-
Vs: Arizona.fi Mukavaa höyryttelyä. Alekoodi 5% Myymälä Riihimäellä
Mullei oo enää kamaa muualla ko riihimäellä tehtaankatu 10
-
Näkyi noi eamod lähetyksetkin saapuneen sitten eri aikaan eri jälleenmyyjille. Usko siinä sitten suomalaisen lupauksiin....
-
Arizona.fi Mukavaa höyryttelyä. Alekoodi 5% Myymälä Riihimäellä
Ehkä siellä on "tytöt" sekoillut ;)
-
Heh joo ajattelin et siihen kyllä joku puuttuu, ois pitänny sanoo vaan että pakkaajat :D :D
-
Arizona.fi Mukavaa höyryttelyä. Alekoodi 5% Myymälä Riihimäellä
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja saippuakauppias
Heh joo ajattelin et siihen kyllä joku puuttuu, ois pitänny sanoo vaan että pakkaajat :D :D
Ei ollut tarkoitus provosoida, kunhan heitin :)
-
Sorry , en minäkään sitä noin ajatellut mutta mulla parhaimmillaan ollu 30 "tyttöö" töis ja en oo tost tytöttelyst päässy :D :D (nyt niitä kait parikymmentä ja keskiikä "tytöillä" yli 50)
-
Mihkäs aikaan sulle itella tuo yleensä tuotteita? Aattelin jos ohi kulkiessa olis tullu eamodin poimiin, ni ei tarvittis lähetellä ja saisin päivää-kahta aiemmin... Tarviskos jotai tilausnroo/ kuittia olla matkassa?
-
Kun se tulee normaalina pakettina, niin en tiedä mihin aikaan se on noudettavissa, uskoisin että aamupäivällä. Mut pistä sp puhelinnumeros niin soitan.
-
Ea Modit lähtivät ja ovat varmaankin huomenna perillä. Valitettavasti aw imr akut pääsivät loppumaan, uusia tulee ke - to. Vamot loppuivat myöskin kuten vision twistit ja mersut, Huh Huh, uusia tilattu.
Kysynnän kasvu yllätti. Griffiniä varastossa - se on tekniikaltaan sama kuin tuo mersu mutta terästankilla ja hieman ohuempi.
-
http://suomeksi.arizona.mycashflow.f...-telescope-kit
Tuleeko tähän settiin mukaan tollate clearo+ akku+ laturi? kuvassa näkyy kyllä sellaset mutta olisi kiva tietää ennen tilausta tuleeko ne oikeasti vai onko vaan kuvassa tälläiset ominaisuudet. Kun ei kerran lisätiedoissakaan lue mitään...
-
-
Olisi enemmän kuin paikallaan , kertoa tuotteesta hieman enemmän =) Matrix telescope kit....
Mitkä kaikki akut tohon käy.. 18650?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
EGOman
Olisi enemmän kuin paikallaan , kertoa tuotteesta hieman enemmän =) Matrix telescope kit....
Mitkä kaikki akut tohon käy.. 18650?
Otsikkona on tuossa linkissa 1400-sarjan akut. Sellainen sarja on mulle tuntematon, mutta vois päätellä typoksi ja ajatella että 18-leveyden akut ei käy.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jarif
Otsikkona on tuossa linkissa 1400-sarjan akut. Sellainen sarja on mulle tuntematon, mutta vois päätellä typoksi ja ajatella että 18-leveyden akut ei käy.
Nimenomaan monelle alkutaipaleella olevalle tuo on täyttä hepreaa
-
Tuota, 1400 sarja on näitä 14 mm paksuja akkuja. 1800 sarja on 18 mm paksuja jne.
Noissa akuissa on se kaks ekaa numeroo ilmottaa paksuuden ja kaks viimestä pituuden. Jooh myönnän et noi tiedot on mulla aika puutteellisii , mut mut aikapula... (saamaton),. Hmm typohan tuossa, elikkä 14000 sarjan akut, korjaan ... oisko nyt paremmat tiedot. Kiitos vinkistä.
