Mikä tuo kaikkien puhuma gtuubi on ja mistä sellasen voi hankkia?
Printable View
Mikä tuo kaikkien puhuma gtuubi on ja mistä sellasen voi hankkia?
Eihän me [emoji9]
ja samat höyrikselle[emoji13] mä meen nyt koisii..olkaahan pojat nätisti[emoji8]
Vitun hyvä yhdistelmä siis tuo G-Tube ja Flash-e-Vapor V3 :D
Ei tänne meikä kehtaa naisjuttuja huudella, niissä kyllä kertomista riittäisi erikoisesti viime ajoilta :D
Kappas, uusin Aqua näyttää vaihteeksi vähän erilaiselta klearolta, tuotahan voisi vaikka miettiä.
Just katoin kaas toddin videon ja totesin että ei todellakaan :D
Sori, mutta toivivuus ohmin vastuksella puhuu puolestaan.
Aqua on, oli sitten mikä versio, maun puolesta ykkönen, vaikkakin vittumainen setupoida.
No ainakaan et ottanut kysymättä ensin.
Mitäs naiskehuskeluja täällä nyt on? [emoji15] eikä enää riitä et jouluna saa ees vilkasta, joka toinen voipi saada.
Otat akan autoon ja lähdet ajamaan Eurooppaan tai Venäjälle :D
Minä vähän itkeä tirskautan, jos joku ostaa High-End modin tai aton. Yhyy! Nyyh! Alkaa harmittamaan!
Töissä haisi paska, joten lähdin etuajassa kotiin.
Jee ktdd:n kaa verkkokaupassa ja sit Hadiaan kebulle! :wheee:
Mua ei sais päästää ostamaan irtokarkkeja. Alko tekee mieli karkkia. No ei sit osannu päättää mitä ottais/mitä ois ottamatta. Seurauksena vähän reilu 2kg karkkia tarttu mukaan.
Kohta rupee kotoinen hirvijahti olemaan ohi niin kai sitä joutaa lähtee possujahtiin ens kuussa Saarenmaalle. Saa sit villipossun kinkkua jouluna [emoji13]
Nukuin sitten melkein 2 tunnin päikkärit[emoji51] tämä tarkoittaa sitä, että riehun täällä itsekseni yöllä? on vissiin vähän univelkaa viime vkonlopusta [emoji8] [emoji173]
Nukutaanko ens vkonloppuna? In your dreams baby [emoji38]
Täällä sitä vaan puhutaan rivouksia [emoji15]
Il-taa
Terveisiä Venäjältä [emoji137]