Minkä kokoista laatikkoa olette etsimässä?
Printable View
Minkä kokoista laatikkoa olette etsimässä?
Jotain 80x62x28 hollilla vois olla suht passeli koko ainakin meikäläiselle..
32-35 paksu, 45 levee ja 95 korkee. Tommosista mitoista on lähdetty liikenteesee niin sais tuupattua kaiken sisään jos seinämävahvuus >2mm.
Tässä oli viimeisin paskalaatikko:
Liite 8221
Pedal Parts Plus, Inc.
Small Bear Electronics Stock List Home Page
löytyy kohdasta enclosures...ovat tarkoitettu pedaaleille.
Saapi uraltonelta, ei tartte lähteä ulkomailta tilaamaan...
E: Sieltä siis eka vaiko toka kotelo, joka oli liian iso defun pikku kätösiin ;)
Ei tuolta uraltonelta ihan kaikki löytynyt mitä ulkomailla on...
Veikeän näköinen kaveri...on tietenkin ihan pirun pieni, mutta kuitenkin :)
edit: http://www.smallbearelec.com/catalog/1590LB_thumb.jpg Hammond 1590LB
Mutta ihan oikeesti meinaan vituttaa tällä kertaa. Nyt MÄ varmaan saan sitten emännältä kenkää. Voi vitulla päähän. Ei mitään varmaa eikä lopullista, mutta vähä jo varotteli että nytten. Prrrr...
Itseasiassa mä jo kysyin notta lähärenkö heti vai hetken päästä. Vastaus oli ettei se oo niin mustavalkosta. Ollaan nyt vielä ja keskustellaan ja katellaan, pe ja la joudun kuitenkin täällä olemaan pojan kanssa ku eukko on töissä. Mä en halua erota, enkä lähteä, mutta jos mua ei täällä kaivata niin lähden sitten suosiolla. Kun nyt vaan sais selkeitä vastauksia, tässä jutustellaan suhteellisen asiallisesti kaiken aikaa. Suurimmat ongelmat tulee sitten käytännön tasolla, jos joudun lähtemään. Musta tulee koditon, mulla ei oo rahaa, omaisuutta tai varsinaisia tuloja. Eikä juuri ystäviä tai kavereita, paikkaa jonne mennä siksi aikaa että löytyy se asunto.. Perkele. Naurattaa jo melkeen tää setti. Stay tuned! :lol:
vituttaako pikkasen, kaaduin prätkällä liikenneympyrässä hidastekorokkeessa tuntemattomasta syystä. Hiekkaa,öljyä tms., löin pääni katuun ja olin hetken tajuttomana. Heräsin siihen, että lanssikuski piteli päätä ja poliisi tivasi mikä "luvaton ase" taskussani ollut ea-mod+ kayfun on ??? itse olin täysin paniikissa, koska luulin niskani murtuneen, ei onneksi ollut luita poikki, parin pv sairaalareisssulla selvittiin+ saikut päälle. Ajokortti lähti liikenteen vaarantamisen takia, tätä en ymmärrä???? kunnes pääsen neurologille josku lokakuussa, ja sain 300:- sakkoa :/ valitus pitäisi tehdä krjallisena viimeistään huomenna Järvenpäähän, em. syistä en voi ajaa saatikka kivuiltaan pystyisin. acab
Valita valita valita valita valita. Tässä maassa ei saa oikeutta jos siitä ei ole valmis tappelemaan.
Oliko tuo muuten rikesakko?
e: Ei näemmä voi olla rikesakko kun sen maksimi on 115 euroa. Tässä vaiheessa on sanottava se, että sakoissa valitusaikaa on 30 päivää niin onhan tuo vähän oma vika että sen jättää näin viime tippaan. Olisit voinut hyvissä ajoin sen kirjoittaa ja pistää jonkun kaverin viemään valitus perille... Tai vaikka kirjattuna kirjeenä.
ei Suomessa joudu kodittomaksi oikeastaan kuin omasta tahdostaan ja luovuttamalla. Sossuun vain ajoissa niin jeesaavat taloudellisesti jaloilleen. Perseestähän siellä on asioida mutta sitä varten se siellä on että apua saa joskus jopa sitä oikeasti tarvitsevat.
Sosiaali- ja terveysalan opiskelijana ja hommia tehneenä voin sanoa, että jos tästä lähtö tulee, sossu ei ikinä järjestä asuntoa tarpeeksi nopiasti, ainakaan tässä kunnassa. Ihan tavan tallaajalle, mulla on pieni sauma kun tiiän paikkoja joihin majoitetaan hätätilassa kodittomia maksusitoumuksilla mutta ohkaset saumat silti. Ja mä oon asunu pöpelikössä, ei se oo pahasta. En oo oikeesti ollu koditon, mutta loppuunsa oon aika erakoituva luonne. Pitihän se kokeilla. :D
edit. Nimenomaan siksi ei siis sossun vauhti riitä, kun meikä lähtee tästä samalla sekunnilla kun tuomio tulee, jos tulee, ja takasi tuun _korkeintaan_ hakemaan kamoja. Eli teknisesti ottaen oma valinta.
Onko teillä omistus- vai vuokra-asunto? Onko vain toisen vai molempien nimissä?
Omistus, pelkästään emännän nimissä. Ei oo sitoumuksia.
No tuo on kyllä siinä mielessä paska että muijas voi halutessaan heittää sut pihalle vaikka tunnin varotusajalla jos kämppä on vaan sen nimissä :(
Suomessa ei onnistu, se ei saa jättää mua kodittomaksi. Sillä vuokralainenkin voi välttää häätöä tietyn määrän aikaa. Mutta mä kyllä lähen heti jos tilanne siihen menee, kämppää eli ei. :D Jos on käyny intin, pärjää metässä sen aikaa että saa asunnon. Ja saa hauskan kokemuksen. Lyhyessä ja vapaavalintaisessa kodittomuudessa ei oo mun mielestä mitään vikaa. Mä oon metsien poika. :D