-
Vs: Esmoke.fi kokemuksia - SAVUA VASTAAN TÄYTTÄ HÖYRYÄ!
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Suolakurkku
Oon varma et joku itellan pitkäkyntine on pölliny mun provarin :D
Miksikös ei, jos lähetys ei ole kirjattu/seurantakoodilla :D Helpostihan sen taskuun livauttaa takahuoneessa ;)
Joku höyryttelystä tietävä työntekijä bongaa tutun firman logon paketista :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Natsu
Miksikös ei, jos lähetys ei ole kirjattu/seurantakoodilla :D Helpostihan sen taskuun livauttaa takahuoneessa ;)
Joku höyryttelystä tietävä työntekijä bongaa tutun firman logon paketista :D
Joo, lyön vaikka vetoa että kyseinen henkilö on nainen ja keksiny vähä muutakin käyttöö "minille" O0
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Suolakurkku
Joo, lyön vaikka vetoa että kyseinen henkilö on nainen ja keksiny vähä muutakin käyttöö "minille" O0
Ken tietää ::)
-
Moi Esmoke, olen nyt tilannut teiltä kolme kertaa.
Jokaisella kolmella kerralla on ollut jotain.
Ensimmäisellä kerralla laturin johto (ego-vv) oli rikki..
toisella kerralla lähetitte mustan conen steel värisen edestä.
Kolmannella kerralla Phoenix domessa ei tullut sitä holkkia mukaan...
-
Noniin, tänään puolitoista tuntia Itellan kanssa asioita selvitellessä löysimme muutamia ratkaisuja, jotka otetaan käyttöön heti, mutta vaikutukset tulevat näkymään vasta ensiviikon puolella.
Toivotaan parasta!
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Royalfighter
Nämä eivät onneksi ole enää Itellan mokia, vaan ihan omia pakkausvirheitä. Valitettavasti emme pysty testaamaan jokaista tuotetamme, joten viallisiakin tulee vastaan. Uuden johdon saa pyytämällä aspasta. Koristekaulus ei enää kuulu Domen pakettiin, se oli poistettu tuotetiedoista, mutta kuvia ei ole vielä uusittu. Lisäsin palautteesi ansiosta tuotetietoihin huomautuksen, ettei tuota koristekaulusta enään tule.
Kiitoksia palautteestasi. Parhaamme yritämme, ettei näitä tapahtuisi enään toistamiseen!
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
esmoke
Noniin, tänään puolitoista tuntia Itellan kanssa asioita selvitellessä löysimme muutamia ratkaisuja, jotka otetaan käyttöön heti, mutta vaikutukset tulevat näkymään vasta ensiviikon puolella.
Toivotaan parasta!
Nämä eivät onneksi ole enää Itellan mokia, vaan ihan omia pakkausvirheitä. Valitettavasti emme pysty testaamaan jokaista tuotetamme, joten viallisiakin tulee vastaan. Uuden johdon saa pyytämällä aspasta. Koristekaulus ei enää kuulu Domen pakettiin, se oli poistettu tuotetiedoista, mutta kuvia ei ole vielä uusittu. Lisäsin palautteesi ansiosta tuotetietoihin huomautuksen, ettei tuota koristekaulusta enään tule.
Kiitoksia palautteestasi. Parhaamme yritämme, ettei näitä tapahtuisi enään toistamiseen!
Moikka!
Vihdoinkin sain vastauksen, miten saisin hommattua tuon koristekauluksen?
En minä sitä laturinjohtoa tarvitse, kotooltahan niitä löytyy.
pirusti vain potuttaa kun ei tuota koristekaulusta enään saa :(
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Royalfighter
Moikka!
Vihdoinkin sain vastauksen, miten saisin hommattua tuon koristekauluksen?
En minä sitä laturinjohtoa tarvitse, kotooltahan niitä löytyy.
pirusti vain potuttaa kun ei tuota koristekaulusta enään saa :(
Siinä koristekauluksessa oli ongelmana, että lähes jokaisessa eGo-kierteet sisältävässä laitteessa kierteen pituus vaihtelee, jolloin välillä kaulus hölskyi kuin **** ja välillä taas ato ei saanut kontaktia napaan. Suosittelen vaihtoehdoksi mielummin Mini DCT -conea, joka piilottaa kierteet. Jokaisen eGo-miehen vakiovaruste :)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
esmoke
Siinä koristekauluksessa oli ongelmana, että lähes jokaisessa eGo-kierteet sisältävässä laitteessa kierteen pituus vaihtelee, jolloin välillä kaulus hölskyi kuin **** ja välillä taas ato ei saanut kontaktia napaan. Suosittelen vaihtoehdoksi mielummin Mini DCT -conea, joka piilottaa kierteet. Jokaisen eGo-miehen vakiovaruste :)
Niin, no tilasin teiltä mini dct-conen kromisen värisenä, mutta lähetitte ruman mustan :D
Edit: Ja tuon domen alkuperäinen cone olisi ollut täydellinen Zmaxiini, kuulema sopii juuri oikein.
