:popcorn:
Printable View
:popcorn:
Asioissa on kaksi puolta, en kirjoittanut mitään teidän vitseistä, enkä maailman menosta ihan sama mitä kirjoitatte naisista, toiset pitää naisista toiset ei. Jokaisella on oma elämä ja siinä se. Tämä oli sitä vastaan, mitä skeidaa osaatte heittää osalle kysymyksiä (varsinkin naisille) osa meistä on innoissaan vapottelusta, mutta kundeistä osa heittää paskaa meidän niskaan, niin kuin oltas bimboja kaikki, luultavasti:) kun ollaan lähdetty tähän hommaan niin halutaan tietää siitä enemmänn. Ilman kurjia kommentteja.
Ahaa, tämä siis kumpuaa jostain jonkun aikaisemmasta asenteesta kysyviin naisiin. En muista, että olisi naisia opastanut vapotelluun, mutta voi olla et joihinkin kysymyksiin on tultu vastattua. Onhan se niin, että sukupuoleen katsomatta kysyjälle pitäisi vastata asiallisesti. Jos ei ole mitään tarjottavaa kysymykseen niin itse ainakin jättäisin vastaamatta. Toki olen törmännyt sellaiseen, että kysyjälle on vittuiltu jos kysymys on ollut lukijoiden mielestä päivänselvä asia...tätä se ei kuitenkaan jokaiselle ole. Kaikki eivät ole perehtyneet jokaiseen härpättimeen, jota maa päällään kantaa. Toisaalta samojen kysymysten kysyminen on myös mielestäni turhaa ja tilaa vievää, koska haku toiminnolla saa aikaan paljon. Se, että aletaan tosissaan haukkumaan tai solvaamaan toisia jäseniä ei kerta kaikkiaan ole oikein...siksi tällainenkin asia täytyy osata purkaa sivistyneillä keinoilla.
En nyt ihan tarkkaan tiedä mihin tällä viitataan, mutta kyllä omasta mielestä täällä on ihan yhtä "avuliaasti" autettu miehiä, naisia, amatööreja, kokeneita, homoja, heteroita jne... foorumilla toki sellainen netiketti korostuu, että metsä vastailee useimmiten niinkuin sinne huutelee.
Hyviä vastauksia saa kun kysyy asiasta asiallisesti, selostaen tilanteen mahdollisimman tarkkaan ja vieläpä aihealuetta viittaavassa langassa. Siitä vielä erityisbonus, jos on edes yritetty käyttää hakua, koska 99 % ongelmista on täällä jo kertaalleen käsitelty/ratkottu. ;)
Sukupuolesta, tai suuntautumisesta huolimatta vastaukset eivät välttämättä ole niin ammattimaisia, jos perustellaan uusia lankoja mielin määrin ja kysymys on tyyliin: "mikä vika kun tikku maistuu palaneelle". :D
Tuli mieleen yks biisikin: "heti ku sä ala puhuu sitä eGo-teetä, mun levikset repeää. Vieläku sais jonkun gurun peesiin, siin ois sulle teesii...!
Summa summarum, pipo löysälle, rempseä asenne kehiin ja rohkeasti noita "pelottavia" miehiä kohti. :D
Ei kumpuaa mistään vanhasta, vaan olen seurannut sivustoa helmikuusta lähtien, jolloin tuli rekisteröityä sivuille. Sitä ennen oli kaveri savustettu ulos jo. En tiennyt sitä nähdän aika harvoin kyseisen mimmin kanssa. Olen seurannut kuitenkin tapahtumia päivittäin, ja osa haluaa pitää nämä sivut miesvaltaisina, ehkä täällä on liian vähän varttuneempaa porukkaa ja osa räkänökkia, jotka luulevat, et on kiva pitää tieto sisällään, ja ohimennen murskata muita niiden tyhmyydestä. Ei ole häpeä olla tietämätön on halveksuttavaa pimittää tietoa, mikä voisi olla toiselle tärkeetä. Sivujen mun käsittääkseni pitäis olla kuitenkin neuvoa antava, eikä ähähää tiedän mut panttaan tiedon, maksakaa omat oppirahat. Narskuille tämä on tuttu meininki, joskus se vaan kusee kintuille:rtfm:
Heti ensimmäisenä, kannattaa jättää Onchun kommentit omaan arvoonsa kun ne tuntuu monia muitakin ärsyttävän. :lol:
Mä en kyllä muista yhtään tapausta huhtikuusta eteenpäin että jollekin olisi vittuiltu sen takia kun kyseessä on nainen? Vittuiluahan täällä tapahtuu siinä missä muillakin foorumeilla mutta muun internetin tapaan se pitää päästää samantien toisesta korvasta ulos. Ei netissä (EIKÄ ELÄMÄSSÄ) pitkään pärjää jos ottaa kaiken vittuilun henkilökohtaisesti.