-
Joo, eli aloittelijoille:
Kaksi ekaa numeroa kertoo akun paksuuden, 14mm tai 18mm tai mitä vain.
Kolme viimeistä numeroa, kertoo akun varauskapasiteetin. Tämä numero on monessa tuotteessa markkinointi-ihmisten keksimä. Paksuutta he eivät voi vääristellä, koska se on helposti mitattavissa, mutta varauskapasiteetin voivat.
Akut on bulkkia, niissä on vaikea varmaan saada hintavääristymiä. Höyrykkeisiin kannattaa hankkia IMR-tyyppisiä akkuja, ne antaa parhaat hetkelliset tehot, ja kestävät räjähtämättä oikosulkujakin. Älä osta halvinta, osta hintavin (=markkinajohtaja), tai toiseksi hintavin (=haastaja). Muut jätä omaan arvoonsa.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jarif
Kaksi ekaa numeroa kertoo akun paksuuden, 14mm tai 18mm tai mitä vain.
Kolme viimeistä numeroa, kertoo akun varauskapasiteetin.
Ei se (edit: siis numerointi) taida ihan noin mennä... Kaksi ekaa on paksuus, kaksi seuraavaa pituus. Viides ja viimeinen on mysteeri: yksien mukaan "0" kuvaa kennon muotoa, joidenkin mukaan taas "yhtä kennoa".
-----
E: lisää mm. ketjussa Yleistä tietoa akuista, sekä tarkemmin niiden 18650-formaatista.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
saippuakauppias
Tuota, 1400 sarja on näitä 14 mm paksuja akkuja. 1800 sarja on 18 mm paksuja jne.
Noissa akuissa on se kaks ekaa numeroo ilmottaa paksuuden ja kaks viimestä pituuden. Jooh myönnän et noi tiedot on mulla aika puutteellisii , mut mut aikapula... (saamaton),. Hmm typohan tuossa, elikkä 14000 sarjan akut, korjaan ... oisko nyt paremmat tiedot. Kiitos vinkistä.
Nyt on erittäin hyvä kuvaus =) luehan se kerran viel läpi :D siel on pien virhe ;)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
kuiponen
Jeh, väärinhän mä kuvasin. Ulkomuistilla mennään kaikki, tai ainakin jotkut ;)
Voi aloittelijoiden tuskaa!
-
Pätkii se muisti välillä itse kullakin :)
-
Noh tuli nyt mullekin uutta tietoo, hyvä. Noista virheistä, mull prkl lukihäiriö. :D :D :D
edit* yhne löysin, onkohan vielä muita :D :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
saippuakauppias
Noh tuli nyt mullekin uutta tietoo, hyvä. Noista virheistä, mull prkl lukihäiriö. :D :D :D
edit* yhne löysin, onkohan vielä muita :D :D
Ei muuta :D
-
3 Liitteet
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
kalma
ei tampereen kaupasta sattumalta löytyisi ylimääräistä vamoa? voisin huomenna hakea kun sielä päin liikun
ny on menny jotain ohi.. onko arizonalla kauppaa tampereella vai kuka täällä myy vamoa?
-
Eilen ip tilattu hajonneen tilalle ET ja kokeiluun Bully, tänään perillä eli vkl pelastettu kun bogevehkeet laitettu jo kiertoon. Tai no onhan tossa Pico ja Insomnia mutten nyt meshien kera jaksa pulata.
Kiitokset siis kauppiaalle!
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
shadowwalker
ny on menny jotain ohi.. onko arizonalla kauppaa tampereella vai kuka täällä myy vamoa?
No mulla oli siellä myymälässä kamaa, mut ei se pelannu - Adatto
-
Tuntuu toimitukset viipyvän kinukista ... valitettavasti puutteita.
