Eilen Roomassa, Colosseumin vieressä, ravintolan terassilla, bongattu nainen egotikun kera.
Kävin pikasesti jutulla. Foorumilaisia?
Printable View
Eilen Roomassa, Colosseumin vieressä, ravintolan terassilla, bongattu nainen egotikun kera.
Kävin pikasesti jutulla. Foorumilaisia?
Perjantaina wanhan rauman kellarin katolla pienissä pieruissa bongattu Wiittis epäilyttävissä merkeissä... ;) :eek:
Tänään klo 15:09 bongattu mies ratakadun valintatalon pihalla just nousemassa punaiseen Touraniin(?) :D Joku pohjanappimodi oli ainakin, kun näin kiertävän nappilukon kiinni.
Se oli vw sharan, kloonit nemesis ja aqua😁
Kaivokselassa noin neljän aikaan nähty valkosella trasportterilla jäppinen sähkörööki kädessä ja jos en ihan väärin nähny oli atona kaifun mini tai vastaava... muuta ei kädestä näkynyt ;)
Lucky Ninen terassilla innokin vv ja aerotank nokassa. Huitelin ohi ja huutelin.
Tänään Ideaparkissa n. klo 15 parrakas normaali Suomalainen mies (ruma, mahaa) bongattu evod ja joku pienempi tuubi kädessä.
Senpä takia laitoinkin että normaali :D
Itelläkin aika hyvä pallo tossa...
eikäku sitä minä vaan sille naiselle joka tykkimäellä imeskeli modia notta miten ois?
tänään jorvin pihalla tapahtunutta:
Katseemme kohtasivat ja kävelimme lähemmäs toisiamme. huomasin kädessäsi pinen hopeisena hohtavan tikkumallisen höyryttimen. itse höyryttelin nemmyllä jossa päässä lasitankillinen nanokit kaiffari lasitipillä.
Vaikka katseemme kohtasivat ja aika tuntui hidastuvan en kehdannut katseeltasi kommentoida kädessäsi kimaltavaa pötköä. Jos tunnistat itsesi tästä teksistä ilmianna itsesi ;)
nim. höyryllä kulkeva "remppa" mies ;)
Humppis juuri sillä tavalla ;)
Ilosaarirockissa bongailtu erinäinen liuta ego/evod/lambo-tyyppisiä ratkaisuita.
Tangoilla mulla oli kiire sulla oli tumppi misteri ja mulla kaiffari papsi <3
Martinlaakson k-kaupan vieressä käveli joku juuri äsken iso kiiltävä pamppu suussa, vamo ehkäpä?
Tunnusta!
Arabiassa siwan ja gb gymin välissä joku mustalakkinen höyrys jollain ego+? kombolla.
Korkeasaaressa näin parikin höyryttelijää tänään. Isojen kissojen luona toivottelinkin hyviä höyryjä eräälle. Taisi sulla olla provari boge tankilla? Foorumilaisia? Lohjan ismetin edessä joku höyrytteli jollain putkella 18-19 välillä. Kuka tunnustaa?
Härdellille terkkuja. :)
monen monta vapottajaa bongattu karju rokissa tänäään tunnistautukaa
Eilen Tampereen pakkahuoneella tyyppi fear factoryn (?) paidassa ego+evod kanssa, jos en ihan väärin nähnyt
Inkeroinen ja tarkemmin uimahallin nurmikenttä. Vapottelua viltillä perheen ja parin pelkin kera. Ja sitten emäntä imaili analookisella (hyi hyi). Ja tämä bongaus koiruuksien mätsäreissä todäy sunnuntaina.. Ite höyrysin siinä taustalla perhoskoirien ja parin emännän ympäröimänä äijämäisee tyylii luovuttamatta ainoaa istuinta näille neitokaisille.
en ainakaan minä ollut mulla oli tesla ja sen nokilla kaiffari
Suomenlinnassa tänään joku rastapäinen mies ilmeisesti Misteri kourassa.
Tais olla meitsi, tosin mustan modin nokassa taisi olla joku perus T3. Tai mistä sitä tietää miten monta naispuolista henkilöä siellä liikuskeli mustan modin kanssa :D
On kyllä pakko sanoa, että näinä lähikuukausina on tullut Helsingissä bongattua ihan ennätysmäärä ihmisiä. Alkuun tuntui, ettei kadulla nähnyt ketään, mutta nyt kesällä on tullut bongattua varmaan 10-20 ihmistä jonkinlainen tutti kourassa. Tuntomerkkejä en tietenkään muista, mutta sinä nais/miespuolinen henkilö akselilla Pitäjänmäki-Ruskeasuo-Ruoholahti-Länsi-Pakila-Kamppi, oon bongannut sut aivan varmasti joskus.
Lomakeskus Revontulen parkkiksella joku boksimodin kanssa tänään oli liikkeellä.
ColdAir @ Prisma Rauma!!!
Tänään tuossa neljän pintaan bongattu Raumalla entisellä telakalla kaveri, jolla oli sininen t-paita ja shortsit polkemassa fillarilla ja suussa oli joku putki+metallinen tankki/ato. Eikä kyseessä ollut pipeman, jonka myös tänään bongasin höyryttelemässä :D
Tänään turussa klo 10 jälkeen jokirannassa ajoi prätkällä vastaan mies kun veteli samalla jotain todennäköisesti metallinväristä modia. Tarkkaan en kerenny näkemään :D
Tunnustaako joku?
Eilen 22.7 noin klo 13.30 bongattu Jyväskylän Bilteman parkkipaikalla mies henkilö ison modin kanssa sisään päin kävelemässä. Ilmeisesti perheen kanssa liikuit. Olitko se sinä?
Lasipalatsin ratikkapysäkillä joku hipsterihkö höyrytteli vamo-pro/aerotank mini -combolla. Tänään siis klo 19 aikaan.
Uraltonen edessä tänään about 1500 joku höyrytteli jollain protankilla.
Tänään Porin hesburgerilla noin 19.30 joku mieshenkilö perheineen bongattu. Imit jonkunlaista metallituubia.