Kyllä Jasso-sedän nyt kelpaa [emoji38]
Printable View
Kyllä Jasso-sedän nyt kelpaa [emoji38]
Siivouspäivä täälläkin.. Pitäs pyykkiä pestä ja muutenkin pyyhkiä koko kämppä lattiasta kattoon.
Eniten tosin napsii kun on kunnon räkätauti päällä. Sopivasti viikonlopuksi iski, niin pystyy ainakin linnottautumaan vällyjen väliin, toivoo vaan että menee parissa päivässä ohi. Höyryttelykin tekee mukavan kipeetä, kun vihloo kurkkuun niin perkuleesti.
Uu, siellä on Mirulla väännetty munakasta... ;) :lol:
Onks Lavatube jo niiin vanha? Tais tulla muuten just kaks vuotta mun höyryuran alkamisesta kun tänne rekkasin! :wheee:
Tänään kyllä taidan ottaa "muutaman" olusen. Vaimo lähti partioleirille ja koira menee porukoille.
E. Lähti vielä mun autolla ja corolla odottaa teloillaan uusia jarrupaloja kun ei biltemassa ollu hyllyssä. En mä siis edes vois ajaa autolla tänään :laugh:
Päivälliseksi hirvenlihaa..joku toi mukana [emoji173]
Kiitos[emoji4] kyllähän tämä on aika upeeta[emoji173]
Ihmettelinkin tuossa etusivulle saapuessani tätä seksin hajua.. Kiimahan täällä on tuoksunut ennenkin, mutta että ihan ehta seksi. Noo selvisihän tuon tuoksun lähde nopiaan :D
hirvenlihaa, pluidia ja puolukkata.. soppa on valmis. :thumbup:
Tällä kanavalla piti olla se saippuaooppera mutta eihän täällä tapahdu mitään? Joku semmoinen iltapäiväseksikohtaus ois kiva. Tai sitten riitely, jonka jälkeen hellästi sovitaan.
Liite 24444
IPS K-40 kamaa sorry [emoji56]
Mitäs täällä touhutaan?
Just lopetettiin pizzan syöminen jonka mun poika (4-v) suurimmaksi osaksi teki. Mä vaan avustin paistamisessa ja aineiden mittaamisessa. 😃
Kävin hautausmaalla. Hyvää pyhäinpäivää kaikille!
Liite 24447
Mitä on hohto gay laus [emoji15]
Pitääkö mun vetää jotku neonverkkarit jalkaan [emoji33]
Sattuuks se [emoji53]
Nomnom, muuminlihaa. Pitää varmaan ostaa toimiva uuni kohtapuoliin, kun alkaa olemaan tovi omista pizzoista. Helpointa ja parasta oli tortillapohjalle tomaattipyreetä, pepperonia/meetvurstia, ananasta ja juustoa.
Viimeksi, kun moisessa kävin ne kirvesmurhaajat kyllä loisti poissaolollaan...
Toi varmaan riippuu paikasta.
Hohdosta tulikin mieleen että pitäisi taas lukea Stephen Kingin Hohto. Se on parhaimmillaan tammikuussa kun lunta on paljon, voi kuvitella olevansa kinosten saartamassa Overlook Hotelissa. :eek: Ja katsoa "pitkän Hohdon"! Oon ennenkin tästä messunnut, mutta Kubricin Hohto ei kyllä kunnioita kirjaa juurikaan. Se pitkä versio on sitä paitsi kuvattu upeassa The Stanley Hotelissa Coloradossa, joka on se hotelli jossa King joskus yöpyi, koki yliluonnollisia asioita ja sai inspiraation kirjoittaa Hohdon. Joskus vielä menen siihen hotelliin! Siellä on kait oikeasti meno kuin Hohdossa, siellä on jotkut vierailijat aikoinaan jääneet ilmeisesti pysyviksi asukkaiksi...
Olis jälleen saunottu ja syöty.
Mikä on illan puheenaihe?
Vai onko täällä ketään paikalla vai onko kaikki viettämässä aikaa jossain muualla?
Hyvät kauhuleffat?