Mä diggaan enemmän rba puolesta ei oikei valmiscoilit iske :D pitääpä kayfun tilata testii
Printable View
Mä diggaan enemmän rba puolesta ei oikei valmiscoilit iske :D pitääpä kayfun tilata testii
Hei nyt mä muistin, että onhan mulla toi Aio! Sillä mä voin vetää mtl.ää ihan homo sapiensina!
Just äskön Ego One Megasta Ijust2 akkuna E-liquid Francen Enjoytä. On kyllä hyvvää.
Defunctan special RY4. P.S. On vähän liian makeaa... Pitäisikö mun laittaa vähän PG:tä joukkoon? Oon tehnyt VG:seen.
Vg korostaa makeutta. Koeta 70 vg. Jos ei auta niin sitten reseptiä pitää rukata.
Omaa limepiirakkaa pitkästä aikaa. Jännä miten tää touhu muuttuu enemmän ja enemmän vaa flavour chasingin puolelle. Yks hailee miten paljo höyryää kuhan maku on just ja just ja setupit sun muut sen mukaan.
Criukseen uudet eerikit sisään, ja Framboise sabayonin loput taitaa mennä. On hyvää, tilaan lisää.
Serpent sai twistatut rosterit sisäänsä, ja joutuu kärsimään vanilja/vilja/ryynänen sekoituksesta.
Miten Teppa toimii twistattu rosteri vappupillissä?
Wandering Blacksmithi menee tällä hetkellä Conquerorin villojen lävitse, häviää vaan kohtuullisen nopeasti tämä liemi vaikka olevinaan teki "reilun satsin". Setuppina menee mukana tullut "Comp Wire"-twisted dualit. 50W ja nauskis!
Ja yhtyäkseni edellisiin niin Claptoni on kyllä sitä ykköstä, ainakin twistattuun jos vertaa!
Liberty-Flighst XO Burley. Sopii mun makuun tänään mutta on liian kallista kun ei saa edes tiivarina. 10ml pullo maksaa n.3.75£ + postikulut.
E-liquid France Enjoyta 3mg Aspire Nautiluksesta :esmoke:
Think: Wilde... Yök, maistuu ihan mustikkapiirakan pohjalta. Viemäriin
Toveri Liquidin Gypsy blood.... Seuraa perässä.
Ei oikein menny putkeen näiden uusien makujen testaus :facepalm:
Cuboid Ministä puulta maistuvan aton läpi True Love
Sitruuna, lime, cola, citrus mix, persikka, anis, mustaherukka. FA/Ina/MB. Vähän vahingossa tein ensimmäisen satsin ja oli niin julmetun hyvää, että nyt on kolmas erä menossa. Tarkoista prosenteista ei tosin vieläkään käsitystä, mutta toimii se näköjään näin perstuntumallakin mittailtuna. Varsin tasaista sekamelskaa ollut, joskin pidän tuon sitruunan eniten esillä.
Itse olen tykästynyt Thinkin Voltaireen ja mielestäni vaatii jonkin aikaa kypsytystä ja about viikon tai kahden jälkeen on jo aivan eri meininki kuin suoraan korkkauksen jälkeen. Voltaire maistui suoraan avauksen jälkeen härskille ylikypsälle hunajamelonille, mutta kypsytyksen jälkeen alkoi niitä kuvauksen mukaisia makujakin löytyä. Vähän on sellainen snobi liemi ja sopii hifistelijöille ja salmiakkimakufriikit eivät välttämättä osaa arvostaa näin hienovaraista sekoitusta :D
Jos käytät Cuboid Minissä jotain Cubiksen atoa (ml. uusi notch-ato), niin oman kokemuksen perusteella näille sopii jokin ronskimpi maku, sillä hienoimpia nyansseja ei niillä saa esiin. Ainakin tuo Voltairen maku kärsii liian suurilla tehoilla ajellessa ja onkin toiminut itselläni parhaiten single coil-virityksillä maltillisilla wateilla. Think-sarjasta itseäni kiinnostaa vielä ainakin Churchill ja Gandhi ja pitää katsoa olisiko Finnvapella saldoilla.
Nyt tankissa kotimaista valmisnestettä, Daily Dropsin Early Birdiä ja kuvauksen mukaan "aamukahvin paras kaveri" ja "täyteläinen yhdistelmä tupakkaista aromia, kahvin, hunajan ja taustalla olevan kanelin saattelemana". Ostin 0mg-versiota TopVapelta ja lisäsin itse niksat n. 6-7 mg vahvuuteen ja vaikka en ensin oikein pitänyt vähän makeasta ja ehkä hieman kahviliköörimäisestä mausta, niin kaksi tankillista on jo mennyt Serpentissä eilisestä illasta ja kypsytys varmasti parantaa vielä makua. Meni jatkoon ja koska 100ml:n pulloissa hankittuna tekee selvää säästöä, niin sellaisissa sitten lisää herkkuhetkiä varten. On kyllä premium-nesteen ainekset tässä.
Oma omppo coctail. Uppoo ku oryx possuun :)
Dripperistä Fred master v3 pullon loput ja Nuage mysticciä. Supertankilla Reactor pluidia. Solubaromeon kyllä kova nestelinja :)