Menthol tuon tekee.
Printable View
Menthol tuon tekee.
Olisiko noin? Ensimmäinen kerta kun tuollaista tapahtuu.
No ei kyllä taida tehdä ainakaan pullossa.
Pikemminkin tuo näyttää samantapaiselta tavaralta, mitä syntyy, kun happo ja emäs reakoi keskenään. Tätä tosin nähnyt vain vahvojen pesuaineiden kanssa, joten hitusen epäilen.
Tosin kerta se on ensimmäinenkin.
Eihän tuota ole muuten pesty tiskikoneessa?
Tuli mieleen, että olisi jäänyt konetiskiaineen jäämiä pulloon ja reagoinut sitten e-nesteen kanssa?
Eivät kai e-nesteet ole kovin ärjyjä reagoimaan keskenään (insert oikea kemiallinen termi) ilman, että on lyöty lisäaineita "reippaasti", kuten Bitteriä?
Mulla säilytyksessä kaikki lasipulloissa, käyttöpullot muovia.
Eip, iskemätön puteli jonka huuhtelin lämpimällä vedellä ja nesteet sisään. Raaka-aineet luettelinkin jo eli nyt on vähän wiskitangofoxtrottia ilmassa.
Nyt sitten hassu homma ja vähän selvyyttä:
http://i.imgur.com/gofUNIq.png
Putelissa numero kaksi on tuollainen paksu kerros samanoloista töhnää ja numerossa kolme se on vasta alkanut muodostumaan. Sekä hoksasin hassun asian, Inan PG loppui ja korvasin sen Pinkin Muulin VG:llä (Inan tavaraa, kyljessä PM tarra) joka taitaakin olla muuta kuin priimaa. Tuota tavaraa on hooveroitu hengityselimeen onneksi vain makutestin verran.
Te jotka olette tilanneet 18.12.2013 paikkeilla VG:tä Muulilta: raportoikaas. Minä nakkasin jo viestiä Muulille.
Mulqvistilla oli kans vastaavia kuvia joskus menthol nesteistä.
Vitun posti hautoo pakettia.. torstaina ollut jo lajittelukeskuksessa ja ei saatanan vesipäät tänään saaneet tänne sitä liikkumaan..
Samaltahan tuo näyttää. Eli voikin olla harmiton mutta iljettävän näköinen reaktio.
Otappa tuosta sitten selvää ja tottakai PG:t on loppu itseltä.
prklll itella
mites tollainen ego2:lle puolaan akun (eGo-V v3) palautus toimii, kun prklll itella ei ottanut kuljetettavakseen, kun kuulemma litium akku.
Paypal tökkii ja pökkii juuri nyt jotain ihan omaa elämäänsä..mix and matchille sain kyllä maksettua mutta vapeonille ja inalle ei tullut muuta kuin se tilauslista ja summa osa näkyville.
4ml nestettä meni 5h aikana duunissa, ois pitäny ottaa nesteputeli mukaan.
Mulla kävi colanesteen kanssa samalla tapaa, kun oli noin 3kk seisoskellut putelissa. Syövytti sisukset ja teki tollasen sössön putelin sisään.
Lapsen myötä oma sairastelu on vähintään tuplaantunut. Alkaa hiljalleen ärsyttämään flunssan kiertäminen tässä taloudessa.
^Monkey Fart oli RSST:n tankille viimeinen pisara. Meni koko tankki valkoiseksi ja haperoksi. Kestihän toi n. vuoden kaikkea mahdollista. Rest in peace uskollinen ystävä. :crying:
Lomat lusittu ja eka työpäiväkin takana palkintona taas jäätävä päänsärky. Joko mun työasennossa on jotain vikaavikaa tai olen allerginen työnteolle. Viime viikolla ei yhtenäkään päivänä särkenyt päätä kun sai vaan olla ja ihmetellä. Täytyy kyllä huomenna fiksata työpistettä, ei tästä tuu mitään..
Melko varmasti juu ja itse asiassa koko yläselkä tuntuu pökkelöltä. Ehkä se tälleen yli viikon tauon jälkeen vaan korostuu ja tänään tuli aika tiiviisti istuttua koneella. Niin ja täähän on nyt ihan eri asia, nyt retkotan koira sylissä sohvalla. :laugh:
Tyhmä saunalahti ei osaa kytkeä internetsiä. Oikeen etätestattu ja kaikkea. Ei vaan toimi, muuten kiva.
