Toi on erikamaa kun jasso sulle tuli
Salmiakki + Sitrus + Menthol + Absintti olis toi pytty
Printable View
Toi on erikamaa kun jasso sulle tuli
Salmiakki + Sitrus + Menthol + Absintti olis toi pytty
Saa sen kapeekärkisillä pihdeillä kiinni. Lindstromin pihtejä suosittelen, on parit käytössä ja ihq halpoja :rolleyes:
Minä maistoin Salmiakki + Joku hedelmä + joku hedelmä + jotain muuta :) toi on kaupallinen neste extralla siis mitä sulla on toinenkin pottu tuli mukana ilman extraa
Kaiva pussia ja nuuhki niin äkkäät sen kyllä
Juu kyl huomasin mut tää vihree on kuin toiselta planeetalta, maistoin sitä kaupallista ja siinä on selvä mullan, ruohon maku uloshengitettäessä :D
Siksi sanoin että pieni extra
Jännä asia miten neste muuttuu muutamalla tipalla
Siksi en koskaan ala mixaamaan muille kuin itselle noita nesteitä liikaa muuttujia vaikka käytössä labravehkeet
Mikäs tää vihree neste on mistä _S_ ja jasso puhuu? Reseptie tai jotai nyt!! Löyty tuolta hyllynperukoilta 10ml pullo pluidia, ja toi hupeni melkein täs illan aikana, niin pakko saada jotain vihreetä eliksiriä tilalle! :D
Mä oon kuule ihan yhtä pihalla ku sä :confused:
Pieni vinkki: Kun se on vihreetä niin se on hyvää :D
Miten T-juice Green Steam? En lähtis ite mitenkään hyväksi väittämään, mutta vielä ei luovuteta! Olihan kaiffarikin vielä viikonloppuna huono laite, koska maku kateissa, mutta nyt melkein pääasiallisessa käytössä. :crazy:
Öö nätin pojan vihreetä höyryä :blink: Ois ny lykänny jonku raavaan miehen tohon mainoskuvaan :evil: Ja just tilasin toista vihreetä samasta kaupasta... Tästä stana tuu mitään... Kyllä se pitää ite ruveta viilaamaan vihreetä :thinking:
Tarvis pitää kahden miehen miitti Ahen kanssa ja keksiä joku uusi väri kun vihreä on bannissa :)
Keksi jasso joku neste niin koitetaan joskus kokkailla kun on aikaa :smoke:
sitrus + vihree kirpee omena + menthol ? vois toimii ehkä teen pienen satsin eka ja testaan
itsellä toimii toi vihree omena (Atmos Lab - Green Apple) + Menthol hyvänä nollausnesteenä suosittelen :thumbup:
Son muuten ainut omena mikö maistuu hyvälle :)
10ml meni mysteeriä läpi + vähän muuta castlesta, vanhat bombbulit vaihtoon ja uutta kehiin eli jumalainen pluid tötteröön tutisemaan. Ei tää toimi tällä tavalla että kaikki maistuis hyvälle :eek: Jää meshille 6-0 tämän nesteen kans :( Helvetinmoinen ero, citrus pukkaa liian kirpeänä esiin, maun pyöreys tiessään. Ei toimi tällä.
Tulee mieleen entisaikojen suosikkini wr fce, vaihto silicasta meshiin oli ero just samanlainen. En tule tuhlaamaan jumalaista nektaria tähän vehkeeseen. Jos ton pikkupullon imailis pois ja seuraavana sit testivuorossa vihree herra ;)
Pikku vihree meni jo ? Oot sää kova äijä kyllä jos uppos
Sinusta voisi tehdä siis koekaniinin :)
Ei kai tommonen nökkönen kauaa höyryä :confused:
Sivussa menny muutakin. Adv kamaa täysin, ihan pikkasen pois sitä etelänhetelmää ku sais ;) Voin toimia koekaniinina sopivaa korvausta vastaan :D
Meshillä en kokeillu ku oli niin hyvvee bombbulilla :)
Jasso! Vittu nam :p kävin imuroimassa lähikauoan tyhjäksi :)
Mulla samaa mut ei akua :D
aku tykkää ryssästä ;)
Käviskö mahorkka :rolleyes:
Et ole Jasso naapurin puolella huomannu "värejä" tunnustaa :rolleyes:
Ai stana, tapalla yleensä roikun niin jääny laittamatta. Anteeksi, illalla lisään kun meen koneelle :confused:
Sä hommasit sit taas yhen leen. Ois ollu vielä aamulla mut vastustin kiusauksen, ehkä kadun ehkä en :D
Taisi siellä vieläkin olla että ehdit kyllä :whistle: Ai niin ja jos miksaus onnistui niin saat testattavaa, voit vaikka tehdä maistelu videon ilman housuja :evil:
http://i59.tinypic.com/oa10gg.jpg
Jaaha syylärinnesteestä siirrytty suoraan lasoliin :D
Lasol, miehille jotka höyryävät omia aikojaan :eek:
Tuulilasinpesuneste :smoke:
Ettei aina sitä iän ikuista vihreetä :whistle:
Mun vuki olis Keltaine ? Punane ? Musta ?
Oisko pirtsakka pinkki tarpeeks heteroo :rolleyes:
Hmmmm outoa :eek: Näen vihreää monessa paikassa :confused:
http://img.tapatalk.com/d/14/03/15/a3upeny9.jpg
Jassosta o tullu siis koekaniini :yeah:
Hei Ahe heitän duunijälkee huomenna sulle lahjan postarii kiitos :hatsoff:
E : näenkö nyt jo tonttuja ? Eihän joulu vielä ole ?
Mä en onnex (?) lähettele vielä kikkelikuvia niinkuin meidän isänmaantoivo eduskunnasta. Oisko toi neste Hanskin sinivalaan ejekulaation tuotos :eek:
Ei teidän kans jaksa selevinpäin, taidan kipasta öölperiä kaupasta. Tarviiko jotain muuta tuoda? Poppareita, muumilimsaa, herneitä (vihreitä) :D
Pumpulia