Laiska nainen v*tuttaa :( Pitäkööt tunkkinsa, rakennan setuppeja koko illan :esmoke:
Printable View
Laiska nainen v*tuttaa :( Pitäkööt tunkkinsa, rakennan setuppeja koko illan :esmoke:
Itella... Voi nyt vi**u sentään. Täällä kaikki valmiina ja odotettu puuttuvaa osaa kuin kuuta nousevaa että pääsee viikonloppuna diy hommiin. Vaan ei..
*1. luokan kirje on perillä seuraavana päivänä postittamisesta. Edullisempi 2. luokan kirje on kulkee perille kahden yön yli.*
No ei ole ei ole ei.. ITELLA SUCKS! X-(
^Taitaa 2.luokassa kulkea seuraavaksi päiväksi ihan yhtä kovalla prosentilla... ITELLA SUCKS and FUCKS US..
Valitettavan laillista, kun ei ole voimassaolevaa sairauslomatodistusta. Liitosta kysyin. Mutta haiskahtaa myös heidän mielestään henkilöön käyvältä vittuilulta. Minulla on nauhoitettuja puheluita(joita ei tietty voi mihinkään käyttää) ja muistiinpanoja työnantajan käytöksestä lääkärille soitteluineen.
Tänään tilanne äityi semmoseksi että takaisin en mene. Pillerien voimalla olen paskarautojansa repinyt eikä tuo muuta kuin päätään aukoo. Tohtorille kahdeksi. Ja taidan laittaa spostia että kolmen kuukauden liksat tilille niin lähden heti eikä tartte advokaatteja vaivata tällä asialla.
Ja epäilijöille tiedoksi, päällikön käytös todella on kaikinpuolin epäasiallista. Moni olisi liipassu siitä paikasta, mutta minä en voi kun mua alkaa itkettää jos joutuu satuttamaan...
^Vaikeaa se vissiin olisikaan saikkulappua saada etukäteen tulevasta leikkauksesta? Vai menikö mulla jotain hiukan ohi? :blink:
Ei kettuiluna tämä! Eipä kyllä kuulosta kovin innostavalta touhulta ei...
Keskustelut joihin ite osallistuu, saa nauhoittaa. Videota ja/tai ääntä.
Eikös toi Jasper Pääkkönenkin äänitellyt jonkin istunnon maa-ja metsätalousministeriön kanssa, siitä suuremmin infoamatta läsnäolijoita. Sitä kuinka hyvin se kelpaa oikeudessa todisteena niin en mene sanomaan.
Ja tuosta oikeudellisuudesta
Oikeus ja kohtuus - kaikessa ...: Omien puheluiden tallentaminen
Jeps. Meikäläinenhän nauhoittaa puhelunsa. Joku pikkukamera napinlävessä tjsp olis poken hommissa ollu näppärä.
Tottakai kaikki laitteet alkaa prakailemaa ku pitäs töihin mennä. Boge kärähti ja aga puskee dryhittiä. Huoooh.
Jep.. Nyt maistuis kunnon höyryt mutta ei :( Kai se on duunissa väsättävä tauolla uus setuppi..
Joku v*tun urpo on naarmuttanu mun autoa... :facepalm:
Oliko pahastikkin? Autola kolhastu vai ilkivaltaa?