Galaxy S4 Mini.
Printable View
Galaxy S4 Mini.
Sonyllä ainakin onnistuu roottaamisen jälkeen TA / DRM backup, jolla pystyy takuutilanteissa juuri tuon "bitin" palauttamaan alkuperäiseen tilaansa.
Ei ei, mun vanhaan puhelimeen just palautin laskurin nollaan mutta näissä uusissa ei pysty tekemään. On semmoinen eFuse joka kun kerran muuttuu 0>1 niin se on sitten pysyvästi 1. Kulkee nimellä Knox.
Ja tämä Knox on nimen omaan Samsungin keksintö.
Kaikille ärripurri diy miehille, niin helteestä on hyötyäkin!
Lubrisolven VG on melko helppoa käsiteltävää :D
Ja pakasteesta otettu lekkeri notkistuu sähäkästi.
Nesteet kypsyy alta aikayksikön. Voipi mennää ylikin. W3:n eristeet ei ole vieläkään sulanut, vaihtelen siihen jo putkea akunvaihdossa että saa heatsinkkiä jostain :D
Salmarit/lakut maistuu helteellä. Jugo Extreme loppu vapetalolta, mutta onneksi HP:tä ja Drakesia löytyy.
Mulla Colaa ja Mynttonia. :thumbup:
Annoin Atmos Labille vielä yhden mahdollisuuden. Black Berry, 5% tiivaria, 25pg/75vg ja vittu jos vieläkin käy keuhkoon ja kurkkuun... Varuiksi laitoin Capellan blueberry Cinnamon Crustia. :)
E: kypsyttelen AL:ää hartaudella ja rakkaudella, jos se auttais.
Classic valkosuklaa-salmiakki. On muuten hyvää.
Itsellä kausi että pitää potkia kovaa kurkussa. 70/30 pohjat seisoo. Kaikki tiivarit fifty-fifty pohjiin. Siihen tiivarit päälle, ja 0.5ohm tricoilin läpi kaikki.
Ei toi Th ja keuhkorassaus muuten haittais, mutta puhun työkseni. Vituttaa korista kuin joku viemäri, kun ääni on muutenkin "low bass". :blink:
Harvest Berry tilkalla Jugoa on kans hyvää. Antaa terää. Itse käytän Extremeä, kun sopivan vähän mentholia mulle. Imeskellyt sitä varmaan 200ml lähiaikoina, eli on nyt tauolla.
Liite 16664Liite 16665tein tuommosen kaiffariin. oon just jännän äärellä miten pelaa... imuilmaohjaimet :) Siis klooniin jos jotakuta kiinnostaa.... eiku pumpullii.
Tiedätkös, miksi se käy kurkun päälle?
Veikkaisin, että käytetty alkoholia aromivahventeena.
Esimerkiksi Golden Standardit iskevät pirun kovaa kurkkuun ja maku on vahva, hence pieni pitoisuus.
Voisi toimiakin, noissa tosin ei ole parfyymimaisuutta.
Kahtotaan. Annetaan ajan tehdä tehtävänsä ja haukutaan sit lisää tai kehutaan.
Liite 16666jännä höyry lämpimämpää ja makua enempi? vai johtuuko vain siitä että itse tein ja säästin? lol
motonetin rosteriruuvista poraamalla ja halkaisemalla ruuvin dremelillä. ei oo heikkohermosen hommaa. ruuvi kiinni (bilteman) dremeliin takakautta ja terä ruuvienkkiin ja siihen painattamalla saa sen reiän keskelle. ensin 1mm terä ja sitten 1,5mm. ylimääräiset ruuvin pituudet sitten varovasti taivuttamalla sivuille.ruuvin kantaa piti hieman hioa että mahtu takakautta istukkaan.
Olipas vaikuttava tossa parhaat palat ketjussa toi "loppui savu"savuton1 tarina.On kyllä ollu aivan mahtavaa porukkaa täällä foorumilla silloin ja osa vielä nykyäänkin täällä vaikuttaa:hatsoff:
nyt sattu tulemaan parempaa ainakin meitsin makuun, mutta veikkaan että kun kokeilee seuraavan kerran, ei toimi yhtä hyvin :)) on sitten toisinaan kirjotusvihreitä, näppis on rapoon pieni elitistipaska, älkää ostako, sain takuuseen toisen ja ei ota aina kirjaimia...
Luin kanssa itse sen koko "tarinan", tunneskaala tuli kyllä käytyä laidasta laitaan läpi noita viestejä lukiessa.
Hienosti tuli neuvoja ja apua foorumin väeltä, mutta on kyllä tämä savuton1 kanssa sellainen "vanhan kansan jäärä" - eli periksi ei anneta prkl, hattua täytyy miehelle nostaa ettei jättänyt leikkiä kesken. Itselle jos olisi vastaava käynyt, niin nortti olisi suupielessä vieläkin...
Onks teidän mielestä viime aikoina ollut jotenkin outo tunnelma täällä foorumilla? Vai oonko mä itse yhtäkkiä tullut entistä oudommaksi? :thinking:
Missä mielessä outo? Onhan tuota rähinää ollut normaalia enemmän :thinking:
No joo voi olla helteen pehmittämän pään horinoita vaan. :D Oon ollut muutenkin kuin perseeseen ammuttu karhu. :esmoke:
Ulkona viilenee jo kivasti, tuuleekin.
Parin pv helpotus lämmössä tiedossa. Tää pätsi sekoittaa kaikkien päät ja kiristää pinnat, pikkuasioissa loppupelissä. Kaikkihan me ollaan täällä koska olemme lopettaneet röökaamisen, tai ainakin tiellä siihen, eli hyvällä asialla itsemme ja rakkaittemme kannalta. Perkele, en polta enää tupakkaa, eikä tee YHTÄÄN mielikään.:punk::D
Oon vain jänön vaatteissa. :evil:
http://pics.kuvaton.com/kuvei/persee...uttu_karhu.png