Mua ennen festeillä kiusattiin
kun en rahojani tuhlannut haiendiin
Gurut veti mua turpiin ja rikkoi mun kloo-O-nit
Printable View
Mua ennen festeillä kiusattiin
kun en rahojani tuhlannut haiendiin
Gurut veti mua turpiin ja rikkoi mun kloo-O-nit
Leevi toimii ah niin monessa, mutta enempää ei ehi, kun tarvii pohjat tempoa.
Kyllä taajuuden kelpaa. Koivu hyvin lehdessä ja vesikin lämmintä.
Nätti on kyllä järvimaisema.
Nykäsen Matti taas onnelisesti naimisissa:)
Lainaus iltalehdestä:
"Cannonball-moottoripyöräjengin kaksi vartijaa seulovat kirkkoon menijät. He katsovat nimilistasta vieraista, että kirkkoon pääsevät vain listalta löytyvät."
Veikkaan että listalta ei montaa ex-morsianta löydy [emoji1]
80 kutsuvierasta ja tunnen niistä 5 :)
Täälähän on melkeen julkkiksia :laugh:
Kova kohtalo täl hepul.
Lääkärin karmea virhe - miehen penis amputoitiin vahingossa | IL-TV Uutiset | Iltalehti.fi
edit: vahinkoja sattuu
Ympärileikkaus oli kyseessä.
Voi olla ettei oikeudenkäynnin jälkee enää hirveesti harmita vaikka heppi meni kun massii on niin perkeleesti :D
Kai niit nykyää saa uusii ja isompii:laugh:
Suomessa kirurgi ei pyytäs edes anteeks.
Ei kai toikaan lekuri anteeks pyytele, raivokkaasti vaan sanoo ettei tehny mitään väärää?
No voi prkele, päähän löydy kuin USMC lierihattu.
No menköön, ei kokonaisuus enää pahene.
Liite 16614
Laitetaas viel yks iltalehden juttu kun kerrankin joku puhuu asiaa.
Näkökulma: Maa, jossa kyltillekin on sääntö | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi
Oon ihan käsi tän kännykameran kanssa, sori! [emoji1]
Tai ota ees kuva nyt siitä toisesta puolesta niin voidaan sitten yhdistää ne yhdeksi kokonaisuudeksi.
Joutu laittaa lämpöpumpun ensimmäistä kertaa käyttöhistoriassaan viilentämään. +30 sisällä on vähän liikaa. Mut tulipahan todettua et näpsäkkä peli on tuohonkin touhuun, kondenssia vaan tulee melkosella lorinalla.
Ku oiski lämpöpumppu. Tai ees mikä tahansa ilmastointilaite. Kattelin tuossa jo että tilaanko luotolle mutta kaikki fiksut laitteet sais vasta parin viikon päästä ja silloinhan nämä helteet TOIVOTTAVASTI on jo ohi. Jos sitten ens kesänä.
Juuri tästä kosteudesta johtuen, ennen jäähdytykselle vaihtoa, tulee sisäyksikössä olevat suodattimet puhdistaa ettei sinne kertynyt paska ala kostumaan ja sen jälkeen taas kun kesä on ohi ja lyöt lämpöä sinne niin alkaa olla kämppä täynnä jonkin sortin pilkullistaoliomuotoa. Ja tämä hieman ylikorostettu lause on uudelleen muotoiltua perua ihan pumppuasentaja tutultani
Kaappaas Jamo jasso kainaloon ja lähette höyrystämään Jeppiksen yötä med mej.
Jos tuutte, niin tälläistä kärsii tökätä
Liite 16616
Atlanta Cooling Service Expert Explains Mold in AC Unit
Mold is a part of everyday life. But when it develops in an AC unit, homeowners should take notice and call their repair technician to help clean the unit. But how can homeowners know that their unit might be growing mold?
Tai jos ei englanti uppoa tai epäilyttää että kun teksti on "window unit"eja koskeva myös niin voi katsoa sitä suomenkielistäkin
http://lampopumput.info/foorumi/index.php?topic=7155.0
Laittakaas Jamo höyrycorneri pystyyn Venetsialaisiin, niin kyllä lähtee.
Itellä tollanen vuosia vanha irtomallinen ilmastointi ja putki lasista läpi. Kerää tänä vuonna vuorokaudessa vesisäiliön, eli viisi litraa, täyteen. Aikaisempina vuosina mennyt viikko pari vähintään tyhjennysten välissä. Tiedä onko hajoamassa, vaikuttaako runsas vapoilu jollain tavalla vai hikoilenko vaan sen verran.
Mutta juu ihmetyttää ihmisten vikinä kuumuudesta, kun itellä meinaa varpaat jäätyä. :p
Nousee päähän, täytynee kohta siirtyä kännithreadiin...
Muija kuskaa ja meikä dokaa ja höyryää takapenkillä :p
:facepalm:
Vahvaa osaamista koiran kanssa; koira haukkuu innosta toiselle, niin mitä tekee taluttaja? Nykii narusta niin, että koira meinaa heittää voltin. X-(
Perkele, jos ois ollu lähempänä, niin oisin käyny vähän jutustelemassa aiheesta. Pakkoko niitä eläimiä on ottaa (tuollakin näytti kaksi talutuksessa olevan), jos ei kärsivällisyys riitä kouluttamiseen?! :banghead:
En nyt väitä että itelläkään ois ihan kaikki koulutukset menny koiruuden kanssa oppikirjan mukaan, mutta vaikka toi melko umpiluupäinen onkin, niin väkivaltaan ei ole oman itsepäisyyden ansiosta tarvinnut kertaakaan alentua ja varsin fiksu tostakin karvakasasta tuli, kun ~10.5 vuoden ikäsenä pääs pentuvaiheesta yli. :D
Menthoolineste loppuu!! Uusi leka oottaa Hakaniemen postisat, mut ei paljon lohduta täällä jumalan selän takana...