Joo toi on muuten totta ja aivan perseestä
Printable View
Mun mielipiteeni on tosta auton huoltamisesta että jos sen meinaa itse tehdä niin glooriaa olkaa hyvä, mutta sit on turha vittuuntua, kun se onkin perseestä...
Ja jos taas ei halua käyttää huollossa tai haluaa säästää huoltokuluissa, niin sit kandeis ostaa sellainen mitä ei pahemmin tarvitse huoltaa. Esim. mun saatanan tylsä 2005 Nissan Almera, joka lähtee vaihtoon heti kun mulla on massia :D
Sulla mitään massia oo
Sillä Karpollakaan mitään asiaa ollu
Ei helvetti tätä naiviuden määrää :laugh:
Sillä vaarillakaa mitään saarta ollu
Ja Raaka-Eki on niin paska trolli kuin vaan voi olla :lol: Oikeesti, pitäis vetää herne nenään siitä et joku arvostelee mun tilin saldoa NETISSÄ? Oh fucking pliis.
Väittäisin että se on se mesh pötkö mikä sitä nestettä värjää.
EU puuttui ryhmäpoikkeusasetuksella siihen, että autonvalmistaja ei saa enää kuitenkaan pakottaa tekemään huoltoa omassa kioskissaan, ylihintaan. Monella merkillähän oli tuota hommaa ja sitten piti autoa käyttää 500€ maksavassa öljynvaihdossa että takuu säilyy, nykyään saa käyttää missä vaan korjaamossa. Tuohon lampunvaihtoonkin tuli säädös just vähän aikaa sitten että auton mukana tulee toimittaa kaikki lampunvaihdossa tarvittat työkalut, ku markkinoille alkoi tulla noita "irrota puskuri, puolet lokasuojasta ja koko umpio että saat lampun vaihdettua" autoja.
Missä on tuittu? Kun raaka-eki on tääö :)
Missä on tuittu? Kun raaka-eki on tääl :)
Kokeiles vielä kolmannen kerran, josko osuis kohilleen:lol:
Voi perse, taas me mentiin ristiin! :crying:
Noh...
http://i.imgur.com/MGrD6.gif
No voi tättärää. Startsmogin sivuilta lainattua:
"Olemme joutuneet tekemään poliisille kahdesta eri keskustelupalstasta tutkintapyynnön, koska niillä kirjoitellaan nimellämme ja lisäksi anonyymeillä nimimerkeillä levitetään perättömiä tietoja yrityksestämme ja yrityksemme laillisuudesta. Yrityksemme toimii täysin lain ja säännösten mukaan ja toivomme että näiden perättömien asioiden kirjoittelijat löytyvät poliisin toimesta.
Kaupassa oli maaliskuun alussa hetkellinen toimitukatkos ja sinä aikana tulleet tilaukset on joko toimitettu tilaajille tai palautettu rahat takaisin."
ja niin myös tämä:
Suomi24.fi ja e-savuke foorumeilla levitetään virheellistä tietoa palautuksista ja siitä että palautukset pystyy tekemään ilman tilinumeroita, tämä on virheellistä tietoa. Muutenkin näillä foorumeilla on esiinnytty meidän sekä Checkout Finlandin nimillä levittäen virheellisiä tietoja. Checkout Finland ei esim. koskaan kommentoi asioita kyseisillä foorumeilla ja joku on heidän nimellään rekisteröitynyt esim. suomi24.palstalle.
Missäköhän täällä esiinnytään checkoutin nimellä kun käytetään termiä näilläkin foorumeilla.
Poliisia varmaan kiinnostaa kovastikin, kun kyseessä ei ole herjaus tai kiihotus kansanryhmää vastaan.
Melkoisen persreikä tapa myynninedistykselle, sano.
Tässä pari päivää nyt menty kartotankeilla. :laugh: On tämä vaan helppoa ja huoletonta näin. Ei nyt höyryn määrässä tai laadussa pärjää rakennettaville mutta silti.
Jokos maakunnan höyrykeisari on kohta valmis clearoihin?
On niitäkin pari tuolla, mutta ne ei vaan nappaa. Kartot on toistaiseksi parhaat valmishöyrystimet joita oon käyttäny. :esmoke: