mistä lähtien kusella käynti on ehkässy flunssaa?
Printable View
mistä lähtien kusella käynti on ehkässy flunssaa?
Kyllä siellä taitaa naisten välähdyksiä olla enemmän.
Onko se ihme että pelkkä se mikä siitä kuvasta hohkaa provosoi ihmisiä :D
itse en kyllä jaksais alkaa siitäkään,
mutta jonkuhan se nyt pakko kertoa mistä ne karvat ekan kerran pystyyn nousee.
Toki eräs sumuinen kuva eri kuvakulmasta minkä tos yks päivä bongasin muuttikin jo heti ensi"vaikutelman".
Johan alkoi taas kaislikossa kuhista [emoji1]
Älkää niin helvetin vakavasti ottako, tämähän on ot topic ja tottakai lauon rennommalla rannarilla juttuja. Toki saa ottaa itsensä, jos haluaa, mutta ellen osoita suoranaisesti kenellekään herjaa niin enpä koe ketään loukanneeni.
Avatarina olen kaikkialla jo vuosia käyttänyt omakuvia, ne ajat jolloin jotain kliffoja höpöhöpökuvia käytettiin forkilla oli 10 vuotta sitten.
Ps. Eikä ole sentään varta vasten tänne napattu.
Palaten aiempaan aiheeseen, kun täällä valiteltiin sitä ettei oikein lohkee niin miten te sitten koitatte naisia iskeä? :lol: Ja oletteko ottaneet huomioon että loppujen lopulta parempi taktiikka on ehkä tyytyä hieromaan tuttavuutta vaan siellä baarissa ensimmäisellä kerralla ja saada puhelinnumero, niin toisella kertaa lykästää jo todennäköisesti. ;)
No prkl nyrkillä tietenkin! Vai mites se pohojammaalla meni? :popcorn:
"haluutkos koittaa mun silkkiboxereita" nyt reilu 10v päästä koittaa vieläkin niitä (tosin max 1 kerran / vuos) :)
Ei saa kertoo, kun se on taas alffailua ja pojille tulee paha mieli [emoji6]
No äläs nyt :D kunhan sanoin :lol:
Jos tarjoatte baarissa tuntemattomalle naiselle juotavaa niin onko siinä aina pyynti ja saanti mielessä? :thinking:
No miten sä itse sen otat?
Sitä mä just oon aina miettinyt, toiset nyt vonkaa niin ettei niiltä edes ota mitään vastaan, toiset alkaa vasta vähän myöhemmin. Sitten ryhmä "mukavat herrasmiehet" jotka tulee juttusille ja tarjoaa ja juttelee hirmu mukavia mutteivat ainakaan suoraan vihjaile. Niiden kohdalla oon miettinyt että nauttiiko ne mun loistavasta seurasta vai onko niilläkin taka-ajatuksia eikä ne juttele mun kanssa siks että oon niin miellyttävää juttuseuraa. :laugh:
Ai meinaatko että oho, tippu tonni lattialle, jätetään siivoojille.
Ehdoton nounou on et mies tulee flirttaamaan ja samalla flirttaa kolmen muun naisen kanssa.
Olisin jo onnellinen moisesta skenaariosta.:D
Koskas tapatalkki on mainoksia alkanu näyttämään?
http://img.tapatalk.com/d/14/07/25/8a4u5u3e.jpg
Onkos se ilmaisversio käytössä?
Tainnut joku ostaa mainosaikaa.
Jumalauta ja vielä ilmainen demotili:D
Ite oon vuosia sitten tapatalkin kyllä ostanut, ja tähän on tultu :(
Ossia vai andro?
Kovimmat pelimiehet juttelee oman naisen kanssa kun samalla on käsi toisen naisen pöksyissä. Näitäkin on tullut nähtyä :)
Tarkoittanet pukit?
Kiitokset vielä kerran vinkeistä, Muurikka (se yksiritiläinen versio) ostettu ja just äsken ekan kerran testattu. Vaikuttaa loistopeliltä ja helpolta käyttää, kyllä maistui savulohi hyvälle :drool:
Jaa niin, anteeksi väliintulo; täällähän ollaan jo melkein päästy pukille, jatkakaa :thumbup:
Onneks mä en oo niin helppo et menisin pelimiesten halpaan. Niinku ne ees mulle koskaan flirttailis :D
Kova ainakin oli pelimiehillä yritys saada törmäämään tuossa viikko sitten kun laivalla olin. :D Kesä se oli selkeesti merelläkin kun laiva oli lastattu pitkillä blondeilla ruotsalaismiehillä. :laugh:
Joo mä tiedän myös yhden tapauksen. :facepalm: