Itse en ole kyl viel päästänyt tätä Vamoa Twistin ohi 3ohmin bogekäytössä, jotenkin pidän Twististä enempi. :-[
Harmittaa kun ei oo mitään leveitä bogetankkeja enään tallessa...
Printable View
teinpä vamon nokkaa sitten rosterisen tankin eipä tartte miettiä kestääkö nesteitä :D
yllättävän iisi homma otin vaan mitat vanhasta muovitankista ja sen mukaan rostepalikasta porasin,sorvasin ja tein kierteet sisälle. eka meni vituiks kkyllä kun olin laipoista mitannu mukamas 1m nousun vaikkakin se oli 0.75m.
yllättävän hyvin kylläistuu tuohon nokkaan.
tästä tankkimallista minulla on laipat. mallian en tiedä arizona höyryista jussilta ostin mukaan tuli kaksi muovitankkia pidempi ja lyhyempi
tuossa koko pötkylä,pitäis kiillotella runkokin nyt sitten takaisin ku jaksais tai sitten annan tankin "vanheta"
Ajan patinoima on tyyliä ^-^
Kertokaapas miksi vamosta loppuu tehot. Olen kokeillut kolmella eri akulla ja 2eri kartolla niin ei vaan riitä tehot
Onko sulla joku laite jossa riittää tehot? Onko Vamossa vahvempi pohjajousi? Lämpeneekö Vamo jostain kohtaa käytössä?Lainaus:
Alkuperäinen postaaja [cod
Pohjajousen olen vaihtanut vahvempaan ja olen putsannut kaikki kontakti pinnat
Ei muuta kuin takuuna vaihtoon,jos normaalit asiat on tehty niin turha tuskailla sen kanssa.
Nojuu, nyt on ollut käytössä jo tovin niin uskaltaa sanoa että pidempään tämä elää kuin edellinen lambo (v4 Esauhuilta, kesti sen vajaan kuukauden ennenkuin sanoi sopimuksen irti). Mutta kuumenee aivan mahdottomasti, muutaman olusen jälkeen kun höryttelee hivenen normaalia kiivaammin niin alkaa jo löytymään hetki että laitetta ei viitsi pitää kädessään kuumuuden takia. Ja siis pohja lämpeää (jousi).
Mutta muuten mainio peli on ollut, akut toki kuluu jumalatonta vauhtia kun energiaa hukkuu lämmöksi :)
Oisko kellään heittää kuvaa Vamosta + Smokin RDA:sta? Et miten istuu :P
jos jollaki olis rikkinäinen vamo tai ylimääränen putki vamosta esim. alimmainen mihin pohjakorkki tulee kiinni. niin laittakaa pliiz yv:tä.
mulla on yks rojekti mihin tarvisin =) maksaakkin voin jos on tarvis
Hetkinen, mullakin tapahtuu tätä kuumenemista, mut niin vähän olen vielä vamolla ketjuvapotellut et lämmöt pääsis kovin korkeelle nousemaan.
Luulin aina et vamo pistää vaan akun koville ja akku lämpenee mut tosiaan tuolt pohjakorkin alueelta se lämpö tulee.
Mistä tähän vamoon sitten saisi Paremman pohjajousen?
Onko alkuperäinen jousi tosiaan niin surkea, et se rupeaa leikkimään jotain vastuslankaa ja lämpenee?
Mullakin lämpenee pohjakorkki jos käytän yhtä 18350 akkua. Kahdella ei, eikä 18650 akulla.