Ymmärräthän, että tämän voi käsittää ainakin kahdella tapaa :D
Printable View
Hyvä, eikä kannellakaan mitään sopimatonta. :laugh: Paitsi piti sitä vähän käydä esittelemässä millasia kumpupilviä sähköpöllistä lähtee käryävään röökiin verrattuna, harmi että siellä käy sen verran viima että näytti höyryt vaatimattomammilta. Mutta silti jaksettiin hämmästellä. :laugh:
Onko rootattu? Pistä AdAway jos on.
G h hhgddg j okkkgffhnbhgtttgggh niin prkl¡¡¡¡↑↑↑↑↑↑↑↑↑
Mun mielestä on jotenkin liian suuritöistä alkaa "pokaamaan" ketään, ja harmi jos naiset ajattelee jo jutustelun alkaessa että toi salettiin vonkaa persettä. :D Edellisen suhteen jälkeen (viime vuoden lopulla päättyi) en ole paljoa jaksanut baareissa solmia uusia suhteita, ihan vaan siksi kun en ole nähnyt siihen tarvetta enkä ole jaksanut kuunnella "samoja juttuja eri suista". Tai ehkä mä vaan olen ollut liian laiska. :D
Viimeisimmän exäni (2,5v yhdessä) "hurmasin" tanssitaidoillani. En jaksanut vetää drinkkejä kavereiden kanssa tiskillä niin menin tyhjälle tanssilattialle näyttämään "parhaat muuvini" eli nolasin itseni tietoisesti. Sit ampaisin suoraan siinä vaiheessa tulevan tyttöystäväni pöydän luokse ja pyysin sitä tulemaan mukaan "tanssimaan" ja kerroin että vedetään ihan täysillä, mahdollisimman typerästi. No, sehän lähti mukaan leikkiin ja muuvit oli varmasti karua katseltavaa ja hauskaa oli kun jengi toljotti kuin halpaa makkaraa. Tajusivat varmaan lopulta että koko homma oli vaan vitsi. Noh, samana yönä sain yöpaikan tältä mimmiltä ja ajohommat tuli sitten vasta myöhemmin, mukamas herrasmies kun olen. :D Tai olenhan mä kyllä, en ainakaan tietoisesti kohtele ketään kaltoin.
No viis musiikista siinä vaiheessa kun aika pysähtyy. :love:
Perjantai!!!
Liite 16569
Mä kyllä sanoisin tähän että höpönlöpön. Taidettu katsoa liikaa romanttisia komedioita tai sitcomeja.
Nyt kun palauduin "vapaille markkinoille" niin kyllä se naisten tapaaminen ja lähestyminen oli täysin erilaista kuin kuviteltu skenaario. Myös tuo suhtautuminen ja käytösmallit on aika perinteistä vain pahimmissa pissispiireissä, ja tuntuu kamalan vaikealta uskoa että herra höyrypoliisi ihan tuollaisessa seurassa viihtyisi. Jotku paikalliset teinihelvetit on niitä paikkoja jotka edes panoseuraa hakiessa kannattaa skipata suosiolla. Aika harvoin lopulta nämä perinteiset donjuanit surffitukkineen vastaavat sitä käsitystä miehestä jota naiset edes haluavat, mutta ehkä näihin retkahtavat juuri ne pahimmat pintaliitäjät ja prinsessamuijat. Ainahan se seksuaalinen veto on edes jomman kumman puolesta olemassa, mutta se nyt on niin fundamentaalisia perustarpeita joita ihmisillä on, että tottakai kaikki (olettaen) vastakkaisen sukupuolen kohtaamiset osittain selittyvät pariutumisvietillä.
Jaa'a, tiedä häntä. En sillä tapaa ole tutustunut enää ikuisuuteen tuohon alle 25-vuotiaiden seuraan niin paljoa, mutta nekin keitä tunnen eivät ole ihan sellaista geneeristä nuorisoroskaa mistä ikäiseni marisevat. Fiksuja likkoja, vaikkakin ehkä elämäntilanteessa erilaisia.
