Täällä on kaksi "kuppilaa". Sitaateissa siksi, että toinen niistä on rajatapaus ja menee ysiltä kiinni. Mutta on siinä ihan tarpeeksi kuppiloita, yksi riittää, ei noissa tila ole vielä kesken loppunut kummassakaan :D
Printable View
Messsucher laittaa nyt korkin kiinni ja lopettaa spämmäämisen, jos haluaa vielä jatkossa kirjoitella tälle foorumille :police:
Hyvät perjantait vain kaikille. Lähden tästä tekemään piimärieskaa ja laitan korkin kiinni :D
Uhkailu [emoji38] voi vittu anna mun kaikki kestää!!
Olihan taas pelleä yhdelle illalle :lol: Mitäs sitten? Rock and Roll :punk:
Normaali keskustelutaso palautettu, jatkakaa.
Normaali keskustelutaso? Eli jatkuu samana.
Tsiisus...kyllä välillä miettii voiko tollasta ollakaan[emoji36] halpaa viihdettä tosin näin kotosalla[emoji2]
Lidiln mainosta mukaellen. Miksi grillata kun voi höyrytellä?
Tuli fiksuna viikolla ostettua ud:n vapolaukku mut toi on mulle ihan liian pieni. Ei mahu ees kaikki välttämättömät mitä haluun kuljettaa vähänki pidemmällä matkalla. Mistä niitä kunnon kokosia vapolaukkuja/reppuja mahtoikaan saada tilattua?
Tänään just kävin katsomassa laukkuryssiä. Suomalaisen miehen erottaa venäläisistä se,että minkäänlaista laukkua pussukkaa ei kanneta.Piste.Punkt. Ainoa poikkeus on etelässä käytettävä turistivyölaukku ja sekin vain siksi,että on klisee ja tahatonta huumoria. sorry ootee otee topikissa. :) Sen verran pitää olla masokisti,että pitää tuplapovaritakkia päällä,keli kun keli.
Huomen pitäis viedä kuulemma kulkuneuvoja näytille kun on kylän kinkerit... Matkaa pelipaikalle ei ole kuin 7km, mutta tunnin saa varata aikaa. 3 pärrää ja traktori, ryssän keksintö ku lähtee mukaan niin tarvitaan 50kg varaosia+tarpeelliset työkalut.
Oho. Mulla on työtakin taskuissa sellainen arsenaali,että korjaa vaikka auton tahi muun työkoneen ja vapaa ajan takin taskuissa sellaiset tarvikkeet,että juottaa puoli kylää ja tyydyttää naiset vaikka itse ei kykenisi .Vapokamojen lisäksi. Itse olen tykästynyt tuplapovari nahkatakkiin joka on kulkenut völissä jo vuodesta 86.. ja mahtuu vieläkin päälle. Oikein hiostavalla kelillä toki olkapäällä silleen rennosti,mutta mitään laukkuja ei kyl kanneta.stana kyä on kyl nii.