-
Onkos teillä siihen vamon 510 liittimeen niitä tiivisteitä? Ja jos on niin asennusvinkkejä kans :esmoke:
-
Löytyy kyllä, jos on huutava pula niin voi pistää seuraavaan tilaukseen lisätietoihin että kipeästi tarvitsisi.
Asennusohjeena:
Nosta keskipinno varovasti ylös (se on muutaman sentin mittaisen johdon pätkän perässä)
Poista vanha tiiviste navan yli
Pujota uusi tiiviste navan yli.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
esmoke
Löytyy kyllä, jos on huutava pula niin voi pistää seuraavaan tilaukseen lisätietoihin että kipeästi tarvitsisi.
Asennusohjeena:
Nosta keskipinno varovasti ylös (se on muutaman sentin mittaisen johdon pätkän perässä)
Poista vanha tiiviste navan yli
Pujota uusi tiiviste navan yli.
Minäpä laitan viestiä tilaukseen. Onko teille tulossa matalaohmista vastuslankaa extreme setuppien tekoon? Tuo missä on 26 ohmia metrille ois hyvvee
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Royalfighter
Esmokelta tuli tänään Steel cone ja hyvin kaunis driptip, Kiitoksia!
Tämä piristi päivääni ja tulen tilaamaan jatkossakin teiltä!
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Royalfighter
Esmokelta tuli tänään Steel cone ja hyvin kaunis driptip, Kiitoksia!
Tämä piristi päivääni ja tulen tilaamaan jatkossakin teiltä!
Kuten sanoin, ei me tahallamme ketään kiusata. Hyvä että lahjus oli mieluisa :)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
esmoke
Kuten sanoin, ei me tahallamme ketään kiusata. Hyvä että lahjus oli mieluisa :)
Tässä vielä kuva kiitokseksi :)
http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphoto...58090528_o.jpg
-
Kiitokset myös täältäkin! Rikkoontuneen Lumi lasiputken (oma vika) tilalle tuli tänään muoviputki ja keltainen drip tip :esmoke:
Asiakkaista välittäminen on kyllä huipussaan. Kyllä tulee täältäkin jatkossa tilailtua,maaliskussa viimeistään,jahka saatte lisää lasiputkia :)
-
Patterikotelo oli tilatun 4paikkaisen 18350 sijaan 2paikkainen. Tästä kun mainitsi ircissä niin uusi isompi kotelo oli päivän jälkeen kotona, pikkusen sai pitää ja tuli vielä kylkiäisiksi driptippi. Jäi hyvä maku suuhun hommasta :esmoke:
-
noniin arvon kauppias, muutama tiukka kyssäri:
somppu tuli ja kokeilin noihin mun halpamodeihin ja istu hyvin kiinni mut ea modiin ei kierry millään, noh iskin ea modiin kiinni 3 eri bogetankkia ja kaikki kiertyy kiinni hyvin. missäs nyt on niinku vikaa???
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
khaimera
somppu tuli ja kokeilin noihin mun halpamodeihin ja istu hyvin kiinni mut ea modiin ei kierry millään, noh iskin ea modiin kiinni 3 eri bogetankkia ja kaikki kiertyy kiinni hyvin. missäs nyt on niinku vikaa???
eihän tuossa ole kuin yksi kyssäri :D (nusnus)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
utinkasakka
Minäpä laitan viestiä tilaukseen. Onko teille tulossa matalaohmista vastuslankaa extreme setuppien tekoon? Tuo missä on 26 ohmia metrille ois hyvvee
otat 0.2mm kanthaalia kaksi pätkää ja punot ne yhteen niin rupeaa extreme setupit onnistumaan. lanka on kyllä jo aikamoista rautalankaa pyöritellä mutta ohmit pysyy kurissa ;)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
khaimera
Nyt taitaa olla niin, että on kaks liian tiukilla toleransseilla tehtyä jenkaa vastakkain. Voit hiekkapaperilla sipasta ne sompun kierteet, siellä saattaa olla jostain kohtaa olla liian korkeat harjat kierteissä.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
esmoke
Nyt taitaa olla niin, että on kaks liian tiukilla toleransseilla tehtyä jenkaa vastakkain. Voit hiekkapaperilla sipasta ne sompun kierteet, siellä saattaa olla jostain kohtaa olla liian korkeat harjat kierteissä.
kokeillaan josko olis apua...
