie. :laugh:
Ja tuo hommahan EI eskaloidu?
Silmä silmästä jne toimii siihen asti, että tulee kipiää.
No ei tuolla nyt vielä palvelulinjaa avata, vaikka oikein arvaakin.:D
Shitella panttaa Puffin pakettia. :(
Ja se Saudih*mo, jolta Killer v2:sen ostin ei saa aikaiseksi postittaa, vkl jälkeen lähtee refund. X-(
Yhh, taas niitä päiviä kun kaikki pielessä ja henkisesti niin huono olo että tekis mieli oksentaa. Mutta eiköhän se tästä. :mellow:
Bargain Vapourilta tilattu tavaraa 19.05 eikä vieläkään ole yhtikäs mitään kuulunut. Ei voi muuta sanoa että ei vois enempää nakertaa miestä kuin olla ilman "nikotiinillista" höyryä melkein 2 viikkoa...
Nikotiinipurkkaan joutuu turvautumaan tahi liialliseen kahvinjuontiin. Onneksi sentään täältä satuin lukaisemaan että Itella on sekoilut.. Toivottavasti olis edes sen syytä tämä "pieni" viivästys paketin tuomiseen.
Aamuvuoro vitun paskoilla unilla, naapureiden ja puolituttujen ylioppilasjuhlat, joihin pitäs vittusaatana muka vielä jaksaa työvuoron jälkeen lähteä kekkuloimaan, ja kunhan on saanu oman pentulauman ensin ruokittua ja huolehdittua. Penikat ja ex akka, modi/hybridiprojekti, joka ei etene noitten vitun paskapajojen surkean yhteydenpidon ja katteettomien lupausten takia.. Vittu eiiii jaksaaaaa... Vittu nyt vituttaa yksinkertssesti ihan kaikki.
Nyt kyllä vituttaa höyryttelyn vastaisten hihhuleiden hyökkäys höyryttimiä vastaan eri medioissa WHO:n tupakoimattomana päivänä, joka onkin muuttunut 'poistetaan höyryttimet markkinoilta'-päiväksi. No pitänee kirjoitella yhden vastineen lisäksi useampi.
^Toiv. ei :D
Sieltä mä oon itekin kotosin ja mukavaa väkeä, liikut vaan väärässä seurassa :laugh:
Liikaa tehtävää, liian vähän aikaa X-(
Töissäkäynti haittaa harrastustoimintaa, varmaan kohta lyön ton dna:n tonne boxiin semmosenaan, ei yksinkertaisesti töiltä ja perheeltä meinaa löytyä aikaa hioa ja kiillottaa tuota mieleisekseen.
Sitä aikaa täytyy järjestää, eikö esim. viikonloppuaamuna löydy paria tuntia vapaa-aikaa?
Ei muuta kuin muija hinkkaamaan:)
Aamun hiljaisina tunteinahan tätä on pakerrettu :) Viikonloputkin menee töissä ja olis muitakin hommia kuin modin rakennusta :D
Paljoa ei kyllä enää olis jäljellä, pitää yrittää aamulla herätä aikaseen ja tehdä ennen töihinlähtöä.
Kaiffari kopsusta tankki halki, voi kilin vittu! Ei tankilla mitää väliä, mutta just saanu perkeleen hyvän setupin siihe! :(
Kämppään puskee röökinkatkua jostain.
Litroittain saa punkkua nykypäivänä juoda, eikä tuu ees känniin. Mutta kahden päivän kinkama kyllä!
Mun isyysloman sijainen ja samal kesälomien tuuraaja on ihan paska. Meni kesä vituiks ihan kertaheitolla. Näillä työntekijämäärillä ei toimi jos yks on persiistä ja nyt niitä on sit jo kaks. Saatana.
Uni ja nukkumatti.. ei oo saatana tänne eksyny... olo yhtä pirtee ku pannullisen kahvia ja parin gramman piri viivan jälkee