Epäilen että ihan lähiaikoina en savusta lohta kotopuolessa.. Mut joo, rautua enimmäkseen. Taimenta myös jonnin verran.
T: Tummaksi palanut.
Printable View
Sääli, että varsinkin tuolla klooniketjussa on vähän karannut mopo käsistä. Joissain viesteissä ei enää puhuta varsinaisesti asioista, vaan enemmänkin on kyse jonkun toisen osapuolen mollaamisesta. Ja sitten kun herne on jollain siellä nenukassa, niin samaa laulua jatketaan jokatoisessa topikissa. Jos ei hipiä kestä asiallisesti keskustella klooneista, niin aina voi mennä naapuriin - siellä ei edes mainita sanaa klooni.
Ei nyt vittu mennä pilaamaan hyvää foorumia tälläisellä hölmöilyllä. Jos ei aikuiset (tosin välillä tuntuu, että onko täällä kaikki varmasti yli 18-v.) ihmiset osaa perkele muuta kuin vittuilla toisille nettifoorumilla, niin vaihtaisivat edes foorumia - suosittelen esim. suoli24, siellä varmaan tuntisitte olevanne kuin kotona.
Mä ainakin höyryttelen ja mielelläni lukisin täällä asiaan liittyviä (ja ehkä vähän asian vierestäkin) foorumiviestejä, enkä pelkkää nykyisen kaltaista vittuiluntynkää päivästä toiseen. Ennen täällä sai hymyssä suin lueskella sivukaupalla viestejä, nykyään alkaa jo muutaman viestin jälkeen kiehua.
Tämä purkaus oli kaikille ja ei kenellekään erityisesti. Nyt saatana jotain rotia tähän touhuun X-(
Sama vika, ei jaksa pahemmin enää foorumia lueskella kun samat naamat vääntää samaa paskaa tunnista toiseen.
Mä alan olla pikkuhiljaa jo sillä kannalla että kielletään klooneista keskusteleminen kokonaan. Jos jollain on laitteessa vikaa, niin voi kysyä jos joku osais auttaa mutta kukaan ei saa kysyä että "onko sulla klooni vai aito".
Tätä ilmiötä varmaan kannattaa ihmetellä, kun esim. joku pitää huolen siitä että luodaan vaikka uusi mielikuvituksellinen käsite "elitisti". Käsite ryhmästä mikä pitää aivan kaikkea muuta paskana paitsi 2500€ modeja. Käsite ryhmästä mikä on valmis tekemään äärimmäisiä tekoja kloonien käytön kitkemiseksi. Käsite ryhmästä mitä todellisuudessa ei ole olemassakaan ja se on lähtenyt vain ja ainoastaan jonkun kirjoituksista.
Kloonien käyttäjiä ei todellisuudessa kiinnosta mihin tulevaisuus menee höyryalalla, miksi minunkaan siis pitäisi siitä asiasta kiinnostua. Suurin osa noista vääntäjistä on lähempänä 50v kuin alaikäisiä todellisuudessa.
Poistin paskat vitsini ennen kuin joku vetää herneen nenään.
Aamen. Tuota mä siinä lähinnä hain takaa.
Meinasin ehdottaa just samaa kuin kaleppo; mitäs jos klooniketju laitettaisiin joksikin aikaa jäähylle... eli lukkoon. Siitä olisi aika hyvä seurata, rauhoittuuko tilanne foorumilla yhtään vai jauhetaanko sitten senkin edestä asiasta jokatoisessa ketjussa...?
Tais tuo ketju tulla just sen takia, kun tuo kloonien vastustajien sanoma pursuili vähän joka ketjuun. Ymmärrän kyllä itse sen että myös kloonimiehissä nuo jutut aiheuttaa tunteita, mutta ei niistä ole pakko mieltänsä pahoittaa oikeasti. Ehkä tuolla ketjussa on melko jyrkkiä mielipiteitä, mutta IRL meinikin on jotain aivan muuta.
En tiedä mutta viimeksi kun kävin joillakin messuilla kysymässä vihreiden kojuilla miten asiat ratkaistaan, niin täytyy sanoa että en ole ikinä kuullut paskempia teorioita. Niiden mielestä kaikki voi ajaa bussilla töihin ja hävittää omat autot pois, vaikka olis lähimmälle bussipysäkille matkaa 15km ja siitä menisi linja-auto kaksi kertaa viikossa.
Vastauksena siis voin sanoa että ei niitä mun mielestä kiinnosta luonto.
Se on vaan siinä kun se ketju näkyy tapahtumavirrassa niin sitä joutuu väkisinkin lukemaan.
