Onhan niitä saman tyylisiä ollut, muttei kellään ollut vielä pokkaa kopioida 1:1 :D
Printable View
Onhan niitä saman tyylisiä ollut, muttei kellään ollut vielä pokkaa kopioida 1:1 :D
Tuskin tuokaan ihan 1:1:een on, on vain otettu kuvat alkuperäisestä kuvahaulla :thinking:Tai mistä noista tietää jos kerran nemesiksenkin kopioivat logoa myöten :facepalm:
kohta on forkalla kimppa vetämässä ensin silja linee.
ja sitten kipparin hattuihin ...
ei näin X-(
Ei siinä jos joku noita haluaa ostella niin siitä vaan mutta jos väellä on yhtään selkärangan/moraalin rippeitä niin tekis niin kuin HerraHuu ja hioisi ne logot pois niistä. Olis edes pieni hatun nosto alkuperäisen suunnittelijalle/valmistajalle.IMHO
Laittakaas joku osaava kimppa pystyyn!
ei se sitten ole enää CARAVELA!!
Mulq et sä edes halua mitään caravellia kun ei se edes sovi sen "the aton" alle.
e. Lisäksi aika ihme ettei ne ensimmäisenä tehny 1:1 kopsua caravelasta se kun nyt on melkein jokaisen märkäuni. Mitä en itse kyllä allekirjoita +posti hässäkän takia :D
mulkku osta sigelei mikä se oli jo c8 v8 joku vastaava sehän oli se joku siljan kopsu
Kyllä mulqulla muistaakseni on cara käynyt kädessä jo kun monet meistä käytti viel egoja, pitäis kaikkien ilmeisesti alata käyttämään *Sarcasm* liitettä lopussa :whistle:
kyllä se sopii tosi hienosti!
Kimppa vetämään konepajan kautta missä joka putkeen logon alle teksti "FAKE" :)
Sitte ku hcigar tekee velakloonin nii pakkokai se on tilata ja ku ei ne yhtäkään ala myymään niin...
juu juu no sitten..mutta silti tuo alibaban carakopsu kuvat on aidosta mitä on todellisuudessa en tiedä.hyvinhän ne nempunkin on kloonannu..noh eiköhän noita tännekkin eksy aivan varmasti
Eikös noi *caratkin oo kopsuja siitä alkuperäisestä :lol:
:D
Mut jos ny miettii vaikka soittimia, niin montakohan versioita maailmalla on Les Paulista? Itsekin omistan yhden esp ltd merkkisen :)
Kyllähän kaikki hyvä ja myyvä kopioidaan. Täytyy vaan olla ensimmäisenä paikalla innovaation syntyessä.
Näinhän se kapitalismissa toimii että rahat pois kuleksimasta jos markkinoita löytyy. Kopio keskustelu on vaan niin tunteita nostattava että lähtee heti lapasesta kun suunsa aukasee :)
Siljalista pystyyn jo!
Tallink toi taitaa olla vai mikä lie kajakki :evil:
Olihan joku malesiassa kopioinut ton velan jo millin tarkasti, oli kuvia jossain fb sivulla aiemmin
JASSOOO!!! Nyt tulee snadisti vyön alle, joten valmistaudu...
Mun mielestä sun pitäis hioa sun klooni sileeksi. :evil:
http://i41.tinypic.com/sdh6hf.jpg
Kappas vaan :eek: Mun Siljan isukki tai äityli :D On jo vähän kuluneen näköinen ;) Pitää näyttää kuvaa jos vielä tunnistaa :)
Ollaanks me serkkuja vai jotain muuta sukua :D
Kuva hämää, loistokunnossa vielä. Mutta tuhlaajapojan voit lähettää kotiin, mieluiten kirjattuna ettei huku. :hatsoff:
Se on kun ei lapsistaan pidä huoli niin ne karkaa kotoa :whistle:
Liite 10072
Nyyh missä mun isä on :(
Forcella? :)
Antaa olla, jos noin vaikeeks menee.:laugh:
Onko kukaan löytänyt mistään mitään tietoa noista evolvin uutuuksista? 27.12 kuulemma tulee joku uus chippi pihalle ja 2014 tulee 5 uutta tuotetta.
Josain oli että DNA30 ois tulossa:eek:
Mun modeissa on jo 40wattia tehoa :)
- JJ
Moros
Viikonlopun aikana tulossa alumiininen 16A:n rajoittimella ja 40Watin teholla varustettu modi joka syö 2x18500 akkua :)
- JJ
Vaijeri gennyjä :D
drippi atoja myös.