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
khaimera
kokeillaan josko olis apua...
Jos ei ole apua niin voidaan tuo vaihtaakin :)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
esmoke
Jos ei ole apua niin voidaan tuo vaihtaakin :)
nou panic, taidan setuppeja alkaa harjotteleen vasta sit ku alkaa oleen kimppaodyt postitettu... :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
khaimera
nou panic, taidan setuppeja alkaa harjotteleen vasta sit ku alkaa oleen kimppaodyt postitettu... :D
Paree olis, täällä sormet jo höyryää odotuksesta :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
khaimera
Pakko oli koklata, ja kyllä toi mun somppu tohon #15 EAMODiin menee ihan niinkuin pitääkin, ei mitään probleemia.
Taitaa olla kiinalaisia kopioita sulla nuo :o
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jarif
Pakko oli koklata, ja kyllä toi mun somppu tohon #15 EAMODiin menee ihan niinkuin pitääkin, ei mitään probleemia.
Taitaa olla kiinalaisia kopioita sulla nuo :o
siis ea vai somppu?
-
Mulla ainakin Somniumin kierteet oli niin tarkat EA:n kanssa että joutu oikeen kieli keskellä suuta aloittaa kiertäminen, mutta muuta ropleemaa ei ollut.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
defuncta
Mulla ainakin Somniumin kierteet oli niin tarkat EA:n kanssa että joutu oikeen kieli keskellä suuta aloittaa kiertäminen, mutta muuta ropleemaa ei ollut.
voi että ku olis kanonissa macrolinssi, tossa sompussa on ihan tossa kierteen alussa pieni vekki ja toi varmaan aiheuttaa ton sopimattomuuden..
-
Esmoke.fi kokemuksia - SAVUA VASTAAN TÄYTTÄ HÖYRYÄ!
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja defuncta
Mulla jää rako EA:n ja Sompun välille. Hienosti istuu vaikkapa Vamon nokkaan, mutta EA:n kanssa ei toivoakaan :/
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
fmatic
Mulla jää rako EA:n ja Sompun välille. Hienosti istuu vaikkapa Vamon nokkaan, mutta EA:n kanssa ei toivoakaan :/
Eihän tuo voi olla liukuvan keskinavan kanssa edes mahdollista? Kiertää sompun eka pohjaan, sitte vasta cäpin? :o
-
Lainaus:
Eihän tuo voi olla liukuvan keskinavan kanssa edes mahdollista? Kiertää sompun eka pohjaan, sitte vasta cäpin? :o
Tää ei kertakaikkiaan mene pohjaan. Se vaan toppaa tuohon EA:n yläosaan. Sompussa se liittimessä näkyvä ruuvi tulee pikkasen yli eikä sitä saa menemään syvemmälle. Teenköhän jotain tuon kanssa väärin :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
fmatic
Tää ei kertakaikkiaan mene pohjaan. Se vaan toppaa tuohon EA:n yläosaan. Sompussa se liittimessä näkyvä ruuvi tulee pikkasen yli eikä sitä saa menemään syvemmälle. Teenköhän jotain tuon kanssa väärin :D
Pakko oli ihan kokeilla, ja kyllä toi mun somppu menee tuohon mun #15 EA modiin niin kiinni ettei ilmavalo näy välistä. Ilman uria ei saisi ilmaa ensinkään.
-
Ei taida somppu paljon perssyöttöstä ilmaa kaivata :P
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
defuncta
Ei taida somppu paljon perssyöttöstä ilmaa kaivata :P
No niinpä. Tulipas varsinainen pieruaivo musta tällä kertaa :D
-
Jännän äärellä...tuohon se toppaa eikä auta mikään.
http://i49.tinypic.com/a3p2d0.jpg
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
fmatic
kierrevikaa
-
No johan jää hurja rako :o Tuossa on kyllä kierteissä sitten jo vikaa, saatko mitään muuta atoa ruuvattua ihan pohjaan?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja khaimera
kierrevikaa
Sitä mä vähän pelkäsin :/
-
Lainaus:
No johan jää hurja rako :o Tuossa on kyllä kierteissä sitten jo vikaa, saatko mitään muuta atoa ruuvattua ihan pohjaan?
DRA XL ja Oddy menee mukisematta pohjaan saakka. Tänään tuli esmokelta tuo Somppu ja noin se käyttäytyy. Jännä kun Vamoon se kuitenkin uppoo kuin veitsi voihin. Tää on aika scifiä :D
-
Lumitankki kotiutui ja kotiutui erittäin hyvin. Kyllä sen laadun vaan sormissa tuntee ja hivelee myös silmiä. Kiitos Esmoke :D