Ei muita höyryttelijöitä liikkeellä Mikkelissä??
Printable View
Ei muita höyryttelijöitä liikkeellä Mikkelissä??
Olin itsekkin wtf kun kuulin ekaa kertaa että se saattaa joillekkin jelpata ja mulle se sattui toimimaan. 2-3 ruokalusikallista päivittäin tai sitten jonkun salaatin sekaan ja ainoastaan kerran on yrittänyt närästys hiipiä sen jälkeen aamuyöllä päälle. Ja se mun närästys oli luokkaa et kaikki seis samantein ja oikein kunnon vihlonta ihan kuin joku puristaisi keuhkoja ja saisi sydärin siihen vielä päälle. Järjetön riesa muuten toi.
↑
Ärse marketin rainbow merkkiä on mennyt tasaseen tahtiin.
Pumppuvaivojenkin oireisiin kai kuuluu närästystuntemus, mutta vissiin on poissuljettu jo?
Ärsyttää kun ei koskaan opi. Toinen käsi olkavarresta ranteeseen asti kirkkaanpunanen, kuten myös toinen käsi kyynerpäästä ranteeseen ja puolet naamasta...
Oisko aurinkorasva mitään, jos meinaa istua koko päivän koiranäyttelyssä auringossa? :banghead:
Appi ukollani oli aikoinaan pitkään kova närästys. sitä etsittiin lääkäreiden kanssa kauan ja eikä löydetty suoraa syytä. lopulta hän lopetti maidon juomisen kokonaan ja närästys loppui.
noista ruoka-aineista mitkä itse hoksasin vaikuttavan närästyskseen--> tuore kurkku ja tuore ruisleipä oli tosi paha, ja kaardemumma pullassa aiheutti kovia kipuja.
VOOOOOOI VITTU!
Olin jättänyt mun RSST+Sigelei combon vessan lavuaarin päälle kun olin krapuloissani ollut toimittamassa vessa-asioita. Nyt sit just kun olin sitä hakemassa siitä niin muija oli siinä lavuaarin ääressä jotain meikkejä pesemässä tjsp. Sit se huitaisi vahingossa kädellä, naisilla kun ei mitään koordinaatiokykyjä ole ja se vitun combo lensi sukkana vessanpöntön uumeniin. Kymmenen pistettä sukelluksesta kun ei roiskeitakaan tullut. Nyt sit minuutti sitten kaivoin sen paskan ylös sieltä, akku makaa märkänä suihkun viemärin päällä ja modi+ato osina pestynä kuivumassa.
Sinne meni sitten ainut täydellisesti toimiva setti ja ainut 18650 akku myös. Just viikko sitten toi muija kaatoi saman setin pöydältä alas ja toinen 18650 akku rupesi helisemään niin joutusin luopumaan siitä.
Lemppari driptippi taitaa myös jäädä jatkossa käyttämättä kun se tonne kuonaseen pönttöön valahti.
Lähdetään sitten 30min päästä sukuloimaan ilman modia tai atoa, saatika sitä täydellistä setuppia mikä siinä atossa makasi. Voi vittujen kevät.
Ostan kohta vitutukseen jonkun aivan uuden hybridin ja läjän uusia akkuja.
Hahaa! Tuohon on ainoa lääke se oma ennakointi... :teaching:
Alkoholilla peset niin ei jää mitään jäämiä siihen Natsu.
Se mielikuva mikä tulee sitä höyrytellessä onkin sitten toinen juttu :laugh:
Joo ei tota mielikuvien takia tee enään mieli käyttää. Ennen ah niin rakas luottopeli.
Vaihdan niksat taas ylöspäin ja siirryn takaisin johonkin hiton silicaclearoihin ni ei jää ainakaan setupin menetyksestä kiinni.
30e lähtee koko setti halukkaalle, mukana myös alkuperäinen ja arvokas SG-1 hybridiadapteri.
Tekis mieli kyl. Vaihda johonki?
Onkohan kellekkään käyny että täyttää kangerin protankin pohjasta ja sitte kääntää oikeinpäin kun rupee ruuvaamaan modiin kiinni.. Noh, en taida tunnustaa mutta nesteethän siinä varmaan kaatus pitkin modia.
Laitettakoon selvennys että jätän pron pohjan modiin ja ruuvaan vain tankin pois ylösalaisin monasti kun täytän.
Perkeleen kts+/sspaniard veti oikoseen jostain. Nyt on napin kokonen palorakkula nimettömässä ja pitää hoitaa uus duuniputki jostain, tohon en enää koske..
Onko tosiaan näin, ettei kukaan tiedä mitään ego akkujen lataus ongelmista ? Eli kaksi 1100 MaH akkua kiinasta latautuu laturissa noin. vajaan tunnin ja kestää käytössä 20-30 minuuttia, niin voiko vika olla myös laturissa, näissä akuissa näyttäis napa olevan aika alhaalla, vai onko ne nyt ihan paskaa, olisiko mahdollista saada neuvoja vai lähenkö sorsa mettälle ja heti:confused:
Paha diagnosoida näin, mutta noi akut on todennäköisesti tullu tiensä päähän. Vai onko ollut tällee alusta asti?
Ollu alusta lähtien ja maalattu jollain kiiltomaalilla, jengat ja kaikki, paitsi akun napa. Sit mulla on sellanen käsitys, et laturi lataa ehjää egoa noin. vajaa kolme tuntia, siis 1100 mah ja muita vähemmän aikaa. Onko laturin teho verrannollinen akun kokoon ja onko siihen ihan yksinkertaista ohjetta/neuvoa. ??
Kyllä se varalaturi muutenkin hyvä olla olisi, eli suosittelen kokeileen toisella laturilla. :D
Sanoo hän jolla vain yksi laturi koko akkukasalle... :thumbdn:
Kolme laturia kaks egoon tarkoitettuja ja yksi vähän oudompi, tosi pieni tehonen, eikä hermot kestä kattoo montako viikkoa siinä pitäis akun roikkua, kun ei tapahdu mitään. Itelle vaan kasvaa sarvi otsaan:banghead::mad:
Juu eiköhän tuon 3h aikalailla kait pitäisi paikkansa pitää jos laturi antaa edes 400mA suuntaan ja 1100mAh akkua latailee.