Meikäläinen harvoin edes tietää vastaako miehelle, naiselle vai kolmannelle sukupuolelle, ja vastaus on kyllä yhtä asiallinen ku kysymyskin. (: Ettei tässä nyt olisi käyny sillälailla että olis hurtti huumori ymmärretty väärin?
Nooooooo, turha se on spekuloida, mutta jos on käyny niin että kysymys on ollu kokonaan uusi ketju aiheesta joka on puitu jo +10 kertaa eri langoissa, niin...
No, mutta toivotaan parempaa jatkoa ja koitetaan selvittää nämä asiat heti tilanteessa eikä purnata jälkeenpäin? (: Sekin olis kova sana. ^^
Jaa-a, itse en ole törmännyt moiseen...enkä oikeastaan ole sellaiseen edes keskittynyt. En lähde kieltämään sellaista, mistä en tiedä. Jos joku on savustettu ulos niin ollaan taas sen asian äärellä, että tällaisesta itselläni ei ole tietoa. Varmaan ne osiot mihin osallistun ovat vapaita ko. toiminnalle, koska tällaiseen ongelmaan en ole törmännyt ko. aiheissa. En tutki koko foorumia, koska sisältävät niin paljon sellaisia aiheita, jotka eivät ole ajankohtaisia minulle tai laitteisto ei kuulu omaan sarjaani. Sarjalla tarkoitan sitä, että mitä laitteita minulla on käytössä sillä hetkellä. En halua antaa mielipidettä sellaisesta laitteesta, josta minulla ei ole kokemusta. Oppirahoja maksetaan koko ajan, koska tieto vanhenee näissä jutuissa aika nopeasti :D
Munkin mielestä täällä aika hyvin vastaillaan ihmisten kysymyksiin, mutta välillä jää ne jotktu kysymykset vastaamattomiksi. Itse en ainakaan jaksa vastata kysymykseen johon vastaus löytyy edelliseltä sivulta, oli kysyjä sitten mies, nainen, transu, eunukki tai vaikka hermafrodiitti. Välillä ei vaan jaksa toistella samoja vastauksia aiheesta toiseen. Aika usein jätän alottelijoiden osiolta jopa lukematta uudet ketjut, kun jo nimestä voi päätellä, ettei edes vaivauduttu kysymään/kommentoimaan jo olemassa olevaan kiinnitettyyn ketjuun.
Mutta jatkakaa rauhassa, minä poistun saunaan ja palaan sitten popparien kanssa :popcorn:
Itse vastailen yleensä one-linereillä riippumatta sukupuolesta. Eihän sitä edes näe ??
Pojuttelulla saa kaikkea muuta kun asiallista kohtelua. Ovihommissa sai sitä laatua ihan tarpeeksi.
Edit. Kohkataan ensin miten naisia ei kohdella kunnolla ja sitten tartutaan ikään? Ihan ku en valmiiksi olisi häjyllä päällä. :D
Kaikki millä on munat on poikia ja ei niitä pojutella, oli sitten ikää miten paljon tahansa, jos sua kiristää, ett sanotaan pojaksi, oota kun oot viiskymppinen niin tuntuu jo ihan hyvältä. Minä tuun aina hyvälle päälle, kun mua tytötellään ja tyttöikä on ihan helkkarin kaukana. Ei sillä pahaa tarkoteta vaan huumoria kehiin. Pitääkö sanua et Alahärmälääsillä on parempi huumorintaju ku Ylihärmääläsillä. Toisen häjyllä päällä olevan löyrät täälltä.X-(
Edit...
Pakko on ny itekki työntää lusikkansa tähän soppaan.
Sillon ku oon tänne ensimmäistä kertaa tullut, väkeä oli vähän ja kaikki todella asiallisia. Varmasti kyselin tyhmiäkin ja aina sain asiallisen vastauksen. Nyt kun väkeä on paljon enemmän, mahtuu joukkoon näitä vähemmän asiallisia.
Naisena en voi aina ymmärtää enkä käsittää ns. miesten juttuja ja oon tehnyt sen virheen että käännyin "viisaampien" puoleen ihan arkiasioissakin kun ei sitä omaa Prinssi Uljasta ole. Muutama asiallinen vastaus tuli ja sitten alettiinkin jo pitämään tyhmänä. Ja kyllä, ihan itte sit opettelin nekin jutut (no ainakin suurinpiirtein..)ettei vaan tartte enää kysyä tän foorumin miehiltä "itsestäänselvyyksiä".
Pitäs olla yks nainen moderaattorina niin vois bannailla aina näitä vähemmän asiallisia :D
Olisko tässä nyt kyse siitä, että esimerkkinä foorumilla on rekanneena vaikkapa nyt 100 miestä.
(Älkää tarttuko lukuihin, esittelen teorian).
Näistä 30 kysyy jotain typerää ja saa viisastelua vastaukseksi.
Miehet huomaavat kysymyksensä olleen typerä ja oppivat asian kantapään kautta.
