Josko kohta saunaan lähtis. Jos tänään viellä pari olutta nauttis ja menis hyvissä ajoin nukkumaan.
Printable View
Josko kohta saunaan lähtis. Jos tänään viellä pari olutta nauttis ja menis hyvissä ajoin nukkumaan.
Aikuisten värityskirja? Apropoo... Silloin kuin minä olin nuori , niin oli sellaisia siirtokuvakirjoja,erityisesti tytöillä. Jotenkin niitä päältä hangattiin ja kuva siirtyi vihkon sivulle. Seuraava lanseeraus voisi olla aikuisten siirtokuvakirja jossa voisi siirellä SM, milf ,bondage,teen etc hahmoja toistensa sekaan.... Ai niin,nyt ku on netti,niin sehän on jo main live stream.
Ostin Ab rollerin. Muutaman videon kattelin ja teen käsittääkseni oikein, mutta käsissä tuo ekana alkaa polttamaan. Liekö niin rock hard abs, että muu laahaa perässä. Seuraava aiheeseen liittyvä ostos on kuntopyörä ja siihen onkin hyvä lopettaa.
Tasapainon vuoksi on tönkkä pätkisjätskiä sekä perseenräjäytyssipsejä.
Kuntopyörä on hyvä olkkarissa. Jaksoin kaksi vuotta veivata 1/2 päivässä telkkua katsellessa. Nyt pitäisi motivoitua uudestaan. Tekee mun lonkalle hyvää. Joka alkaa kipuilemaan jos ei pariin viikkoon vei´vaa.
Kyllähän sitä mieluummin kotona lämpimässä vatkaa kuin ulkona loskassa ratakireissä. Toisaalta kotona saattaa helpommin eksyä aiheesta.
Öh, kyllä minä muistan ne siirtokuvat kun olin nuori, ja sehän oli ihan äsken?
Aikuisten värityskirjahan avaa tosiaan vaikka minkälaisia mahdollisuuksia. Tee-se-itse kahleet. Virkkaa isoäidin "kolmioita". Askartele sielu muovailuvahasta. (Touko Pouko -laina.) Näprää oma nännikorusi. JNE.
Mulla on tapana polkea se puoli tuntia 17.30-18.00 seuraten kulloista tv1 sarjaa. "Sydämen asialla, Doc Martin, Murdockin murhamysteerit, Murha paratiisisissa ja jne" Koukku on siinä,että vittumainen pakkopulla on pakko painaa loppuun kun seurattavav jakson kliimaksi jää näkemättä jos menee suihkuun. ;)
Ne on ihan uskomattomia, salamat ja ääni ihan eri luokkaa ja ne on jotenkin värikkäämpiäkin, esim. yöllä ihan violetteja... Ja aggressiivisempaa muutenkin se salamoinnin tahti ja vaikuttais että niitä on yhtä aikaa useampia ukkosia. Paskana puolena oli vaan se että Antalyaan mennessä oli taas ukkosmyrskyjä ja turbulenssi oli sitten sitä luokkaa, vielä kun laskeuduttiin ukkospilven läpi... :eek:
Oli ihanaa! :love: Espanja on kyllä semmoinen paikka mihin minäki aion joskus mennä käymään! Teneriffalle varmaan, eikös se ole Espanjassa. :laugh: Ja Kanariansaarille olisi mukava kanssa joskus mennä, sellainen kasari klassikkokohde. Joku syy sille on oltava että sinne suomalaiset on 30 vuotta matkustaneet.
Aikuisten värityskirjat on in! Ei oo mitään kersojen dinoja niissä!
http://www.laurenceking.com/media/ca...889.in04_1.jpg
Kyllä espanjaan tulee itsekkin lähdettyä uusiks, aivan huikee mesta! Tosin liharuoat on 80% paskaa eli merenelävät on way to go. Bulgariasta pidin kans kovasti, menee ehkä espanjan kanssa samoille viivoille.
Imo molemmat pieksee turkin.. Halvempaa, iloisempi kulttuuri, yhtä lämmintä yms. Tosin riippuu niin paljon mitä lomalta hakee. Uskon ettet espanjaan pety, itsellä oli ainaki joka päivä hauskaa ja rentoa. Maisemat myös kauniit, mentii jonku vuoren päälle mistä näki varmaan kymmeniä kilsoja ympäriinsä, aivan huikeeta!