Itse ainakin olen tainnut kirjoittaa pari viestiä tänään ohi ketjun provosoivasti, eikä kyllä ainakaan nyt tule mieleen että muita olisi tullu vastaan tässä ihan heti....? Parin viestin takia nyt on varmaan liioittelua sanoa että koko foorumin on mennyt perseelleen. Tämäkin tieten minun oma mielipiteeni asiasta.
Jäähylle vaan Kloonikeskustelun lanka ennalta määrittelemättömäksi ajaksi. Eiköhän ne jutut ole jo siellä kuultu. Jos jollain on marmattamista aiheesta puoleen tai toiseen niin voihan sitä käydä kommenttinsa tuuppaamassa vaikka Ärsyttää-ketjuun. Siellä tuskin takerrutaan samalla tavalla kommenttien jokaiseen sanaan ja pilkun paikkaan.
Ai niin ja sit se off topic: Huomenna meinasin mennä lähipuistoon eväiden ja musan kanssa "lueskelemaan" eli bikiniväijyyn. :D
No kyllä mulle jäi vähän sellainen olo että tuolla nyt uhkaillaan melko paljonkin käyttäjiä sen perusteella mitä laitteita kantelee tai kannattaa. Voihan se olla että se vika toki on lukijassakin.
Mitä nyt olen parissa miitissä ollut on niissä ollut mielestäni hyvä henki ja mukana kyllä on ollut porukkaa kaikilla mahdollisilla mittareilla mitattuna laidasta laitaan. Ei siellä ole ketään syrjitty millään perusteella. Kokemuksia voi varmaan lukea noista ketjuista halutessaan.
Vieläkään ei keskustelun aihe tunnu muuttuvan, vaikka tuittu jo sitä hienosti yritti... :(
Mun mielestä klooniketju on hyvä. Se herättää näköjään paljon tunteita ja niille on hyvä olla olemassa oma kanava johon ne tunteet voi purkaa ja näkemyksiään perustella. Jollei olisi tuota ketjua niin todennäköisesti purkautuisi siellä sun täällä joka on vähemmän hyödyllistä. Kyllä välillä on itselläkin kiehahtanut sitä lukiessa mutta suht neutraalina tässä asiassa olen tyytynyt popcorn osastoon. Toki jotkut käyttäytymissäännöt pitää sielläkin olla ettei mee lekkeriksi koko topiikki. :)
Mulla oli joskus pari kania kersana. Ehkä tää kaikki alitajuinen viha juontaa juurensa siitä kun piti aina juosta niiden pupujen perässä siivoamassa, kun joka loikalla tulee papana.
Mä oon suunnitellut että voisin antaa itselleni joululahjaksi vauvan, rotuvaihtoehdot onkin aika jännät, joko hermeliini joka painaa hädin tuskin kilon, tai belgianjätti 7kg. :lol: Se belgianjätti olis mukavaa sohvaseuraa. <3
Ne oppii sisäsiisteiks. :D Kunhan kanin leikkauttaa.
HAHAHA! Noi Tom of Finland -tyyliset kuvat on kyllä helvetin rasvaisia. :D Vaikka itselle on se ja sama mikä reikä ketäkin kiinnostaa niin noi vaan on jotain hyvän maun rajan tuolla puolen. Hyvä etten tukehtunut höyryyn kun skrollasin kuvan esiin tv-ruudulta! :D
Te ette ole mitään!
Mä sentään olin ainoa ilman paitaa Leningrad Cowboysin DBTL-keikan eturivissä :p Ja sanotaanko, että siitä oli tiettyjä etuja (pääsi kättelemään Sakke Järvenpäätä ja trumpetisti tuli vääntämään nännistä) :laugh:
(näin kun leuhkimiseen tämäkin ketju on mennyt osittain)
Siskon perkelekin aina oli pienenä vonkumassa meille noita lemmikkejä. On ollut kissoja, rotta, marsu, koira.. Koira oli ehdottomasti paras lemmikki kun oli hyväluonteinen husky. RIP Nataliina. :)
Marsut on kyllä semmoisia papananaattoreita että niitä ei sisäsiistiks saa. Tai no pissat ne käy kyllä tekemässä vain pehmeälle alustalle, joten puruja laatikkoon lattialle kun on jaloitteluaika niin pissat menee sinne. Kunhan ei päästä niitä matolle... :D Onneks ne on sen verran epäurheilullisia että jaloittelualueen voi pienemmässäkin asunnossa rajata taikakuutioilla niin ettei ne pääse tekemään tihutöitä. :D
Kanitkin papanoi paljon mutta se joka pompulla papanan pudottaminen suuntautuu sinne laatikon suuntaan kun leikkauttaa eikä jänöllä ole enää tarveta merkitä reittejään. :D