Sitten naisia on rekanneena 30, niistä 5 kysyy jotain typerää ja saa saman vittuilun vastaukseksi.
Tämä on heti syrjintää naisia kohtaan.
Itse en ole havainnut tällaista "ajetaan naiset kiven alle" liikehdintää täällä niin väkisinkin tuo tulee mieleen.
Jos mies tai nainen esittää typeriä kysymyksiä ja saa siihen vastauksena vittuilua, niin ei siitä tarttisi huulirasvaa nenään vetää.
Ei se tarkoita että täällä naisia vihattaisiin.
Niinhän se oli, että ihan alussa täällä oli hiljaista kun huopatossutehtaassa...sitten kun tuli ensimmäinen suuri rysäys niin foorumi täyttyi vilkkaasti. Itse kuuluin tuohon rysäykseen, jonka jälkeen kasvu on ollut nousujohteista. Ystävällisyys ja kohteliaisuus oli yleistä tuolloin...en kuitenkaan myönnän nykyään olevan pahansuopaista vaan erilaista. Johtuu täysin siitä, että persoonat kohtaa niin toisinaan liekit leimahtaa. Omalta osaltani pystyn vaikuttamaan millaiseen suuntaan foorumi menee ja se tapahtuu siten, että harkitsen sanomiseni ja huomion muut käyttäjät. Todellisuudessa olen kaksi eri hahmoa: työelämä/vapaa-aika ja foorumi. Täällä olen sovitteleva ja haluton riitelemään turhista asioista. Kohtaan aivan tarpeeksi konflikteja työelämässä, joten en jaksa samankaltaista hässäkkää rakkaan harrastuksen parissa.
Juurikin tuo. Siihen kun lisätään vielä se, että (ainakin mun) yleisen elämänkokemuksen perusteella naiset vetää huomattavan paljon helpommin sen kuuluisan herneen nenään.
Jonkun aikaa tätä foorumia on tullut melko aktiivisestikin seurattua, mutta en mä kyllä pahemmin ole huomannut naisiin kohdistuvan sen kummempaa kohtelua kuin muihinkaan, enkä kyllä ole havainnut mitään "kivien alle ajamistakaan".. Tosin enpä kyllä käyttäjien sukupuoliakaan sen kummemmin mietiskele; vastaan jos on jotain vastattavaa ja jos taas mielestäni en omaa mitään "pöytään tuomista", jätän yleensä vastaamatta (en kylläkään aina). :D
Ehkä mä sitten olen lukenut tätä foorumia turhan sukupuolineutraalisti, kun en tosiaan ole kirjoittajien haarovälistä löytyviin vehkeisiin kiinnittänyt huomoita, mutta oisko jotain esimerkkejä tuosta naisten pois ajamisesta esittää?
Mulle on ihan sama kuka kyselee; jos kysyy asiallisesti ja fiksusti, vastaan kyllä samoilla linjoilla. Sama toki toisinkin päin, ihan sukupuolesta riippumatta (tosin jos kirjoituksen perusteella huomaan, että henkilöllä ei esimerkiksi termistö ole hallussa, niin pyrin vastaamaan selkokielellä, ehkä joidenkin mielestä holhoavastikin, mutta sekään ei kyllä sukupuolesta johdu, vaan ihan pelkästään asioiden selkeyttämiseksi ja väärinkäsitysten välttämiseksi). :)
Ja VITUT mä en oo pojitellu ketään, varsinkaan Barolea joka on pohjanmaalta, kuvittelin, et asia tuli selväksi. Vertaa poju ja poika niissä vissi ero, kun susta tulee vanha toivottavasti sua sanotaa vanhaksi kääkäksi, minkä siihen mennessä varmaankin olet ansainnut, ei pojasta tietoakaan. Sorry Narsistin joudut hakemaan jostain muualta, esim: itsestäsi:sarcasm:
Ei vittu oikeesti :banghead::banghead::banghead::banghead::banghead:
Mikä saatanan kirottu viikonloppu taas menossa. Onko viinat juotu ja rapulaa pukkaa :eek:
"Aikuiset" :confused: ihmiset :mad:
Oiskohan Sirkun aika mennä nukkumaan ja koittaa huomenna hieman miedommalla asenteella foorumille?
^Tälle ääni
Paha kai se on muullakaan nimellä ketään täällä kutsua, kuin mikä nimimerkkinä on? :laugh:
Alkaa mennä vähän jo tragikomedian puolelle. Toisaalta voihan tuossa jo trollauksestakin olla kyse, tiedä häntä...
Wtf happening here?
Nimim. Epätietoinen...
Noh ihan sama, jatkakaa
:thinking:
Mulla on tapana sanoa vahingossakin asioita jotka iskee ihmisiä vyön alle, aika monet ei kestä sitä
Ja tähän väliin -> :popcorn:
Lisää touko poukoa -> Touko Pouko - Säteilysuojakypärä - YouTube
Lähinnä näin..
http://i.imgur.com/oLgaA.gif