Soijaa puskee?
Kikkomania vai jotain muuta?
Eikös rotaryllä ollut aina soijaa tankissa?
Printable View
Soijaa puskee?
Kikkomania vai jotain muuta?
Eikös rotaryllä ollut aina soijaa tankissa?
Vapetalon kirje ei saapunut :( aina tullut vuorokaudessa .. perjantaina tilattu
Ei tää lämpö haittaa, mutta flunssa vähän korventaa ihmismieltä ja kehoa.
Perskeles. Muutamaan kuukauteen saanu kaks hyvin toiminutta setuppia värkättyä i-chybbeen. Nyt kolmena päivänä koittanu fiksata tuota (ei helpota kun alkuperäinen plussan ruuvi napsahti ja ainoa korvike on lähes kannaton ruuvi...) ja tehdä uudestaan ja uudestaan ku joku teletappi mutta ei vaan tulita edes kohtalaisesti. Ja varavärmeet tietysti höyryilyyn tutustuvalla kaverilla. Puolet ajasta tekis mieli sortua analogisiin, *ttu.
Eniten vituttaa vastatuuli. Ainainen. Meet töihin vastatuuleen, tuut töistä vastatuuleen, hommat menee vastatuulen. Munat kuivuu, mutta keho väsyy.
saatanan startin pusla. ja saatanan bensatankin sijoittelu.
ei perketti saa starttia irti löysäämättä moottoria ja vaihdelooraa ja sittenkin on millistä kiinni.
tekis mieli vähän lekalla mukutella tuota bensatankkia niin sais enemmän tilaa ropata
Juups nyt lähtee lekurille, koivu tekee niin pahaa että silmät muurautuu kiinni, nenä kohta jatkuvan niistämisen jäljiltä mallia Michael J. ja henkeä ahdistaa iltaisin, pelkäsin oikeasti viimeyönä tukehtuvani, melkein lähdin jo päivystykseen. :/ Monta rasiaa syöty apteekkarin valikoimista ja mikään ei tunnu auttavan.
Onneksi pääsee töiden kautta ihan oikeaan lääkäriin, arvauskeskuksesta kun ei saa muuta kuin buranaa.
Eipä ole edellisvuosina näin pahasti iskenyt, intissäkin sai temuta ilman ongelmia.
Saatanan sähköverkon huolto!
Olin just säätämässä asetuksia koneelle, että sais vähän revikkaa kuvattua, kun koko tienoo pimeni.
Piti syödä aamupalaa; yritäppä paahtaa leipää ilman virtaa! No aattelin sitten, että eipä tässä mitään, meen sitten suihkuun.. Pimeää kuin mörön perseessä, eli turha luulo. "Menempä tästä sitten koiran kanssa lenkille"; enpäs muuten menekään, kun ei toi hissikään taida ilman sähköä kulkea ja 11v. koiruus ei liukkaita ja kapeita portaita pääse kipuamaan. Onneks sillä nyt ei vielä näytä hätä olevan.
Saatana.
No, kännykässä sentään virtaa ja 3G toimii. Surffaillaan sitten netissä, kunnes sähköt saadaan takasin.
Kai sulta nyt kynttilöitä löytyy?
Kiitä onneasi, että et ole kiinni hengityskoneessa, sitten voisi alkaa ahdistaa.
No, mutta sitten ainakin loppus vitutus.
Kynttilöitä ei pahemmin ole, kun ei niistä kumpikaan oikeen perusta ja kissan takia ei muutenkaan voi pahemmin poltella, kun se tykkää käpälöidä/kaataa aivan kaiken. :D
On se vaan perseestä miten sähköstä riippuvainen sitä täällä kaupungilla asuessaan on; mökillä ei sähköä juuri kaipaa muuhun kun akkujen lataamiseen, johon siellä oleva 12V aurinkokenno parilla akulla riittää vallan mainiosti.. :thinking:
Saatanan kiinan caravela, tossa konttia purkaessa rupes taskusta kuulumaan suhinaa niin lukitusrengas taas auki ja rsst tulessa :D onneksi ei lanka napsahtanu tai vetäny hotspottia koska ainut vehje mukana. Makukin tässä ruokatauolla maistellessa tunkkainen mutta paranee kokoajan. Pitää ottaa pohjakorkki irti ettei enää käy näi.
Tänää riivaa NS. yleis vitutus.. ei oikein tiedä mikä riivaa mut hermot nii perkeleen kireellä.. jalankin perkele ryyppyreissulla teloin ja nyt ihan saatanan mukava linkata menemään kun jalkapohjasta puuttuu pala kun olin lasiin tallannut saaressa.. perkele vittu saatana. tekis niin miel ottaa kunnon kaatokänni päälle ja katella huomenna uudestaan et kannattaako edes herätä.
Auton ilmastointi ei anna kylmää. Kylmäainehuolto tehty, mutta ei jäädy siltikään kuola suupieliin. Kyllä sitä ilmankin pärjää, mutta kun se kerran autossa on niin sen kuuluu toimia. X-(
Mikä auto kyseessä? :)
Ford... Tuittu pääsee suoraan taivaaseen ku se saa autonsa takia kärsiä niin paljon maanpäällä jo...