-
Näykyi taas ps eli gr lähettävän sähköpostimainontaa. Tarjoo nyt uutuutena joululahjahintaan clearomisaattoria 9.80 , meillä muilla saman tuotteen hinta on 3.90 - 4.90
-
Gs 20 vv telescope mod kit http://suomeksi.arizona.mycashflow.f...escope-mod-kit
Howitzerin uusin versio?? Nimittäin tuo ohjainyksikkö on täysin Howitzerin kopio. Ei siinä mitään koska mulla on 2 noita Howitzeria ollut käytössä ja mitään vikaa niissä ei ole ollut. Molemmat pelanneet ilman vikoja...toinen niistä on melkein 4 kk. Tuo ohjainyksikkö kuitenkin on täysi kopio Howitzerista ja tuo Gs viittaa kyseiseen valmistajaan.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
pathfinder66
Gs 20 vv telescope mod kit
http://suomeksi.arizona.mycashflow.f...escope-mod-kit
Howitzerin uusin versio?? Nimittäin tuo ohjainyksikkö on täysin Howitzerin kopio. Ei siinä mitään koska mulla on 2 noita Howitzeria ollut käytössä ja mitään vikaa niissä ei ole ollut. Yli 2kk molemmat pelanneet ilman vikoja. Tyo ohjainyksikkö kuitenkin on täysi kopio Howitzerista ja tuo Gs viittaa kyseiseen valmistajaan.
Kiitos tiedosta, en oikein löytänyt vielä specksejä
-
-
Laittelin teille viime viikolla pari sähköpostiviestiä, mut ei ole vastausta kuulunut :( Onkohan menny viestit jonnekki hukkaan?
-
Hmm mikäkän se noista viidestasadasta viestistä, joita viime viikolla tuli , on. Muhnu kun ei ole osotteissa. Anna joku vinkki jotta voin ede muutaman sataa karsia pois. Tuo kyllä toki jo rajaa aika paljon, kun sanoit lähttäneesi ilmeisesti kaksi viestiä. Yritän tutkia jos siten löytyisi :D
-
Kiitos, asia hanskassa (toivottavasti hanskat ei huku) :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
saippuakauppias
Kiitos, asia hanskassa (toivottavasti hanskat ei huku) :D
Kiitos itsellesi :)
-
Minulle tuli tänään paketti arizonasta, paketissa PITI olla http://suomeksi.arizona.mycashflow.f...ova-korjattava , mutta sen sijaan siellä olikin tämä: http://suomeksi.arizona.mycashflow.f...hdettavat-atot ...
Laitoin asiasta kyllä sähköpostia myös sinne päin mutta...
-
^tytöt siellä taas töppäilee. Ei ihme jos on 500 mailia laatikossa ;)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Paerny
Hei, kuten edellisessäkinn tapauksessa, minun on madoton yhdistää nimimerkkiä tilaukseen tai viestiin, vositko laittaa yksityisviestiä niin selvitän asian.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
tripleA
^tytöt siellä taas töppäilee. Ei ihme jos on 500 mailia laatikossa ;)
No joo, tässä kävi kyllä niin että olin perjaintain poissa ja vaimoni yritti palvella asiakkaita em
seurauksin. Mutta kyllä mullakin moka päivässä sattuu :D Yritetään pärjätä...
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
saippuakauppias
No joo, tässä kävi kyllä niin että olin perjaintain poissa ja vaimoni yritti palvella asiakkaita em
seurauksin. Mutta kyllä mullakin moka päivässä sattuu :D Yritetään pärjätä...
minä tykkään käyttää selitystä "meillä on tässä työharjoittelija..." kun omia valmistus- tai pakkaamismokiani selvittelen. Ensimmäinen työharjoittelija on tietenkin vielä palkkaamatta, mutta yrittäjänä tuntee välillä olevansa aivan yhtä lailla kuutamolla.