Tänään tuli Diablo Liquidsilta paketti, ilmeisesti jotain premium-nesteitä siinä, jääkaapissa on vaikka mitä nesteitä, on perjantai, on syytä juhlaan, on kahvia, on aikaa, on siivottu, atomisaattorit toimii ja kaikki on kunnossa, mutta ei kiinnosta avata mitään putelia pieneen makutestiin Diablo Onella ja Flash-e-Vaporilla. Riittää, että jommasta kummasta silloin tällöin vetelee höyryjä, ettei ala röökii tekee mieli tai kun on nyt vaan tapana jotain vedellä keuhkoon.
Problem?????????????
Edit: iSub-joku mikä lie, en muista enää, ato tuli myös, sen avasin, mutta ei kiinnosta sitäkään testata vaikka oli lappu mukana että ei suositella mekaanisille.
http://www.pulju.net/images/products...astut_orig.jpg
En ole vielä tosin tuota sorttia maistanut. Pussi odottaa elokuvainspiraatiota. Eikä noilla nyt enää perse räjähtele, kun on tottunut. Ensin tottui suu ja myöhemmin myös anus.
Juu, no nyt, siihen jatkeeksi sitten makeaa ja lempeää Poppamiehen vadelmaa ... eiköhän se ala muistumaan mitä illalla naposteli
Manalan makeiset | Poppamies
Huoh, tässä taas näkee miten erilainen miesten järjenjuoksu on naisiin verrattuna, et meinaan oo eka etkä toka kakslahkeinen jolle tullu "aikuisten värityskirjasta" mieleen jotain muuta kuin bambeja ja yksisarvisia kun oon tohkeissani asiasta selittäny... :laugh:
Huh, taidan pysytellä ihan vaan irttarilaarin vadelmaveneissä... Vaikka tulisesta tykkäänkin, löytyy Poppamiehen Ahjo-kastiketta, kestää varmaan 20 vuotta kyllä kun pisara riittää... :D Ja Amarillon Naga-burgeri (en oo varma onko enää listalla ainakaan sillä nimellä?) on pervon hyvä. Ei happy meal kamaa. :thumbup:
En mä sit mennykkään aikasin tänään nukkumaan.
Tuttu tunne kun kaikki mitä tarvitsee on jo kasassa eikä mitään uutta innostavaa enää odotta.(itse vielä pientä kipinää antaa Aelouksen dripperi)muuten alkaa kaikki tarvittava olla kasassa.Ei muuta kuin nauti niistä mitä sinulla jo on tee vaikka uusi Mesh set uppi H-attyyn ja nauti höyryistä ja pääasia on kuitenkin että pysyy poissa siitä myrkystä. Hyvää Pyhäinmiestenpäivää :)
Radius video ;)
https://www.youtube.com/watch?v=33XohuIer3A
https://www.youtube.com/watch?v=UGilqg6CthU
Lavatube tekee comebackin :D
DNA40 piirillä, vissii noiden custom made piiri toho :o
Ihan hellyttävää tuo Lava Tuben yrittäminen :D
Niin siis 5kk sitten tuli tuo 40wattinen laavatuubi :D
Huoh. Aamu ja suussa maistuu eilinen. Metsään pitäisi joutua,mutta krapula kalvaa sisuksia. Pitää imaista lonkero. Yöllä tuli soiteltua entiselle naapurin likalle jota en ole nähnyt 35:een vuoteen. Blondi ja sinkku nykyään. Nyt kun muistaisi tuliko sovittua treffit.... Pitkät vaaleat hiukset ja hoikka. Ahh... Tällä mielikuvalla jaksaa taas pitkään. Niin on se edelleen. Ei mikään läskeytynnyty sivukalju wannabe nuori. Tosin facebook päivityksistä seuraten rock mimmi ja minä kun olen enemmän iskelmä ja tanssimusiikkimiehiä,mutta nuorna ollessa punkkari. Hei.Mulla on viel nahkatakki tallella....vis mii a lak. Ellei muutoin,niin sunnuntain lottoarvontaan..
Huomenta! Oikeesti aina kun vilahtaa sana Lavatube tulee alitajuisesti sellainen fiilis että oonko klikannu vahingossa sivun auki joltain vuodelta 2012 tai 2013... :evil:
Sitä pitäis tänään harrastaa jonkinlainen siivouspäivä. Eikai auta ku tarttua imuriin kunhan saa vielä yhen kupposen kaffetta ryystettyä.
Palvelu ainakin pelaa [emoji13]