Sulta on varmaan ilmanohjainten moottori(t) mennyt. Itsellä epäiltiin niin olis ollut 1500e :D onneks ei ollut
Mondeo. :thumbup: Kävin tutkimassa, nyt toimi, ongelma vaan että se kompura ei aina tahdo lähtee käymään. Eli vian täytyy olla magneettikytkimessä. :thinking: Pitää viedä se jonnekkin. TAI ottaa keppi mukaan kun lähtee ajeleen. :lol:
Niin vika on tossa sitten jos se lakkaa antamasta kylmää vaikka kompura käy ja kylmäaineet kunnossa? Se tässä onkin kysymysmerkki josta otan tänään selvää, että käykö se kompura varmasti vai ei kun kylmä ilma lakkaa... Huoh, toivotaan ettei noi kalliista ongelmasta ole kyse. :rolleyes:
Juu ei ne osat maksa kuin pari sataa mutta työt maksaa loput, en tiedä miten fordilla on toteutettu mutta Volvosta olis kaikki ratista moottoritilan palosuojaan asti :D
Prkl, nappasin reissuun mukaan vain foggerin kun ajatteli että sillä pärjää tän illan reissussa... Rupesin höyryttelee ja alko sylkee nestettä ilmarööristä... Näyttää vahvasti siltä et illalla kotona uutta setuppia vääntämään
Vaikka sanoin ettei hätää kun halvemmalla saa niin vituttaahan se kun taitaa olla sittenkin toi isompi remppa autoon eessä, testailin lisää kun tuli vähän ajeltua ja kompura käy mutta jääkylmää ei tule. :thumbdn: Näyttäis olevan niin että kun lähtee ajeleen niin se antaa sitä tosikylmää, mutta ei enää pidemmän ajon jälkeen. :blink: Vitun autot, miks pitää temppuilla noin epämääräisesti ettei vahingossakaan olis mitään hajua siitä mikä sitä vaivaa. :glare:
Mulla toi ilmeni siten ettei säädöt muuttunut, mutta oli onneks vaan joku tanko irronnut mikä säätää sen kimpustaan tehoja :D
E:vie vikakoodin lukuun jos joku lämpötila-anturi sökönä.
Näiden muutaman viestin perusteella olenkin jo 100% varma että Tuittu on koulutukseltaan joku luonnonvara-alan PT:n hevostenhoitaja ja joutunut kuuntelemaan siellä konepuolen tunneilla, niin on jäänyt ilmastoinnin komponentit ja toimintaperiaate mieleen :thinking:
Pylly kipee X-( Särkee takareiteen ja alaselkään asti, kuuma. Uni ei tule.
Osta tuittu jeesuksen vanha Taunus jos on vielä jossain myynnissä:)
Volvo Amazon. That sexy thing!
Vituttaa kun joutuu huomanna naulailla anoppilan pihasaunan seiniä :D Appiukko oli viritelly kätevän kääntö "lukon" (puupönkkä 20cm pitkällä ja 1cm paksulla ruuvilla seinään) oveen ettei aukee ittellänsä. No olis sitten menny lukko päälle kun oltiin akkelin kanssa saunassa -> smami elopainollaan ovesta läpi :D
Yllättäen Vapourartilta GP Papsin napit loppu! Joutuuko tässä kääntymään SlowTekin puoleen ja tyytymään kloonikopionappiin. Toisaalta säästäs rahaa!
Voi Taunus... Kaverin vanha kesä-auto mikä tuunattiin spraymaaleilla aivan järkyttävään kuntoon :D Harvemmin näkee auton kuoressa käytettävän niin halvan näköistä peltiä. Liekö edellinen omistaja vähän säätänyt. Harmi etten kuollaksenikaan löydä yhtäkään kuvaa siitä "autosta"...
Mä sanoisin autoista sen verran että kaverilla oli silloin nuorempana ihan helvetin hieno Taunus. Coupe malli ja vinyylikatot(musta) ja hopeanharmaa muuten...tummennetut kaikki lasit ajovaloja myöten ja oli "sliipperi" siihen aikaan -88. Ja murjaisi ihan ok 2.6 litrasena kutosena. Ja oli tehty viimesenpäälle silloin...Voitti joitakin näyttelyjäkin silloin ja oli mun amisfrendi ;) Lottovoitto mulle varmaan;)
Selkä pamahti hajalle työmatkalla, nyt sit linkataan.
Eiliset jääkiekkopelit:mad:. Mikä järki oli että pelejä on samaan aikaan, jo on järki loppunut ohjelman laatijalta.
Oliko gt vai gxl?Lainaus:
Mä sanoisin autoista sen verran että kaverilla oli silloin nuorempana ihan helvetin hieno Taunus. Coupe malli ja vinyylikatot(musta) ja hopeanharmaa muuten...tummennetut kaikki lasit ajovaloja myöten ja oli "sliipperi" siihen aikaan -88. Ja murjaisi ihan ok 2.6 litrasena kutosena. Ja oli tehty viimesenpäälle silloin...Voitti joitakin näyttelyjäkin silloin ja oli mun amisfrendi Lottovoitto mulle varmaan
Tulin aamupaskalle ilman sähköröpsykkää... Syö miestä rotan lailla.
Eile saapu postissa vihree lasitankki diabloo ja tippi, tankki meni samatie säpäleiks ku olin laittamas paikoillee X-(