Juu siinä kohdassa kun pitäis vääntää puoli litraa nesteitä neljällä eri reseptillä ja ainesosamäärillä, kolmeen erikokoiseen pulloon niin ihan mielelläni heittelen arvot laskuriin ja alan lotrata.
Printable View
Juu siinä kohdassa kun pitäis vääntää puoli litraa nesteitä neljällä eri reseptillä ja ainesosamäärillä, kolmeen erikokoiseen pulloon niin ihan mielelläni heittelen arvot laskuriin ja alan lotrata.
Voisiko joku selittää mitä ero on noilla atopäillä jotka kuvasta löytyy: Joyetech CUBIS /AiO atomisaattoripää 0,5ohm SS/0,6ohmSS/1,0ohm SS/0,2ohm Ni200/0,4ohm titaani/1,5ohm Clapton (Ensimmäinen kuva tuossa sarjassa)
Siis toisessa atopäässä on tuollainen verkko ja toisessa putki jonka ympärillä tiiviste? En pikaisella googlettamisella päässy kärryille eroista. Pitäisi tuossa valita kahdesta atosta jonka laitan AIO:n kiinni ja molemmalaisia löytyy, edellinen joka oli paikoillaan oli tuota putkimallia ja sen tiedän toimivan sellaisenaan mutta tämä verkollinen versio hämmentää pientä ihmistä.
Tuo verkko estää mitä luultavimmin spitbackia. Eli ei roisku neste suuhun. Alle ohmin coililla sitä sattuu. Ota toi perus 0.5 ohminen aio.on.
Jostakin lukaisin että putkella varustetu sopinee enemmän MTL höyryttelyyn ja nuo muut sitten DTL höyryttelyyn.
...tai siis SRDTL höyryttelyyn:lol:
Ei ole itellä räkiny suuhun tuo AIO oikeastaan ollenkaan, tiedä sitten johtuuko tuosta spiraalin mallisesta dipistä. Aika kuivalta se pesäkin dipin alla on näyttänyt kun oon dippiä pari kertaa käyttänyt irti.
Läräsin läpi sanakirjan mutta SRDTL höyryttely ei vaan avautunut :D Mutta eipä tuolla väliä, nakkasin kiinni tuon putkella varustetun aton ja kylläpä osaa taas höyryttely maistua hyvälle kun kerkesi aika palaneen makuiseksi mennä tuo edellinen. Pitää varmaan jossain välissä käyttää tuo verkkomallikin pois kun nyt tietää että sen uskaltaa paikoilleen ruuvata.
Semi Restricted Direct To Lung.
Sisäpiirin vitsi.
Eli onks se niinku keuhkohitti josta vielä tulituksen jälkeen kaikki ylimääränen keuhkotilavuus käyttöön?
Ei. Kun se on Wide Open Semi Direct Lung Draw :lol:
Mun pitää varmaan laittaa ne nyt sinne sanakirjaan. Alkoivat elää elämäänsä. :lol:
Tietona muille, että termit sikisivät päiväkirjani sivuilla. Pahoittelen itseni ja edustamani yhtiön puolesta...
Pistin muutaman easter eggin höyryaakkosiin. En silti ihan kaikkia. :laugh:
Nyt oli sitten mun vuoro kieriä lattialla kippurassa nauraen.:lol:
Jä minä olen aina pitänyt opettajia hieman kuivina tyyppeinä. Yleisimmin vitsikkään heiton seurauksena beenari seisoi loppu tunnin koulun käytävällä tai istui kaksi tuntia koulun jälkeen.
Mun lempipuuhaani oppilaiden kanssa on käytännön pilojen järjestäminen kolmos-nelosille ja naapuriluokan opelle. Joku viikko takaperin muun muassa asennettiin heidän luokkaansa herätyskelloja erinäisiin piiloihin.. Kerran varastettiin rehtorin luokasta joulukuusi ja koristeltiin se omaan luokkaan. :rolleyes: Siitä tuli sanomista, vaikka olinkin hankkinut tilalle korvaavan kuusen seuraavana päivänä...:blink:
Olisipa ollut tuollasia opettajia silloin kun minä olin koulussa, olisin jopa saattanut viihtyä ja oppiakkin jotakin. Menee jo OT:ksi mutta menköön.
Koulussa oli bilsan tunnilla korvan anatomiaa. Opettaja selittää että jos tärykalvon taakse pääsee vettä niin sitä vaivaa kutsutaan vesipääksi. Pakkohan oli viitata ja kysyä entäs sitten jos sinne pääsee virtsaa, kutsutaanko silloin kusipääksi? ...kaksi tuntia. Näytin jälkkärilapun faijalle allekirjoitettavaksi ja faija kysyi mitä olin tehnyt. Kun olin selittänyt, faija meni vähän vaikean näköiseksi, poistui ulos ja nauroi itsensä tärviölle pihamaalla. Allekirjoitti kyllä lapun mutta ei kyennyt sanomaan sanaakaan mulle tapahtuneesta nauramatta.
Me laitettiin nastoja open penkille. Osaa ne kiltitkin opet huutaa jos vaan haluaa. Välil kuuli muutaman kirosanan... :)
Mistäs se puffin 18% koodi löytyy?
Tästä: vilho18
Paitsi, että toi Vilho löytyi ihan puffilan ketjustakin...
Eilen ja tänään on tullut vähän metallinen maku suuhun höyrytellessä... Lienee jokin väliaikainen makuhäiriö. Onko yleistä?
Ootko benji jo irti tupakista? Sekin voi tuoda esiin uusia makuja.