Piti viel brulee pullo napata
Printable View
Piti viel brulee pullo napata
Sivuilla lukee ilmainen toimitus yli 20€ tilauksille,mulla se pyytää 6,90 toimituksesta vaikka olisi ollut n.40€ tilaus ?
Vaihdoin useamman kerran korin sisältöä,aina oli 6,90 lisättynä loppusummaan ?
Olisko sulla mahdollista laittaa screeniä siitä sivulta missä näkyy toimitustavat ja toimitusvaihtoehdot, jos et kerennyt vielä tyhjätä ostoskoria sähköpostiin vapetalo@gmail.com ?
Ainakaan ennen ei ole kyseistä ongelmaa ilmennyt, niin pystyis paremmin vilkaisemaan.
Sori en tajunnut jättää niitä koriin,tyhjäsin ennen kuin suljin sivun.
Cold Air Candy up in this mothafucka :wheee: Siitä on aikaa kun viimeksi tuota olen maistanut.
Sain hyvitykseksi alekoodin erään reklaamaation yhteydessä, ja olisinkin nyt käyttänyt sen... mutta en löytänyt uusituilta sivuilta paikkaa alekoodille?
Tilaa tuotteet --> sivun alareunassa tietojesi jälkeen "tee tilaus" painikkeen läheidyydessä, kutakuinkin :D
Emperkele löyvä?
Liite 21645
Avaa "ostoskori". Alapuolella näkyy teksti: "onko sinulla alennukseen oikeuttava koodi?", klikkaa tuota tekstiä.
Kiits True Puffin, meninkin alunperin suoraan tilaa tuotteet-sivulla kulkematta ostoskorin kautta :)
Ja muistakaa kertoa jos sivuilta löytyy jotain outouksia leiskassa / muita bugeja uudessa ulkoasussa niin korjataan.
Käännökset on vähän keskeneräiset vielä joo. Pitäs joku päivä rykäistä nekin...
Kun valitsee kieleks enkun, niin ainakaan Chromella ei nää alavalikoita Pohjanesteet ja Akut ja Laturit.
Millon tuota cotton baconia olisi saatavilla?
Tällä hetkellä Posti ei tarjoa mitään edes puoliksi järkevän hintaisia lähetystapoja pohjanesteille, rajojen ulkopuolelle. Myös akkujen lähettäminen on melko ongelmallista Postin kautta. Tästä syystä käännetyillä sivuilla on hieman suppeampi tuotevalikoima.
Tilattu on, voi olla että ensi viikolla varastolla.
Ja nyt on viimeinkin ry4 taas saldoilla. :esmoke:
Onkos sulle tulossa tuota liukuvoidetta millon vitosen pöntöissä?
Jumantsuikka. Meille ei normaalisti tule maanantaina postia, mutta VapeTalon postit näköjään tulee. Homma toimii niinkuin aina. Vähän ihmettelin miks mulle tuli Hiparipottua, mutta sitähän mä tilasin ajatuksissani. :laugh:
Onko mahdollista saada tuota pientä suppiloa takaisin saldolle? Oli niin näppärä pullojen täytössä, ja menin tuon jonnekkin hävittämään.
http://tapatalk.imageshack.com/v2/15...5e7fbb4a33.jpg
No huh huh. Nyt on palvelu ylittänyt jopa kohtuuttomat odotukset. Ei voi kun kiittää ja kumartaa.
Cold air candyä 2 kpl varastossa ja just sopivasti huomenna meinasin tilata reservit täyteen tätä :( Ensimmäinen ADV minulle..... Sniif.....Antakaapa pullotustehtaan hamstereille ruoskaa, että varastot täyttyy sitä mukaa kun sitä menee :D
Kuorma on lähtenyt ja pitäisi olla tällä viikolla varastolla (lue: ensi viikolla viimeistään).
Varastosta ei löydy, mutta laitettiin tilaukseen tänään lisää :)
Pullotus on melko ruuhkaantunut tällä hetkellä, mutta järjestellään sen verran että saadaan huomenna nippu Cold air candya hyllyyn.
Hyvä hyvä, pulloja+klyyvareita niihin siis saapumassa.....
Onko noilla Cohiban steepillä ja Highland steepillä makueroa kuinka paljon? Eli onko Highlandissa mitään vihiä sikarin mausta?
Cohibaa oli tarkoitus tilata mutta eihän sitä tietenkään saldoilla.
20ml pipettipulloille olisi käyttöä. Koska tulossa varastoon?
Kannattaa kokeilla Hidhlandia, Cohiban steeppiä saadaan vasta joskus ensi kuun puolella johtuen siitä, että tuotteen valmistajalla on ollut ongelmia saada valmistukseen tarvittavia raaka-aineita. Tällä viikolla tulee myös saataville joku muu Copsan valmistama tupakkamaku meille.
Saldoille laitettu loput hyllyssä olevat muutama kpl.
MTB on nyt hyllyssä. Samalla tuli Strokers's delightia.
Mount Baker Vapor | VapeTalo.fi
Oisko mahdollisuutta saada pientä kuvausta noista mauista tonne sivuille?
Aakkosjärjestys ois kans ihan kiva :D
Itse asiassa minäpä hoidan makujen kuvaukset Vapetalolle.
e: Sinne meni kuvaukset
Mjahas jahas jamali polki uusia tuttavuuksia, Cthulhu's Candya ja Patrikin Pirtelöä ja jo hyväksi todettua Health Potionia. :wheee:Aim häpi!
MBV:n sekoitussuhteet on aika rankkoja. Ite teen 10% kaikki, ja se riittää mulle. Makuasioita kait? :thinking:
Ja heti Arnold Palmeria ja 555 tilaukseen.
MBV:hän on Flavor Westiä ja FW:n maut ei kovin vahvoja ole... Makuasioita tosiaan
No eihän noi kaikki Flavor westejä kait ole? Ainakin omaan suuhun MBV pieksee Flavor westit 100-0. Placeboa! :wheee: