No on tässä noita vanhoja PC-pelejä välillä tullut pelattua. Niitä pidän konsolipelejä huomattavasti kovemmassa arvossa, mutta usein nekin tuppaa jäämään kesken. Ehkä turhan monta kertaa jo nähty.
Printable View
Jos nyt oikein muistan niin aseen kantolupia haettaessa pääset jonkun poliisisedän haastatteluun, joka näkee koneeltansa aivan KOKO historian sinun koheltamisista aivan vauva iästä lähtien. Eli toisin sanoen katsovat onko sinusta vastuullisesti omistamaan asetta vai oletko jatkuvasti kännissä/putkassa ja riehumassa väkivaltaisesti joka paikassa... Ja olikohan siinä vielä joku hieno pällikoe?
Tuosta pleikkarista tuli mieleen että aika hyvin jämähtäny hinta tuossa nelosessa... itse ostin vuos sitten jouluna itelleni ja pelin kanssa oli sillon 399, nythän se taitaa olla sama hinta? Silloin oli vielä netanttilassa 50 euron alekoodi kiertämässä niin ei voinu jättää ostamatta :)
Ja mitä telkun kokoon tulee niin itellä on vain 32"... tosin se on 105" valkokankaan takana aina ;)
Jaahas mitä muut puuhaa täällä, itehän juon olutta ja suunnittelen mitäs sit tekis :eek:
Mä käytin just koirat iltapissalla ja avasin siiderin. Vapaahtosena sotaleskenä huomisiltaan asti...
Ja meksikaani voitti meiät kaikki
http://m.nydailynews.com/life-style/...icle-1.2343359
Jäi vielä aika pitkälle tosta 50 tuumasesta [emoji13]
Mulla on 60" mut taidetaan puhua eri asiasta :D
Telkkareista täällä on paljon höpisty, mutta mistä sää sit puhut? [emoji15]
Nyt taitaa olla aika siirtyä katsomaan mitä HBO mulle tänään tarjoaa.
Hötövöts.
No hetkeks saatto vähän lähtee aiheesta toiseen.. [emoji38]
Hmm. Laittaisko Genelecin pönttöjä tulemaan osamaksulla vai ei? Sitä mä oon nyt pohtinu illan kaljaa juodessa.