Ei kai yhden juoman juomiseen mene 10min ? :)
1-2min pilli vaihtuu toiseen :rolleyes:
Ei voi sanoo muuta ku et perkele ku on ollu taas kiire [emoji1] täälläkä kerenny höpisee ja tänää viel lähtö ruotsinlaivalle ni kiirettä pitää!
Kyllähän sä tiedät, että tuo julkinen ilmoitus lisäsi juuri lipunmyyntiä?:D
Netti deitit. Kas . Siinä pulma. Joskus sitä hämmästelee miksi niinkin hyvännäköinen etsiskelee sitä oikeaa vuosi tolkulla. Toisinaan pääsee perille ja toivottaa onnea. Ei ikinä löydy. Nevö. Niin eskapistiset odotukset tai luonne ynnä tavat.
Toisaalta. Helmiä joiden kanssa ei vaan muuten sitten natsaa kovin pitkälle yhteistä taivalta. Vaan täytyy tällä pallolla olla joku itsellekin sopiva?
Tässä olen kyllä samaa mieltä taajuuden kanssa..terve itsetunto vie pitkälle. .naisia kiinnostaa miehet jotka osaa olla leuka pystyssä. .ryhti kunnossa..uskaltavat katsoa silmiin ym..normaaleita juttuja...eikä terve itse tunto ja käyttäytyminen ole kropasta kiinni:)..
Nettideittejä on tullut kokeiltua ja useitakin naisia tavattua...monesti näissä deiteissä pyörii aika pinnallisia naisia jotka vain testaavat viehätysvoimaansa tai ovat sellaisia nirppanokkia js pumpulipäitä..että etsivät sitä unelmien prinssiä mahdottomine vaatimuksineen ja vaikka itsellä ei ole jalat maassa..itse plen vielä sellainen magneetti että olen törmännyt sellaisiin naisiin joilla hissi ei todellakaan nouse vintille asti tai inkkarit tippui jo eka koskeen. .yleensä kemiat ei ole kohdanneet..mutta tilapäistä seuraa on välillä löytynyt..tuolla edellä mainitsemani 3 viikon suhdekin löytyi deittipalstan kautta..jole sitte kävi kuin kävi. .se että valikoima on niin laaja että joku mukava ihminen jää huomioimatta ja kunnon naiset ovat arkoja koska nettideitit on niitä pelimiesten temmelyskenttiä..[emoji1]
Tapatalkista ei ole enää kuin yksi versio Play Storessa ja se on ilmainen.
Jos olet ostanut aiemmin sen maksullisen version niin sen sai linkattua Tapatalk ID:hen jolloin olet VIP käyttäjä ja kaikki ominaisuudet käytössä ja ei mainoksia yms. Tosin on mullakin ABP luurissa.
https://blog.tapatalk.com/?p=66
P.S. Vituttaa edelleen tuo TT:n muutos. Terv. Tapatalk Pro:n ja HD:n ostanut.
Hellerajat paukkuu, huhhuh [emoji28]
http://img.tapatalk.com/d/14/07/25/aja5asat.jpg
Jeps. Parhaimmillaan on heiluteltu peittoa 2h ensimmäisen viestin jälkeen. Matkaa sentään tunti suuntaansa. Välillä ensi kahvittelu jää viimeiseksi.
Yleensä en noteeraa lainkaan kuvattomia profiileja, mutta nyt on kierroksessa sellainen jolla ei ollut kuvaa ja profiiliesittelykin todella lyhyt. Otti itse yhteyttä ja paljastuikin omaan silmään kauniiksi. Kerrankin nainen joka sanoo olevansa pyöreä, ( en pidä fäteistä) luonnehti itseään pyöreäksi parin ylimääräisen kilon vuoksi. Saas nähdä. On sitä ennenkin loistava alku valunut käsistä :)
Tosiaan. .tänne on perhanan tapatalkkiin ilmestynyt mainoksia. .:(
Mua on yritetty saada netteideittisivuille jo pitkän aikaa, mut mä en usko, et se olis mun juttu. Mun veli tapasi vuosi sitten naisen deittisivujen kautta, nyt ovat naimisissa ja lapsi tulossa...