Ärsyttää tuo Blue Dragon.... Siisti laite kuin mikä... Coilin vääntämisessä ei ole mitään ongelmaa, höyrytkin ovat huikeat, mutta jotenkin en totu liaan iisiin imuvastukseen. Teenköhän mä nyt jotain väärin, vai eikö tuo vain ole mun juttu...?
Tulppaa se toinen hole jollain, tyyliin hammastikun kärjellä. Itellä ei mitään ongelmaa, mutta toisaalta makuasioitahan nämä. :)
Joo... tuon tajusin pari pe sitten, ja niin leikin höyryjunaa pitkin himaa tikku modissa. Hah, toki se siitä tiukkeni, muttei vastaavasti muuten tuntunut hyvältä, kun höyryntuotta vaikutti vähenevän.... Eikä varmaan näyttänyt kovinkaan fiksulta.
Ärsyttävintä tossa on, että nesteen maku tuolla putkella on ihan huikea.
vitun twatter, oliko siitäkin nyt pakko lähteä vääntämään jotain facebook-kopiota? X-(
Fortum riistohintaisella sähköllään ja valtio verokorotuksillaan ja kaikki muutkin riistokapitalistit keräämässä osinkotuottojaan ja tyhjentämässä mun tiliä nopeemmin kuin sinne ehdin rahaa tienaamaan HAISTAKAA PIERU!
X-(:banghead::facepalm:
Mister aton 510 liitin jämähtää kokoajan G-tuben topcappiin! :mad:
Vitun ärsyttävät munanuket seisottaa mun stinkkua jossain ulkomaan terminaalissa.. prkl X-(
Perkele kun on kipiänä. Nenä vuotaa, on tukossa ja kipiä, kurkku on raastettu natolangalla, silmiä pakottaa ja nivelet ja lihakset on ihan jäätävän arat. Vieläköhän jotain...
http://img.tapatalk.com/d/14/04/24/anu7eha5.jpg
Prkl, ei sit fillaroimaan vielä
Eilen saapunu Somnium hybrid v2. Nappi raksahtelee, raskas ja ei ota joka painalluksella, kierteet väljät, putken kierteetki anodisoitu ja vielä kehtaa kuseksia taskuun. Pitää ettiä vaikka hammastikku ni saa vähä kuriin pissimistä.
Somppuhybridi antaa välillä tällejä sormeen. Se piristää mukavasti. Ei ne anodisoinnit kierteessä haittaa, kun on putken päät auki. Nappi oli kyllä vähän rimpula.
Aivan, kiitos tiedosta. Olen ollut siinä käsityksessä että kierteitä ei saa anodisoida. Mutta kierteet on ärsyttävän väljät, vähä ku pääsee ato tai nappi löystymää niin klappaa jo huolella.
Joo-o hintaa oli onneksi vain 85€ alennuskupongin kanssa, joten ei tainnut loppujen lopuksi olla paha diili. Sarjanumeroja ei ilmeisesti näihi enää paineta :(
Lisäys:
Ettei olisi liioiteltu mainonnassaTuo liikerata tuntuu enemmänki parilta milliltä ja käyttö on kaikkea muuta paitsi miellyttävää, nemmyklooninki nappi on parempi, sivusta painamalla ottaa hyvin joka kerralla.Lainaus:
"Pohjanappi on toteutettu kahdella kevyellä jousella, jotka tekevät paitsi kytkimen käytöstä miellyttävää jonka lisäksi ne pitävät akun tiiviisti paikoillaan pituudesta riippumatta. Napin liikerata ja ulkonema on viety äärimmilleen, jolloin napin liikerata on vain n. puoli milliä, luoden silti loistavan tuntuman!"
Jep. Pidemmällä akulla liikerata oli sentin luokkaa, lyhyemmällä parempi. En ikinä jaksanu plussapinniä ruuvata, joten käytin sentin liikerataa.
efesti purple 18500 käytössä eli siitä johtuu..
Kyllähän tällä nyt pärjää, mutta ei se minkä ottaisi autiolle saarelle mukaan. Ja miksi toi ato pitää olla näin pitkä?
Tässä kokovertailua. Pitää koittaa tänään hybrid adapterilla ja AL-1 atolla
http://i.imgur.com/ql6qnjKl.jpghttp://i.imgur.com/XoxHeVAl.jpg
(Molemmat 18500 koossa)
tilasin liverpoolin hupparin, sain arsenalin. pientä vittuilua :D