Joku tuota leffaa mulle jo suositteli aiemmin mut en oo vielä katsonu. Hyvin mielenkiintoinen leffa varmasti, pitänee katsoa heti kun tilaisuus tulee.
Printable View
Sunnuntai ja viemäreiden puhdistus. Jeah.
Trierin Antichrist on kyllä kamala. Siitä jos tokenee voi vetää päälle Melancholyn ja sen jälkeen itsensä kiikkuun.
Siis hyviä pätkiä ja Melancholy tosi kaunis, mutta lievästi sanoen masentava.
https://www.youtube.com/watch?v=lzpQWrocrkQ
mikäs leffa tuo missä tuo deppi höyryää junassa?
Huomenet tännekkin! Aamulla kuului makkarista tuhina pelkkänä monona, kun poika lähti illalla ekaa kertaa kaverin luo yökylään ja tyttö jäi tänne yöksi. Kohta hakevat tytön kotiin, niin pappa pääsee virittelemään muutamia setuppeja. Saatanpa ottaa pienen varaslähdön noiden päärynä/kerma/vanilja viritysten kanssa, ovat nyt olleet 3 vrk lämpöpatterin päällä, ei millään malttais odottaa viikkoa täyteen.
Loppupäivä löhötään reclinerissä, katellaan futista ja illalla formulat.
Ei nyt aleta takertua ihan mihin hyvänsä paskaan sähkötupakan kanssa!
Lukihan siinä näköjään. Ei taida silmät olla vielä heränny.
Ehkä moniin vuosiin paras vkoloppu takana[emoji173] käytiin keilaamassa, juotiin pepsiä,eilen illalla jopa yhdet lonkerot[emoji33] jasso teki niin hyvää ruokaa[emoji8] kyllä minua on nyt hellitty.On siinä hieno ja upea mies[emoji173] [emoji173] [emoji173] [emoji173] [emoji173] En voisi olla onnellisempi[emoji4] ja tuittu oli oikeassa, en olisi ikinä uskonut, että in real life se onni löytyisi tämän foorumin kautta[emoji176] sorry, oli pakko jakaa onnea tännekin[emoji8]
Nukuitteko samassa sängyssä? :eek:
jasso jasso, sehän on treffien ensimmäinen sääntö että annetaan naisen voittaa.
Eli penskat kuulemma vetää romppeet niskaan ja lähtee trick or treatille meillä Suomessakin. Voihan saatana jo. Mitä seuraavaksi? Fourth of July tai kiitospäivä?
Joo, noita Amerikasta revittyjä pyhiä tosiaan ei ollut jo ennestään, yllytävästi sangen kaupallisia.
Kappas, saisi näemmä Suomesta Uwellin Crownia.
Vähän tosin arveluttaa tuotekuvaus, kun puhutaan kanthalista. Eikös tuo tullut rosterivastuksilla?
Onnea jasperi ja Miru, sitä te tarvitsette jos toisenne löysitte :)
Ei onneks vielä oo lyöny kunnolla läpi. Ei siinä, muksuille kiva juhla. On se vaan ylilyönti tuolla järven toisellapuolella. Kaks vuotta tuli muksuna kanadassa asuttua niin nähny mitä se oikeesti on ollu sielä 2000-luvun taitteessa. Pelottais nähä mitä se nykyään jo on.
Kyllä tuo mut voitti ihan rehelllisesti,MUTTA..mulla oli myös huono tsägä[emoji53] mun vakiopallot oli loppu.Ekassa pallossa oli liian pienet reiät ja sattui sormiin, todisteena verta tihkuva peukalo.Toinen pallo aivan liian painava [emoji51] sit yhdet tyypit lopetti aiemmin niin sain lempparini ja alkoi sujumaan mut oli myöhäistä[emoji21] noh..seuraavalla kerralla sitten[emoji2] mä niin VOITAN! eikä jasso nukkunut missään rapussa[emoji8] mun kainalossa[emoji173]
Miten ktdd:llä on kaikkiin tilanteisiin sopiva gif?
Miksi minulla ei ole omaa aika-avaruutta? Viikonloppu kotona ja kuuraan lattiakaivon kannesta kalkkitöhkää. Mies on niin hyvin kuurannut asuntoa kun en itse ole kerennyt tai jaksanut, joten en kehdannut tätäkin hänelle sälyttää. Mutta ehkä mieluummin tekisin jotain ihan muuta.
Ei oo modia tarvittaville tehoille, toi jättää varmaan vielä 45 watilla kylmäksi.:(
Piti kyllä joku kiva TC-boksi tilata, mutta taidan hommata 8.4 voltin fettin ennemin.
Joku kiva tupla akkunen 100W modi olis kiva. Styxiä vähä himoitsis, jos sitä vuoden säästäis niin vois varmaa laittaa :D
On se kyl vähän koomista ku vaikka kauniissa ja rohkeissa tehdään lapsia kolme sukupolvea, sillai että ekat on jotain 20v ja sit syntyy niille pikkusisko/veli, ja sit ku ne on 20v nii sit putkahtaa vielä yllättäen vauva. :lol: Jotain vuosi sitten kun katoin jokusen jakson kaunareita niin Brookella oli epämääräisiä oireita joita epäiltiin vaihdevuosiksi ja se oli ihan että "NYTKÖ JO" ja mä olin että jo on aikakin, mutta ne oireet taisikin sitten olla vaan sitä että se oli raskaana taas... :laugh: