Eikös näissä se paras ensiapu ollut niin palasiksi kuin setin saa, pintapuoleinen kuivaus ja sitten nopeasti riisipussiin (keittämättömiä riisejä) niin lähtee ne loputkin kosteudet. Siitä en osaa sanoa onko pikariisi nopeampi apu vai ei...
Printable View
Kiitos ! Pystyiskö se akku purkaa ittensä pikkuhiljaa ja mikä vois olla syynä ja toimisko se silloin ollenkaan missään vaiheessa ja latautusko ???:(
Eipä tossa elekrtoniikkaa ole, jota tarttis kuivatella, mutta en kyllä ite käyttäs akkua, joka on vedessä lillunu.
Jos tommonen sattus omalle kohalle, niin ottasin kaikki osat irti jotka työkaluilla lähtee ja uittasin ne desinfiointiaineessa ja vaihtasin o-renkaat ym. ennen kasaamista. :p
Edit. Xinotille/Natsulle tämä siis.
Nyt on taas semmonen vaihe että vituttaa koko saatanan höyryttely. Toinen ADV-nesteistä maistuu paskalta, toinen ei maistu yhtään miltään. Tiivareita ja valmiita nesteitä on varmaan puoli litraa ja mikään ei maistu hyvältä. Tupakassa oli sentään se hyvä puoli että aina maistui samalta :D
Minä lopettaisin DIY-hommat heti jos ois vaan varaa ostaa valmiita nesteitä, kulutus kuitenkin sen 150 milliä kuukaudessa niin vararikkoonhan siinä menis. Tosin meneepä noihin DIY-hommiinkin rahaa kun koko ajan joutuu ostelemaan niksaa ja uusia tiivareita kun ei onnistu löytämään kerrasta hyviä makuja.
Jos "laatunesteet" maksaa vaikka sen 20€/30ml, niin kuukaudessa niihin menis tolla kulutuksella se 100€. Tupakkaan menis vissiin jotakuinkin 150€, jos askin päivässä vetäs.
Tästä syystä ihmettelen aina kovasti miten joillakin on raha höyryttelyn kanssa niin tiukassa, kun luultavasti röökiaikoina oli kuitenkin aina jotenkin se aski varaa ostaa..
Edit. Sama homma kun porukka itkee laatulaitteiden hintoja; noilla säästöillä kuitenkin voi parin-kolmen kuukauden välein ostaa hieman hinnakkaanpaakin kamaa, eikä kulut nouse silti röökiä suuremmaksi.
Mulla meni tupakkaan ~40e kuussa, rizlat ja filtterit Ruotsista ihan olemattomalla hinnalla. Pitäs vaan olla parempipalkkanen työ, mutta ens toukokuuhun asti vielä koulun penkilläkin niin eipä tuota hirveesti mahollisuuksia oo.
Toki tuo heittää laskelmat persiilleen, mutta tuo oma kirjotus oli lähinnä yleisellä tasolla raapusteltu, kun ärsytysketjussa kerran oltiin. :D
Esmoken omistaja kertoikin joskus villin tarinan kun modi sukelsi olisko ollut porealtaaseen.
Aton hattu auki ja nopealla puhalluksella enimmät vedet ja kuulemma hyvin toimi :)
Kai mä sen sit putsailen läpikotaisin mut ruostukoot osissa nyt ensiksi tuolla lavuaarin reunalla vaikkapa pari päivää, jos sit taas kiinnostais.
Kyllä toi dyi touhu on kuitenkin hiukka samaa kuin setuppien teko, se fiilis kun saat tapeltua genesiksestä kunnon cumuluksen puhtaalla maulla on pirusti parempi kuin suoraan hyllystä otettu valmis vaikka kuinka toimiva olis sekin. Kysyy välillä vaan kärsivällisyyttä mutta minusta on palkitsevampaa :thinking:
Mulla on kans välillä sitä että adv alkaa tökkimään tai ei vaan maistu millekään. Mentholia ku höyryää välillä menemään, ni jo taas alkaa makua löytymään. :thumbup:
^Saman olen jo lyhyellä höyryttelyuralla huomannut, eli ihan perus minttu/menthol/jokumuuperuspuhdasmaku varalla ja helpottaa kummasti. ;) Siis tuota makuähkyä/kyllästymistä tms.
Mä höyryttelin tuossa päivällä puoli tankillista Mentholyptysta joka on kyllä niin saatanan vahvaa että oksat pois mutta ei ollut apua. Pitää olla päivä-pari ilman Mad Fruitsia niin jospa se alkais taas maistumaan.
Ärsyttää genesikset... Kyllä niillä cumulukset ja maut ja ja ja irtoaa mutta in all-day-use.. Silloinkin kun kaikki kohillaan niin vähintään on jo hetken kyljellään seistyään ilmahole ärsyttävästi tukossa joko litkuista tai kondensio nesteestä.
Mites, mahtaiskohan olla aika laittaa takaisin sinne suunnittelupöydän ääreen nämä. :rtfm:
Edit. Ehkä Arrow ehkä... Vaan oliko muita?
Eiköhän se ongelmajätekeräys tommoselle akulle parempi paikka ole, kuin riisipussi. ;)
Nääh, kun kuitenkin tekee mieli koittaa niin miksei sitten maximoida sitä onnistumista? :D
Mitään isompaa reaktiota ei kastuneessa akussa ole tapahtunut Paitsi plusnavan ympärys aivan ruosteenruskeana jo nyt. Vaikka eihän se ympärys vissiin ole edes metallia. No en sen tarkemmin tutkinut, vilkaisin vain.
Keräykseen menee juu.
Himottais joku elektroninen modi sillä Panan 3400mah akulla, mut tuskin meshistä ja mekaanisista enään paluuta on.
Meshi maun puolesta yms ja mekaaniset koon puolesta.